rwIcIk Napisano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 > Dobre plastiki to były pod koniec lat 90 - wtedy jeszcze nie było > ekosraczki i można było wsadzić to, co się należało, a nie > jakieś gówno, ale z metką "recyclable w stu procentach". Jak przed to jeszcze OK, gorzej jak plastik już jest po recyklingu - smród w nowym aucie przez pierwszy rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 > Mi nie chodzi o osiągi takiego auta, tylko o to co napisał Tommy_B: > "a np 2,2 D-CAT to o wiele za duzo .... Nm nie maja szans przeniesc > sie na asfalt " > ja się z tym zgadzam > co prawda nie bardzo miałem okazję pojeździć Aurisem z tym silnikiem, > ale stawiam dyche, że jest dokładnie tak samo, jak w innych > w_miarę_mocnych, doładowanych (czyli z dużym niutonem z dołu) > przód-napędach: BEZ SENSU A ja powtórzę - ja JEŻDŻĘ dość często (żeby zaraz mnie nikt nie łapał za słówka, że nie mam na własność takiego auta) i dość daleko autami z takimi osiągami i w zbliżonych wagowo nadwoziach i nie mam takich problemów. Nie że "raz się przesiadłem z 90 KM do takiego smoka i dech w piersiach zaparło, za to zwieracze zluźniło z wrażenia". Rzekłbym - chleb codzienny. O ile jest sucho i opony są w dobrej kondycji i nie są to jakieś rowerówki to spokojnie da się jechać bez najmniejszych oporów i z wyłączonym TCS-em, więc panowie nie rozumiem co do mnie mówicie. Sorkens... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 > Niestety, nie istnieją żadne wiarygodne testy, które > uprawdapadabniałyby jakiekolwiek efekty tego paliwa, poza > efektem placebo... Ja mam jeden, bardzo wiarygodny, tylko przeprowadzony na aucie po tjuninku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 > Jak przed to jeszcze OK, gorzej jak plastik już jest po recyklingu - > smród w nowym aucie przez pierwszy rok Zależy od producenta i modelu. Generalnie im taniej tym gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 > Ja mam jeden, bardzo wiarygodny, tylko przeprowadzony na aucie po > tjuninku Dupohamownią ? ;-) Ja akurat na bieżąco ćwiczę akademickie dyskusje n/t wyższości BP Ultimate nad innymi paliwami i znam tylko i wyłącznie jeden, ale nie jest on absolutnie w żaden sposób związany z jakością paliwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 > Dupohamownią ? ;-) Nie, hamownią obciążeniową MAHA. Pisałem już o tym na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 > Bo tu Toyota dała d...py bo auto jak dla mnie jest brzydkie Toyota jako marka juz dawno temu sie skonczyla - ze swieczka szukac tak nudnych, bezplyciowych i pod kazdym wzgledem przecietnych aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 > Mam 5 MT - 6MT odradzali jestes w stanie podac argumentacje, jaka sie poslugiwali odradzajac 6MT ?? zeby nie bylo posadzenia o stronniczosc - ja mam 5MT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 11 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 > Niestety, nie istnieją żadne wiarygodne testy, które > uprawdapadabniałyby jakiekolwiek efekty tego paliwa, poza > efektem placebo... Ale po co mi testy. Nie szukam specjalnych efektów tylko po prostu dobrego paliwa bez niespodzianek jakosciowych. Pod tym względem Shell v-power mi nie podpadł więc kupuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 11 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 > Toyota jako marka juz dawno temu sie skonczyla - ze swieczka szukac > tak nudnych, bezplyciowych i pod kazdym wzgledem przecietnych > aut Ze świeczką szukać też kilkuletnich Toyot na rynku wtórnym, mimo, że spadek wartości jeden z najniższych Wiekszość samochodów kupują osoby dojrzałe, a te kierują się przy zakupie trochę innymi kategoriami (nudne nie oznacza negatyne). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 11 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 > jestes w stanie podac argumentacje, jaka sie poslugiwali odradzajac > 6MT ?? > zeby nie bylo posadzenia o stronniczosc - ja mam 5MT Mowa była o konieczności częstszego wajchowania bez obiektywnego wzrostu osiągów. Plusem miała być jedynie 6 jako ekonomiczno-wyciszajacy nadbieg, ale za to bez grama dynamiki. Auto było kupowane do miasta więc dla mnie to żaden plus. W sumie 6 MT nie jeździłem więc może chodziło po prostu o to, żeby szybko sprzedać to co mieli na stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 > dobrego paliwa bez niespodzianek jakosciowych. Pod tym względem > Shell v-power mi nie podpadł więc kupuję. Niestety, zależy to bardzo od konkretnej lokalizacji. Fatalną rzeczą w shellu (podobnie jak w Orlenie) jest to, że nie posiadają 100% własnych stacji, tylko działają także w oparciu o ajentów, a to niestety tu zdarzają się przewałki. Owszem, da się w razie jakiegoś syfu szarpnąć producenta/dystrybutora paliw na naprawę samochodu, ale jest to w praktyce poza zasięgiem szarego zjadacza oktanów. Precedens znam (naprawa (droga!) na koszt Orlenu, po batalii sądowej), ale niestety - dla osób fizycznych niedostępny :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 > W sumie 6 MT nie jeździłem więc może chodziło po prostu o to, żeby > szybko sprzedać to co mieli na stanie wlasnie takie umotywowanie uslyszalem w "zaprzyjaznionym" ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 11 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 > wlasnie takie umotywowanie uslyszalem w "zaprzyjaznionym" ASO Dali mi dobrą cenę, a i kolor pasował - nie wnikałem głębiej A na poważnie to 6 MT to niby w czym ma byc lepsze Oczywiście chodzi mi o praktykę użytkowania, a nie bełkot marketingowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 > Dali mi dobrą cenę, a i kolor pasował - nie wnikałem głębiej > A na poważnie to 6 MT to niby w czym ma byc lepsze > Oczywiście chodzi mi o praktykę użytkowania, a nie bełkot > marketingowy. przy tej mocy silnika i jego osiagach pewnie chodzi o zmniejszenie obrotow na trasie, a co za tym idzie zmniejszenie zuzycia paliwa no i 0,1 sekundy lepsze przyspieszenie do 100 taki OPTIMAL DRIVE wtryskiwacze juz masz piezoelektryczne ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 > przy tej mocy silnika i jego osiagach pewnie chodzi o zmniejszenie > obrotow na trasie, a co za tym idzie zmniejszenie zuzycia paliwa > no i 0,1 sekundy lepsze przyspieszenie do 100 taki OPTIMAL > DRIVE > wtryskiwacze juz masz piezoelektryczne ?? Piezo jest razem z szóstką. A co do kwestii skrzyni szóstki, to nie zawsze jest tak jak piszesz. Znam sprzęta, który z szóstką zbiera się gorzej i pali litra więcej - wciąż się zastanawiam, na kiego diabła było tą skrzynię tam pchać ? Chociaż faktycznie w trasie jest NIECO ciszej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przewoos Napisano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2009 > Pytanie do uzytkowniów tego modelu lub innych bolidów z tym silnikiem > (corolla): 6,2 l/100km w korkach to dobrze/źle/poprawnie U mnie na tym silniku na klimie i w mieście 5,8-5,9 wg wiele razy dokonanych obliczeń zużycie/przebieg. Więc oceń sam. Zaraz tu przylezie pewnie Tomasz_B i powie, że kapelusz jestem i żebym wąsy zapuścił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 > U mnie na tym silniku na klimie i w mieście 5,8-5,9 wg wiele razy > dokonanych obliczeń zużycie/przebieg. Więc oceń sam. podobnie palila inna E12 1,4 D4D, na ktora gdzies sie powolywalem ... > Zaraz tu przylezie pewnie Tomasz_B i powie, że kapelusz jestem i > żebym wąsy zapuścił jestes kapelusz i juz i jak juz raz bylo mowione - silnik u Ciebie i silnik w Aurisie to inne jednostki napedowe, mimo ze nazywaja sie tak samo .... ekologia robi swoje .... poza tym masa ciut inna ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 BTW. Korzystałeś z warsztatu Lexus&Toyota na Anilinowej? Kolega mi ich polecał. Może bym tam przegląd zrobił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 > BTW. Korzystałeś z warsztatu Lexus&Toyota na Anilinowej? > Kolega mi ich polecał. Może bym tam przegląd zrobił? jesli mowimy o warsztacie na Bialolece - rewelacyjne "nieASO" .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 > jesli mowimy o warsztacie na Bialolece - rewelacyjne "nieASO" .... no to pewnie udam się do tego nieASO na przegląd po 150kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 > Piezo jest razem z szóstką. nie do konca sie z Toba zgodze .... na przelomie marca i kwietnia 2009 byly w ofercie 2 rodzaje skrzyn z tym samym silnikiem, tj 205 Nm z piezoelektrycznymi wtryskami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 > nie do konca sie z Toba zgodze .... na przelomie marca i kwietnia > 2009 byly w ofercie 2 rodzaje skrzyn z tym samym silnikiem, tj > 205 Nm z piezoelektrycznymi wtryskami Możliwe, chociaż mi TMPL mówiła, że jest to "package deal" razem z 6M/T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 12 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 > wtryskiwacze juz masz piezoelektryczne ?? Nie - wersja 180Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 > Nie - wersja 180Nm. 190 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 12 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 > 190 Faktycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przewoos Napisano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 > BTW. Korzystałeś z warsztatu Lexus&Toyota na Anilinowej? > Kolega mi ich polecał. Może bym tam przegląd zrobił? Jeszcze nie, kompletnie o nich zapomniałem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jogi Napisano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2009 > Pytanie do uzytkowniów tego modelu lub innych bolidów z tym silnikiem > (corolla): 6,2 l/100km w korkach to dobrze/źle/poprawnie poprawnie. Moje e12 pali ok. 6,5 w miescie, ale ja mało cierpliwy jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.