Skocz do zawartości

swap 1.2 8v a LPG


AkiMG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

1. Czy po swapie z 700 na 1.2 8v instalacja gazowa z 700 podejdzie tymczasowo pod nowy silnik? dodam, że LPG jest firmy BRC, parownik do 75kW. Oczywiście jak już wspomniałem byłoby to tymczasowe rozwiązanie, na okres około 2 miesięcy.

2. Przesiadając się z I gen. LPG na sekwencje, co zostaje z poprzedniej instalacji oprócz butli? zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> 1. Czy po swapie z 700 na 1.2 8v instalacja gazowa z 700 podejdzie

Wiem że z1.1 podejdzie do 1.2 z 0,7 nie jestem pewien hmm.gif

2. Przesiadając się z I gen. LPG na sekwencje, co zostaje z

> poprzedniej instalacji oprócz butli?

A to przy zmianie na sekwencje butla zostaje ta sama?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie auto niepowinno przejsc przeglądu bo 1.2 to juz silnik z komputerem i z wtryskiem to do takiego zestawu wymagana jest instalacja lpg 2 gen w góre

ale omijajac problemy typu przeglad niema zadnych przeciwskazan i gaz 1 gen jak najbardziej bendzie działał tylko bendziesz sobie musiał dokupic mikser do 1.2 zeby było juz w miare profi i zeby ci było łatwiej go ustawic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> teoretycznie auto niepowinno przejsc przeglądu bo 1.2 to juz silnik z

> komputerem i z wtryskiem to do takiego zestawu wymagana jest

> instalacja lpg 2 gen w góre

> ale omijajac problemy typu przeglad niema zadnych przeciwskazan i gaz

> 1 gen jak najbardziej bendzie działał tylko bendziesz sobie

> musiał dokupic mikser do 1.2 zeby było juz w miare profi i zeby

> ci było łatwiej go ustawic

co do zmiany na sekwencje raczej niewidze sensu zmiany ale to juz twoja sprawa i niemam zamiaru stac ci na drodze zlosnik.gif a co ci sie przyda do nowej instalki to raczej tylko butla ale juz zawor wydaje mi sie ze jest inny przynajmniej zegar napewno , oraz jescze ci rurka pod autem zostanie a tak to raczej trzeba wszystko zmieniac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co do zmiany na sekwencje raczej niewidze sensu

a możesz napisać czemu? smile.gif temat dopiero ogarniam i z tego co zdążyłem wyczytać to lepiej mieć sekwencje, ale każda opinia mile widziana. Poza tym jeśli będzie trzeba to przerobi się I gen. na II bo to już chyba wielką filozofią nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak kupiłem po poprzednim właścicielu. Ale na przegladach sie nie

> czepiali. Tak jak piszesz, bez kompa

pewnie poprzedni wlasciciel usuna te wynalazki

co do przegladów to do mnie si przy... i powiedzieli jak sprawa wyglada to włozyłem kompa na sztuke i było po problemie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a możesz napisać czemu? temat dopiero ogarniam i z tego co zdążyłem

> wyczytać to lepiej mieć sekwencje, ale każda opinia mile

> widziana. Poza tym jeśli będzie trzeba to przerobi się I gen. na

> II bo to już chyba wielką filozofią nie będzie.

Sekwencja moze drogo wyjśc a do 2 gen o ile sie nie myle bedize potrzebny komputer i silniczek krokowy do LPG. Wyjdzie o wiele taniej przeróbka na 2 gen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a możesz napisać czemu? temat dopiero ogarniam i z tego co zdążyłem

> wyczytać to lepiej mieć sekwencje, ale każda opinia mile

> widziana. Poza tym jeśli będzie trzeba to przerobi się I gen. na

> II bo to już chyba wielką filozofią nie będzie.

ja bym nie przerabiał , zostawił bym I tylko ewentualnie tak jak ja kompa włozyc na sztuke na przeglady i sprawa by byla zalatwiona

a co do sekwencji to z tego co mi znajomy monter mówił trzeba jakas lepsza instalacje do naszych komputerów bo te tansze go nie ogarną bo jako tako chociaz mamy silniki mpi ale działają one na zasadzie jak by był tylko jeden wtrysk to pierwsza sprawa

a druga to jezdziłem cc na sekwencji i szczeze mowiac zbytnio roznicy nie odczułem nawet gosc potem jak sie moim przejechał to powiedział ze roznicy niewidzi i ze jak by wczesniej wiedział to ani by sie nie wygłupiał tylko mu ktos znajomy tak nawciskał ze niema nic lepszego od sekwencji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> 1. Czy po swapie z 700 na 1.2 8v instalacja gazowa z 700 podejdzie

> tymczasowo pod nowy silnik? dodam, że LPG jest firmy BRC,

> parownik do 75kW. Oczywiście jak już wspomniałem byłoby to

> tymczasowe rozwiązanie, na okres około 2 miesięcy.

> 2. Przesiadając się z I gen. LPG na sekwencje, co zostaje z

> poprzedniej instalacji oprócz butli?

trzeba będzie tylko mikser wymienić, parownik pewnie upchnąć w inne miejsce a całość wyregulować

ja miałem na I generacji na śrube i śmigało bardzo dobrze jak na lpg

polecam mikser BRC i do tego wariator zapłonu

sekwencja to przy tym silniku raczej pieniądze wyrzucone w błoto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> trzeba będzie tylko mikser wymienić, parownik pewnie upchnąć w inne

> miejsce a całość wyregulować

> ja miałem na I generacji na śrube i śmigało bardzo dobrze jak na lpg

> polecam mikser BRC i do tego wariator zapłonu

> sekwencja to przy tym silniku raczej pieniądze wyrzucone w błoto

nie wiem czy przy tym komputerze silnika, wariator zapłonu coś da.

Współczesne komputery widza, te zmianę i " wracają" do ustawienia początkowego.

Quote:

9)Punkt zapłonu- wcześniejszy zapłon jest bardziej korzystny dla LPG. W latach 90 stosowano specjalne emulatory przyspieszające zapłon w samochodach ale raczej tylko w układach rozdzielaczowych zapłonu. W czasach dzisiejszych takie rozwiązania nie mają racji bytu ponieważ komputer wtrysku benzyny widząc nieprawidłowości (czyli punkt zapłonu zmieniony przez instalację gazową) po prostu je skoryguje. Pyzatym dzisiejsze zaawansowanie instalacji gazowej nie zmusza do ingerencji w zapłon w celu poprawnego działania silnika.


źródło

takze pytanie, czy jest on dosc stary hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem czy przy tym komputerze silnika, wariator zapłonu coś da.

> Współczesne komputery widza, te zmianę i " wracają" do ustawienia

> początkowego.

> Quote:

> 9)Punkt zapłonu- wcześniejszy zapłon jest bardziej korzystny dla

> LPG. W latach 90 stosowano specjalne emulatory przyspieszające

> zapłon w samochodach ale raczej tylko w układach

> rozdzielaczowych zapłonu. W czasach dzisiejszych takie

> rozwiązania nie mają racji bytu ponieważ komputer wtrysku

> benzyny widząc nieprawidłowości (czyli punkt zapłonu zmieniony

> przez instalację gazową) po prostu je skoryguje. Pyzatym

> dzisiejsze zaawansowanie instalacji gazowej nie zmusza do

> ingerencji w zapłon w celu poprawnego działania silnika.

> źródło

> takze pytanie, czy jest on dosc stary

ale kazde auto ktoro ma czojnik wała ma i komputer zlosnik.gif a wariator sie wpina w wtyczke tego czojnika , moze i jak piszesz nie poprawia działania silnika ale róznica jest odczuwalna zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem czy przy tym komputerze silnika, wariator zapłonu coś da.

> Współczesne komputery widza, te zmianę i " wracają" do ustawienia

> początkowego.

> Quote:

> 9)Punkt zapłonu- wcześniejszy zapłon jest bardziej korzystny dla

> LPG. W latach 90 stosowano specjalne emulatory przyspieszające

> zapłon w samochodach ale raczej tylko w układach

> rozdzielaczowych zapłonu. W czasach dzisiejszych takie

> rozwiązania nie mają racji bytu ponieważ komputer wtrysku

> benzyny widząc nieprawidłowości (czyli punkt zapłonu zmieniony

> przez instalację gazową) po prostu je skoryguje. Pyzatym

> dzisiejsze zaawansowanie instalacji gazowej nie zmusza do

> ingerencji w zapłon w celu poprawnego działania silnika.

> źródło

> takze pytanie, czy jest on dosc stary

miałem przy tym silniku wariator i różnica była bardzo mocno odczuwalna

oczywiscie trzeba tak dobrać kąt wyprzedzenia aby nie przesadzić

mi najlepiej na 9-12 stopniach w przód jeździło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też instalke z 700 przerabiałem na 1.2 8v

kupiłem Blosa

i kupiłem emulator wtrysków

do tego sobie podłączyłem pod przełącznik lpg pompa paliwa na przekaźniku żeby nie chodziła na lpg jak jeżdże

i nikt na przeglądzie się czepia

a jak ci się doczepi to zmień stacje na inną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja też instalke z 700 przerabiałem na 1.2 8v

> kupiłem Blosa

> i kupiłem emulator wtrysków

> do tego sobie podłączyłem pod przełącznik lpg pompa paliwa na

> przekaźniku żeby nie chodziła na lpg jak jeżdże

> i nikt na przeglądzie się czepia

> a jak ci się doczepi to zmień stacje na inną

Bład kolego Powazny błąd smile.gif Pompa paliwa musi chodzic nawet na LPG ! Wtryskiwacz jest chlodzony paliwem inaczej po jakims czasie sie zapieka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bład kolego Powazny błąd Pompa paliwa musi chodzic nawet na LPG !

> Wtryskiwacz jest chlodzony paliwem inaczej po jakims czasie sie

> zapieka...

dokladnie, a 1.2 ma listwe z powrotem wiec pompa sie nie meczy wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisałem ze jest założony emulator wtrysku . więc o ile dobrze mi wiadomo to wtrysk nie działa.

no chyba że dostałem błędne info to mnie poprawcie

od 2 lat tak jeżdże i na pb jak i na gazie smiga super. więc jeszcze się wtryski nie zapiekły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.