Skocz do zawartości

Problemy z KA


Mielon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dziś pojawił się problem z KA, a mianowicie zaczeło się od szarpania na niskich obrotach na biegu (na wolnych obrotach nic sie nie dzieje). Na 4 biegu gaz w podłodze a autko nie chce jechać więcej jak 80km/h. Na piątce góra 90 nic więcej.

Kable były wymieniane jakies 10 tyś km temu to samo świece.

Pompa paliwa pracuje, słychać prace po przekręczeniu kluczyka, natomiast co mnie dziwi to po wyłączeniu silnika z listwy gdzie są wtryski "uchodzi" powietrze. Słychać wyraźny syk powietrza. (lewe powietrze ???)

Nie wiem czy to normalne.

Acha, jeszcze słychać z rury wydechowej że silnik nie działa równo, Wrażenie jakby jeden gar nie chodził.

Ktoś może ma jakieś pomysły na diagnoze ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Dziś pojawił się problem z KA, a mianowicie zaczeło się od szarpania

> na niskich obrotach na biegu (na wolnych obrotach nic sie nie

> dzieje). Na 4 biegu gaz w podłodze a autko nie chce jechać

> więcej jak 80km/h. Na piątce góra 90 nic więcej.

> Kable były wymieniane jakies 10 tyś km temu to samo świece.

> Pompa paliwa pracuje, słychać prace po przekręczeniu kluczyka,

> natomiast co mnie dziwi to po wyłączeniu silnika z listwy gdzie

> są wtryski "uchodzi" powietrze. Słychać wyraźny syk powietrza.

> (lewe powietrze ???)

> Nie wiem czy to normalne.

> Acha, jeszcze słychać z rury wydechowej że silnik nie działa równo,

> Wrażenie jakby jeden gar nie chodził.

> Ktoś może ma jakieś pomysły na diagnoze ?

> Pozdrawiam

posprawdzaj wężyki , któryś jest najprawdopodobniej pęknięty i tak jak zauważyłeś ciągnie lewe powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> posprawdzaj wężyki , któryś jest najprawdopodobniej pęknięty i tak

> jak zauważyłeś ciągnie lewe powietrze.

Prawdopodobnie to jednak cewka. Jeden gar nie pracuje, brak iskry, a biorąc pod uwagę że świece + kable WN są w miarę nowe to najprawdopodobniej będzie cewka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kable były wymieniane jakies 10 tyś km temu to samo świece.

> Pompa paliwa pracuje, słychać prace po przekręczeniu kluczyka,

Stawiam na uszkodzoną cewkę zapłonową. Jest umieszczona w idiotycznym miejscu (z tyłu silnika), działają na nią wysokie temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.