novo Napisano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 No panowie chyba nadeszła pora by to zrobić. Silnik już puszcza olej, za bardzo się grzeje. Teraz pytanko. Jak UPG najlepsza? Ile wogóle to kosztuje? Co przy okazji wymiany należy zrobić? Pacjent CCs z górą od 1,2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 > No panowie chyba nadeszła pora by to zrobić. Silnik już puszcza olej, > za bardzo się grzeje. > Teraz pytanko. Jak UPG najlepsza? Ile wogóle to kosztuje? Co przy > okazji wymiany należy zrobić? > Pacjent CCs z górą od 1,2. Goetze, elring. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2009 > No panowie chyba nadeszła pora by to zrobić. Silnik już puszcza olej, > za bardzo się grzeje. > Teraz pytanko. Jak UPG najlepsza? Ile wogóle to kosztuje? Co przy > okazji wymiany należy zrobić? > Pacjent CCs z górą od 1,2. Reinz metalowy Nr. katal. 61-36330-00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
novo Napisano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2009 > Goetze, elring. Na chłopski rozum uszczelki 1.1/1.2 są takie same? Co jeszcze może być potrzebne/ co by pasowało wymienic przy okazji robienia upg? Ile taka przyjemność mniej więcej kosztuje? Silnik mi zaczął "troszkę" puszczać dymek, gdzieś płyn znika i olej więc podejrzewam że UPG powiedziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 20 Września 2009 Udostępnij Napisano 20 Września 2009 > Na chłopski rozum uszczelki 1.1/1.2 są takie same? Co jeszcze może > być potrzebne/ co by pasowało wymienic przy okazji robienia upg? > Ile taka przyjemność mniej więcej kosztuje? > Silnik mi zaczął "troszkę" puszczać dymek, gdzieś płyn znika i olej > więc podejrzewam że UPG powiedziała jak wymiana upg to moze planowanie lekkie tak z 0,8mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 20 Września 2009 Udostępnij Napisano 20 Września 2009 uszczelniacze zaworowe koniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 20 Września 2009 Udostępnij Napisano 20 Września 2009 > jak wymiana upg to moze planowanie lekkie tak z 0,8mm 1,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 20 Września 2009 Udostępnij Napisano 20 Września 2009 > 1,5 nie no 0,8 jakby tak jeszcze raz planowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
novo Napisano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2009 Uszczelka jest taka sama w 1,1 i 1,2? Bo nie wiem o jaka sie pytac w sklepie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 20 Września 2009 Udostępnij Napisano 20 Września 2009 > Co jeszcze może > być potrzebne/ co by pasowało wymienic przy okazji robienia upg? Możesz rozrząd wymienić przy okazji, bo i tak trzeba go rozebrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 20 Września 2009 Udostępnij Napisano 20 Września 2009 > Na chłopski rozum uszczelki 1.1/1.2 są takie same? Co jeszcze może > być potrzebne/ co by pasowało wymienic przy okazji Nie sa takie same. Potrzebujesz od 1.2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
novo Napisano 21 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2009 Moglby mi kto snapisac jakie czescie bym potrzebowal i od jakiego silnika czy 1,1 czy 1,2? UPG wiem juz ze od 1,2 rozrzad? uszczelniacze zaworowe? Jeszcze cos? Chce go tak zrobic by pare latek nim pojexdzic jeszcze a nie by za 6miesieczy jeszcze raz rozbierac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
novo Napisano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2009 Już sie wyjasniło. Upg dobra, ale... głowica krzywa. Wałek nie miał odpowiedniego smarowania i wyjsrała sie. Przypuszczenia są takie że pompa oleju nie dawała odpowedniego ciśnienia. Koszt naprawy około 1,5k pln. Nie wiem co ja mam teraz z tym zrobić. regenerowac czy coś innego wsadzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 9 Października 2009 Udostępnij Napisano 9 Października 2009 Ja bym wymienił simering na walku, uszczleniacze kupic z 1.2, do tego rozrząd, czyli pasek, pompa, napinacz, do tego wymienił bym simering walu od strony rozrządu i dołożył simering od strony skrzyni Jak coś zapomnialem prosze dopisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 10 Października 2009 Udostępnij Napisano 10 Października 2009 > Już sie wyjasniło. Upg dobra, ale... głowica krzywa. Wałek nie miał > odpowiedniego smarowania i wyjsrała sie. Przypuszczenia są takie > że pompa oleju nie dawała odpowedniego ciśnienia. > Koszt naprawy około 1,5k pln. Nie wiem co ja mam teraz z tym zrobić. > regenerowac czy coś innego wsadzić? Olać tą głowicę, kup sobie kompletną od kogoś z AK. Swego czasu jak byłem u Darcyka miał parę na półce dobrze wyglądających. A pompe noje kwestia jaką i po problemie. Dól się zatarł czy nie było jeszcze ściągane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 10 Października 2009 Udostępnij Napisano 10 Października 2009 > Już sie wyjasniło. Upg dobra, ale... głowica krzywa. Wałek nie miał > odpowiedniego smarowania i wyjsrała sie. często jest tak, że magistrala olejowa w głowicy się przytyka syfem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
novo Napisano 10 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2009 > Olać tą głowicę, kup sobie kompletną od kogoś z AK. > Swego czasu jak byłem u Darcyka miał parę na półce dobrze > wyglądających. > A pompe noje kwestia jaką i po problemie. Dól się zatarł czy nie było > jeszcze ściągane ? Jak wygląda dół nie wiem. Właśnie się zastanawiam nad wsadzeniem jakiegoś 1.2 8v. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 10 Października 2009 Udostępnij Napisano 10 Października 2009 > Jak wygląda dół nie wiem. Właśnie się zastanawiam nad wsadzeniem > jakiegoś 1.2 8v. Moge Ci opchanc dol jak chcesz, zasadzisz sobie do swojej gory i bedzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 10 Października 2009 Udostępnij Napisano 10 Października 2009 > Moge Ci opchanc dol jak chcesz, zasadzisz sobie do swojej gory i > bedzie git No i takie rozwiązanie ma ręce i nogi. Kwestia stanu jednego i drugiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
novo Napisano 10 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2009 > Moge Ci opchanc dol jak chcesz, zasadzisz sobie do swojej gory i > bedzie git Góra niestety w nie najlepszym stanie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 11 Października 2009 Udostępnij Napisano 11 Października 2009 > Góra niestety w nie najlepszym stanie jest. Glowice tez jakas mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 11 Października 2009 Udostępnij Napisano 11 Października 2009 > Glowice tez jakas mam bys to do auta wlozyl a nie piescil w garazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.