mAR52 Napisano 7 Września 2009 Udostępnij Napisano 7 Września 2009 Sytuacja taka: silnik 1.4, kolo mamy podniesione, gwint mozemy zalozyc, ze jest ustawiony na -60. Pytanie takie: ile calosc siada po opuszczeniu na kolo? Wymiar w jakimkolwiek miejscu.Najlepiej od osi piasty do rantu seryjnego blotnika.Z kolem w gorze i po opuszczeniu.Wie ktos? Moze byc z dokladnoscia do 10mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 7 Września 2009 Udostępnij Napisano 7 Września 2009 > Sytuacja taka: silnik 1.4, kolo mamy podniesione, gwint mozemy > zalozyc, ze jest ustawiony na -60. Pytanie takie: ile calosc > siada po opuszczeniu na kolo? Wymiar w jakimkolwiek > miejscu.Najlepiej od osi piasty do rantu seryjnego blotnika.Z > kolem w gorze i po opuszczeniu.Wie ktos? Moze byc z dokladnoscia > do 10mm. ile opuscisz tyle siadzie 35-75mm wg fabryki ja tam glebiłem -120mm miska 1cm od gleby ale bude na staba trzeba podciac bo wadzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAR52 Napisano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2009 > ile opuscisz tyle siadzie > 35-75mm wg fabryki > ja tam glebiłem -120mm miska 1cm od gleby ale bude na staba trzeba > podciac bo wadzi Nie o to mie sie rozchodzi Chodzi o to,ze jest sobie taki drut I teraz mamy taki gwint i podnosimy kolo do gory. Jaka jest odleglosc od osi piasty do rantu blotnika? Opuszczamy samochod i jaka jest odleglosc od osi piasty do rantu blotnika. Rozchodzi sie o to, ze nie wiem na jakiej wysokosci mam wspawac mocowanie amorka do gornego wahacza, zeby to mialo rece i nogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 7 Września 2009 Udostępnij Napisano 7 Września 2009 > Nie o to mie sie rozchodzi Chodzi o to,ze jest sobie taki drut > I teraz mamy taki gwint i podnosimy kolo do gory. Jaka jest odleglosc > od osi piasty do rantu blotnika? Opuszczamy samochod i jaka jest > odleglosc od osi piasty do rantu blotnika. Rozchodzi sie o to, > ze nie wiem na jakiej wysokosci mam wspawac mocowanie amorka do > gornego wahacza, zeby to mialo rece i nogi. Amor VW?? Chodzi Ci o to gdzie wspawać mocowanie amorka a amorek z innej parfii?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAR52 Napisano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2009 > Amor VW?? > Chodzi Ci o to gdzie wspawać mocowanie amorka a amorek z innej > parfii?? Chodzi mi o to co opisalem. Co z tego, ze z innej? Jak by byl od cento to bym mial latwiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 7 Września 2009 Udostępnij Napisano 7 Września 2009 > Chodzi mi o to co opisalem. Co z tego, ze z innej? Jak by byl od > cento to bym mial latwiej? A masz Fiatowski amor?? Można by było zrobić tak (to tylko taki pomysł): Amor z fiata przymierzyć do oryginału (+ -) sprawdzić mniej więcej mocowanie do piasty a potem ustawić gwinta na środek ustawień i dolne mocowanie ustawić w poziomie mocowań piasty. Wtedy jest możliwość podniesienia i opuszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 7 Września 2009 Udostępnij Napisano 7 Września 2009 > A masz Fiatowski amor?? Można by było zrobić tak (to tylko taki > pomysł): > Amor z fiata przymierzyć do oryginału (+ -) sprawdzić mniej więcej > mocowanie do piasty a potem ustawić gwinta na środek ustawień i > dolne mocowanie ustawić w poziomie mocowań piasty. > Wtedy jest możliwość podniesienia i opuszczenia. Rajdowe CC miały w/g homologacji (stojąc na kołach) odległość od piasty do krawędzi błotnika 30cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAR52 Napisano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2009 > A masz Fiatowski amor?? Można by było zrobić tak (to tylko taki > pomysł): > Amor z fiata przymierzyć do oryginału (+ -) sprawdzić mniej więcej > mocowanie do piasty a potem ustawić gwinta na środek ustawień i > dolne mocowanie ustawić w poziomie mocowań piasty. > Wtedy jest możliwość podniesienia i opuszczenia. Tak kombinuje tylko jest tam na tyle malo miejsca,ze przydalaby mi sie wiedza ile taki amor siadze pod samym ciezarem samochodu. Mam ori amor ze sprezyna, ma taka dlugosc jak rozkrecony na max gwint. Ustawic go tak nie moge bo mi przeszkadza gorny wahacz. Moge go skrecic i wtedy sie ze wszystkim mieszcze, ale nie zostanie mi nic regulacji wysokosci. Zostanie mi tylko regulacja twardosci na amorku a to troche malo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAR52 Napisano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2009 > Rajdowe CC miały w/g homologacji (stojąc na kołach) odległość od > piasty do krawędzi błotnika 30cm O i to juz mi duzo daje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 7 Września 2009 Udostępnij Napisano 7 Września 2009 > O i to juz mi duzo daje Ciesze sie A jaka jest różnica miedzy wysokościa amora oryginału i tego amorka (w pozycji ustawienia na środku)??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAR52 Napisano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2009 > Ciesze sie > A jaka jest różnica miedzy wysokościa amora oryginału i tego amorka > (w pozycji ustawienia na środku)??? Jak zaloze helpera to moze 10mm, bez helpera kolo 70mm. Nie jestem w stanie powiedziec. Nie mierzylem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAR52 Napisano 8 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2009 Pany nie podrzuci nikt jeszcze jakiegos pomyslu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 11 Września 2009 Udostępnij Napisano 11 Września 2009 I jak tam prace??? Udało sie dopasować??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AZI ST Napisano 11 Września 2009 Udostępnij Napisano 11 Września 2009 > I jak tam prace??? Udało sie dopasować??? Paluchto a po co on tak modzi ten samochód, do czego to ma służyć??? jednym słowem po co??? dla frajdy? bezpieczeństwa? rajdów? lansu? Ty chyba kumasz a ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 11 Września 2009 Udostępnij Napisano 11 Września 2009 > Pany nie podrzuci nikt jeszcze jakiegos pomyslu? wahacze w poziomie przy obciązeniu okolice -80 a nie mozna cos pobombinować z drut gwintem i amorkiem tylnim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paluchto Napisano 12 Września 2009 Udostępnij Napisano 12 Września 2009 > Paluchto a po co on tak modzi ten samochód, do czego to ma służyć??? > jednym słowem po co??? dla frajdy? bezpieczeństwa? rajdów? > lansu? Ty chyba kumasz a ja Nie chciałbym sie wypowiadać za budującego ale jak projekt zostanie skończony to bedzie bardzo ciekawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAR52 Napisano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2009 > I jak tam prace??? Udało sie dopasować??? Ustawilem najwieksza glebe na jaka mi pozwalaja wahacze( od osi piasty do rantu blotnika jest jakies 22cm) i bede tylko podnosil plus regulacja twardosci. Chyba tak najlatwiej dojde z tym do ladu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.