Mielon Napisano 16 Września 2009 Udostępnij Napisano 16 Września 2009 Witam Dziś pojawił się problem z KA, a mianowicie zaczeło się od szarpania na niskich obrotach na biegu (na wolnych obrotach nic sie nie dzieje). Na 4 biegu gaz w podłodze a autko nie chce jechać więcej jak 80km/h. Na piątce góra 90 nic więcej. Kable były wymieniane jakies 10 tyś km temu to samo świece. Pompa paliwa pracuje, słychać prace po przekręczeniu kluczyka, natomiast co mnie dziwi to po wyłączeniu silnika z listwy gdzie są wtryski "uchodzi" powietrze. Słychać wyraźny syk powietrza. (lewe powietrze ???) Nie wiem czy to normalne. Acha, jeszcze słychać z rury wydechowej że silnik nie działa równo, Wrażenie jakby jeden gar nie chodził. Ktoś może ma jakieś pomysły na diagnoze ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 16 Września 2009 Udostępnij Napisano 16 Września 2009 > Witam > Dziś pojawił się problem z KA, a mianowicie zaczeło się od szarpania > na niskich obrotach na biegu (na wolnych obrotach nic sie nie > dzieje). Na 4 biegu gaz w podłodze a autko nie chce jechać > więcej jak 80km/h. Na piątce góra 90 nic więcej. > Kable były wymieniane jakies 10 tyś km temu to samo świece. > Pompa paliwa pracuje, słychać prace po przekręczeniu kluczyka, > natomiast co mnie dziwi to po wyłączeniu silnika z listwy gdzie > są wtryski "uchodzi" powietrze. Słychać wyraźny syk powietrza. > (lewe powietrze ???) > Nie wiem czy to normalne. > Acha, jeszcze słychać z rury wydechowej że silnik nie działa równo, > Wrażenie jakby jeden gar nie chodził. > Ktoś może ma jakieś pomysły na diagnoze ? > Pozdrawiam posprawdzaj wężyki , któryś jest najprawdopodobniej pęknięty i tak jak zauważyłeś ciągnie lewe powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mielon Napisano 17 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Września 2009 > posprawdzaj wężyki , któryś jest najprawdopodobniej pęknięty i tak > jak zauważyłeś ciągnie lewe powietrze. Prawdopodobnie to jednak cewka. Jeden gar nie pracuje, brak iskry, a biorąc pod uwagę że świece + kable WN są w miarę nowe to najprawdopodobniej będzie cewka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 18 Września 2009 Udostępnij Napisano 18 Września 2009 > Kable były wymieniane jakies 10 tyś km temu to samo świece. > Pompa paliwa pracuje, słychać prace po przekręczeniu kluczyka, Stawiam na uszkodzoną cewkę zapłonową. Jest umieszczona w idiotycznym miejscu (z tyłu silnika), działają na nią wysokie temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manau Napisano 18 Września 2009 Udostępnij Napisano 18 Września 2009 > Prawdopodobnie to jednak cewka. Jeden gar nie pracuje, brak iskry, a > biorąc pod uwagę że świece + kable WN są w miarę nowe to > najprawdopodobniej będzie cewka. U mnie dokładnie taki objaw był przy padniętej cewce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.