AkiMG Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 Witam, 1. Czy po swapie z 700 na 1.2 8v instalacja gazowa z 700 podejdzie tymczasowo pod nowy silnik? dodam, że LPG jest firmy BRC, parownik do 75kW. Oczywiście jak już wspomniałem byłoby to tymczasowe rozwiązanie, na okres około 2 miesięcy. 2. Przesiadając się z I gen. LPG na sekwencje, co zostaje z poprzedniej instalacji oprócz butli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bako111 Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 > Witam, > 1. Czy po swapie z 700 na 1.2 8v instalacja gazowa z 700 podejdzie Wiem że z1.1 podejdzie do 1.2 z 0,7 nie jestem pewien 2. Przesiadając się z I gen. LPG na sekwencje, co zostaje z > poprzedniej instalacji oprócz butli? A to przy zmianie na sekwencje butla zostaje ta sama? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 teoretycznie auto niepowinno przejsc przeglądu bo 1.2 to juz silnik z komputerem i z wtryskiem to do takiego zestawu wymagana jest instalacja lpg 2 gen w góre ale omijajac problemy typu przeglad niema zadnych przeciwskazan i gaz 1 gen jak najbardziej bendzie działał tylko bendziesz sobie musiał dokupic mikser do 1.2 zeby było juz w miare profi i zeby ci było łatwiej go ustawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 Pierwsze słysze kurcze o tej 2 gen. ja mam 1.1 z LPG na śrubie i sie nikt nie czepiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 > teoretycznie auto niepowinno przejsc przeglądu bo 1.2 to juz silnik z > komputerem i z wtryskiem to do takiego zestawu wymagana jest > instalacja lpg 2 gen w góre > ale omijajac problemy typu przeglad niema zadnych przeciwskazan i gaz > 1 gen jak najbardziej bendzie działał tylko bendziesz sobie > musiał dokupic mikser do 1.2 zeby było juz w miare profi i zeby > ci było łatwiej go ustawic co do zmiany na sekwencje raczej niewidze sensu zmiany ale to juz twoja sprawa i niemam zamiaru stac ci na drodze a co ci sie przyda do nowej instalki to raczej tylko butla ale juz zawor wydaje mi sie ze jest inny przynajmniej zegar napewno , oraz jescze ci rurka pod autem zostanie a tak to raczej trzeba wszystko zmieniac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 > Pierwsze słysze kurcze o tej 2 gen. ja mam 1.1 z LPG na śrubie i sie > nikt nie czepiał. a sam go sobie montowałes czy montery ci tak zaaplikowali tzn pierwsza generacje ( tzn sroba i brak kompa ?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 > a sam go sobie montowałes czy montery ci tak zaaplikowali tzn > pierwsza generacje ( tzn sroba i brak kompa ?) Tak kupiłem po poprzednim właścicielu. Ale na przegladach sie nie czepiali. Tak jak piszesz, bez kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkiMG Napisano 20 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2009 > co do zmiany na sekwencje raczej niewidze sensu a możesz napisać czemu? temat dopiero ogarniam i z tego co zdążyłem wyczytać to lepiej mieć sekwencje, ale każda opinia mile widziana. Poza tym jeśli będzie trzeba to przerobi się I gen. na II bo to już chyba wielką filozofią nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 > Tak kupiłem po poprzednim właścicielu. Ale na przegladach sie nie > czepiali. Tak jak piszesz, bez kompa pewnie poprzedni wlasciciel usuna te wynalazki co do przegladów to do mnie si przy... i powiedzieli jak sprawa wyglada to włozyłem kompa na sztuke i było po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 > a możesz napisać czemu? temat dopiero ogarniam i z tego co zdążyłem > wyczytać to lepiej mieć sekwencje, ale każda opinia mile > widziana. Poza tym jeśli będzie trzeba to przerobi się I gen. na > II bo to już chyba wielką filozofią nie będzie. Sekwencja moze drogo wyjśc a do 2 gen o ile sie nie myle bedize potrzebny komputer i silniczek krokowy do LPG. Wyjdzie o wiele taniej przeróbka na 2 gen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 > a możesz napisać czemu? temat dopiero ogarniam i z tego co zdążyłem > wyczytać to lepiej mieć sekwencje, ale każda opinia mile > widziana. Poza tym jeśli będzie trzeba to przerobi się I gen. na > II bo to już chyba wielką filozofią nie będzie. ja bym nie przerabiał , zostawił bym I tylko ewentualnie tak jak ja kompa włozyc na sztuke na przeglady i sprawa by byla zalatwiona a co do sekwencji to z tego co mi znajomy monter mówił trzeba jakas lepsza instalacje do naszych komputerów bo te tansze go nie ogarną bo jako tako chociaz mamy silniki mpi ale działają one na zasadzie jak by był tylko jeden wtrysk to pierwsza sprawa a druga to jezdziłem cc na sekwencji i szczeze mowiac zbytnio roznicy nie odczułem nawet gosc potem jak sie moim przejechał to powiedział ze roznicy niewidzi i ze jak by wczesniej wiedział to ani by sie nie wygłupiał tylko mu ktos znajomy tak nawciskał ze niema nic lepszego od sekwencji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkiMG Napisano 20 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2009 > ja bym nie przerabiał , zostawił bym I tylko ewentualnie tak jak ja > kompa włozyc na sztuke na przeglady i sprawa by byla zalatwiona czyli co? dajemy kompa z zaworkiem krokowym, blosa i chulamy? a parownik o którym pisałem wcześniej podejdzie? (75kW BRC) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 na sekwecje mozesz sobie sam przerobic, LPG w dowodzie jest, kupujesz zestawn np z allegro, ostatnio widzialem za jakies 700zł, wszystko tam jest(wtryski, parownik, kable, sterownik gazowy itp), ewentualnie do gazownika na sprawdzenie szczelnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 > czyli co? dajemy kompa z zaworkiem krokowym, blosa i chulamy? a > parownik o którym pisałem wcześniej podejdzie? (75kW BRC) wszystkie komponenty co masz teraz zotają jedynie wkladasz kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkiMG Napisano 20 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2009 > wszystkie komponenty co masz teraz zotają jedynie wkladasz kompa No i fajnie Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 > Witam, > 1. Czy po swapie z 700 na 1.2 8v instalacja gazowa z 700 podejdzie > tymczasowo pod nowy silnik? dodam, że LPG jest firmy BRC, > parownik do 75kW. Oczywiście jak już wspomniałem byłoby to > tymczasowe rozwiązanie, na okres około 2 miesięcy. > 2. Przesiadając się z I gen. LPG na sekwencje, co zostaje z > poprzedniej instalacji oprócz butli? trzeba będzie tylko mikser wymienić, parownik pewnie upchnąć w inne miejsce a całość wyregulować ja miałem na I generacji na śrube i śmigało bardzo dobrze jak na lpg polecam mikser BRC i do tego wariator zapłonu sekwencja to przy tym silniku raczej pieniądze wyrzucone w błoto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 > trzeba będzie tylko mikser wymienić, parownik pewnie upchnąć w inne > miejsce a całość wyregulować > ja miałem na I generacji na śrube i śmigało bardzo dobrze jak na lpg > polecam mikser BRC i do tego wariator zapłonu > sekwencja to przy tym silniku raczej pieniądze wyrzucone w błoto nie wiem czy przy tym komputerze silnika, wariator zapłonu coś da. Współczesne komputery widza, te zmianę i " wracają" do ustawienia początkowego. Quote: 9)Punkt zapłonu- wcześniejszy zapłon jest bardziej korzystny dla LPG. W latach 90 stosowano specjalne emulatory przyspieszające zapłon w samochodach ale raczej tylko w układach rozdzielaczowych zapłonu. W czasach dzisiejszych takie rozwiązania nie mają racji bytu ponieważ komputer wtrysku benzyny widząc nieprawidłowości (czyli punkt zapłonu zmieniony przez instalację gazową) po prostu je skoryguje. Pyzatym dzisiejsze zaawansowanie instalacji gazowej nie zmusza do ingerencji w zapłon w celu poprawnego działania silnika. źródło takze pytanie, czy jest on dosc stary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 > nie wiem czy przy tym komputerze silnika, wariator zapłonu coś da. > Współczesne komputery widza, te zmianę i " wracają" do ustawienia > początkowego. > Quote: > 9)Punkt zapłonu- wcześniejszy zapłon jest bardziej korzystny dla > LPG. W latach 90 stosowano specjalne emulatory przyspieszające > zapłon w samochodach ale raczej tylko w układach > rozdzielaczowych zapłonu. W czasach dzisiejszych takie > rozwiązania nie mają racji bytu ponieważ komputer wtrysku > benzyny widząc nieprawidłowości (czyli punkt zapłonu zmieniony > przez instalację gazową) po prostu je skoryguje. Pyzatym > dzisiejsze zaawansowanie instalacji gazowej nie zmusza do > ingerencji w zapłon w celu poprawnego działania silnika. > źródło > takze pytanie, czy jest on dosc stary ale kazde auto ktoro ma czojnik wała ma i komputer a wariator sie wpina w wtyczke tego czojnika , moze i jak piszesz nie poprawia działania silnika ale róznica jest odczuwalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 > ale kazde auto ktoro ma czojnik wała ma i komputer a wariator sie > wpina w wtyczke tego czojnika , moze i jak piszesz nie poprawia > działania silnika ale róznica jest odczuwalna skoro takie masz odczucia to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 21 Października 2009 Udostępnij Napisano 21 Października 2009 > nie wiem czy przy tym komputerze silnika, wariator zapłonu coś da. > Współczesne komputery widza, te zmianę i " wracają" do ustawienia > początkowego. > Quote: > 9)Punkt zapłonu- wcześniejszy zapłon jest bardziej korzystny dla > LPG. W latach 90 stosowano specjalne emulatory przyspieszające > zapłon w samochodach ale raczej tylko w układach > rozdzielaczowych zapłonu. W czasach dzisiejszych takie > rozwiązania nie mają racji bytu ponieważ komputer wtrysku > benzyny widząc nieprawidłowości (czyli punkt zapłonu zmieniony > przez instalację gazową) po prostu je skoryguje. Pyzatym > dzisiejsze zaawansowanie instalacji gazowej nie zmusza do > ingerencji w zapłon w celu poprawnego działania silnika. > źródło > takze pytanie, czy jest on dosc stary miałem przy tym silniku wariator i różnica była bardzo mocno odczuwalna oczywiscie trzeba tak dobrać kąt wyprzedzenia aby nie przesadzić mi najlepiej na 9-12 stopniach w przód jeździło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 23 Października 2009 Udostępnij Napisano 23 Października 2009 ja też instalke z 700 przerabiałem na 1.2 8v kupiłem Blosa i kupiłem emulator wtrysków do tego sobie podłączyłem pod przełącznik lpg pompa paliwa na przekaźniku żeby nie chodziła na lpg jak jeżdże i nikt na przeglądzie się czepia a jak ci się doczepi to zmień stacje na inną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cdash Napisano 23 Października 2009 Udostępnij Napisano 23 Października 2009 > ja też instalke z 700 przerabiałem na 1.2 8v > kupiłem Blosa > i kupiłem emulator wtrysków > do tego sobie podłączyłem pod przełącznik lpg pompa paliwa na > przekaźniku żeby nie chodziła na lpg jak jeżdże > i nikt na przeglądzie się czepia > a jak ci się doczepi to zmień stacje na inną Bład kolego Powazny błąd Pompa paliwa musi chodzic nawet na LPG ! Wtryskiwacz jest chlodzony paliwem inaczej po jakims czasie sie zapieka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 23 Października 2009 Udostępnij Napisano 23 Października 2009 > Bład kolego Powazny błąd Pompa paliwa musi chodzic nawet na LPG ! > Wtryskiwacz jest chlodzony paliwem inaczej po jakims czasie sie > zapieka... dokladnie, a 1.2 ma listwe z powrotem wiec pompa sie nie meczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 23 Października 2009 Udostępnij Napisano 23 Października 2009 pisałem ze jest założony emulator wtrysku . więc o ile dobrze mi wiadomo to wtrysk nie działa. no chyba że dostałem błędne info to mnie poprawcie od 2 lat tak jeżdże i na pb jak i na gazie smiga super. więc jeszcze się wtryski nie zapiekły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.