Skocz do zawartości

Zawieszenie


AkiMG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

w związku z tym, że przymierzam się do zmiany silnika, wypadałoby pomyśleć o obniżeniu autka. Z racji tego, że przewertowałem kilka tematów i w sumie odpowiedzi konkretnej na moje pytanie nie znalazłem chciałbym dowiedzieć się co wstawić, żeby poprawić trochę właściwości jezdne nie tracąc masakrycznie na komforcie.

Zapewne większość z Was wie jak jeździ się na seryjnym zawieszeniu siedemsetki... Taki zawias przy większym silniku siłą rzeczy nie przejdzie. Dlatego też chciałbym zasięgnąć Waszej rady jakich modyfikacji powinienem dokonać. Samochód nie będzie brał udziału w żadnych zawodach, to mogę zapewnić. W związku z tym myślałem wstępnie o obniżeniu 40/40. Teraz pytanie jakie sprężyny wybrać? Czy seryjne amorki (Delphi) podejdą przy tym obniżeniu czy muszę raczej nastawiać się na jakieś "wydumki"? Żaden gwint jak i amortyzatory PZM nie wchodzi w grę z racji tego, że samochód ma służyć do codziennej jazdy.

Chciałbym znaleźć jakiś złoty środek, dlatego liczę na Waszą pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> w związku z tym, że przymierzam się do zmiany silnika, wypadałoby

> pomyśleć o obniżeniu autka. Z racji tego, że przewertowałem

> kilka tematów i w sumie odpowiedzi konkretnej na moje pytanie

> nie znalazłem chciałbym dowiedzieć się co wstawić, żeby poprawić

> trochę właściwości jezdne nie tracąc masakrycznie na komforcie.

> Zapewne większość z Was wie jak jeździ się na seryjnym zawieszeniu

> siedemsetki... Taki zawias przy większym silniku siłą rzeczy nie

> przejdzie. Dlatego też chciałbym zasięgnąć Waszej rady jakich

> modyfikacji powinienem dokonać. Samochód nie będzie brał udziału

> w żadnych zawodach, to mogę zapewnić. W związku z tym myślałem

> wstępnie o obniżeniu 40/40. Teraz pytanie jakie sprężyny wybrać?

> Czy seryjne amorki (Delphi) podejdą przy tym obniżeniu czy muszę

> raczej nastawiać się na jakieś "wydumki"? Żaden gwint jak i

> amortyzatory PZM nie wchodzi w grę z racji tego, że samochód ma

> służyć do codziennej jazdy.

> Chciałbym znaleźć jakiś złoty środek, dlatego liczę na Waszą pomoc.

> Pozdrawiam

proponuje eibacha -35 plus kayaby exel-g i bedzie w miare przyjemnie smile.gif

ja mam weiteca -60/40 i jest cacy bynajmniej dla mnie yay.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> w związku z tym, że przymierzam się do zmiany silnika, wypadałoby

> pomyśleć o obniżeniu autka. Z racji tego, że przewertowałem

> kilka tematów i w sumie odpowiedzi konkretnej na moje pytanie

> nie znalazłem chciałbym dowiedzieć się co wstawić, żeby poprawić

> trochę właściwości jezdne nie tracąc masakrycznie na komforcie.

> Zapewne większość z Was wie jak jeździ się na seryjnym zawieszeniu

> siedemsetki... Taki zawias przy większym silniku siłą rzeczy nie

> przejdzie. Dlatego też chciałbym zasięgnąć Waszej rady jakich

> modyfikacji powinienem dokonać. Samochód nie będzie brał udziału

> w żadnych zawodach, to mogę zapewnić. W związku z tym myślałem

> wstępnie o obniżeniu 40/40. Teraz pytanie jakie sprężyny wybrać?

> Czy seryjne amorki (Delphi) podejdą przy tym obniżeniu czy muszę

> raczej nastawiać się na jakieś "wydumki"? Żaden gwint jak i

> amortyzatory PZM nie wchodzi w grę z racji tego, że samochód ma

> służyć do codziennej jazdy.

> Chciałbym znaleźć jakiś złoty środek, dlatego liczę na Waszą pomoc.

> Pozdrawiam

A może by tak sportingowy zawias? Tam jest chyba -35mm i komfort też będzie smile.gif Do -40 śmiało można ładować seryjne amorki ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A może by tak sportingowy zawias? Tam jest chyba -35mm i komfort też

> będzie Do -40 śmiało można ładować seryjne amorki

sportingowy to taki sam badziew co seria tylko -15mm nizszy a nie -35 270751858-jezyk.gif

Zakladaj -40 + gazowki kyb-y i bedzie naprawde przyjemnie i bezpiecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sportingowy to taki sam badziew co seria tylko -15mm nizszy a nie

> -35

> Zakladaj -40 + gazowki kyb-y i bedzie naprawde przyjemnie i

> bezpiecznie

Ok, to teraz pytanie jakie sprężyny (najlepiej żeby były w jakiejś w miare rozsądnej cenie). No i co do amorków KYB, to jakoś nie mam do nich zaufania... Wiele osób narzekało na nie i polecało mi najzwyklejsze Delphi... Aczkolwiek jeśli się myle to wyprowadźcie mnie z błędu, może już się coś zmieniło w tej kwestii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ok, to teraz pytanie jakie sprężyny (najlepiej żeby były w jakiejś w

> miare rozsądnej cenie). No i co do amorków KYB, to jakoś nie mam

> do nich zaufania... Wiele osób narzekało na nie i polecało mi

> najzwyklejsze Delphi... Aczkolwiek jeśli się myle to

> wyprowadźcie mnie z błędu, może już się coś zmieniło w tej

> kwestii

-eibach

-weitec

-FK

-APEX

-Jamex (ale one to raczej takie srednio twarde)

ja osobiscie mam FK i sie dobrze jezdzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a nie -25 tak mi sie wydaje

na centomani był opis pod tytułem wszystko o sc i cc i tak pisali tak

Dla tych co lubią dynamiczną jazdę i troszkę bajeru, większy silnik, obniżony o 2 cm prześwit, alufelgi i szerokie opony, chromowana rura wydechowa. Łatwo rozpoznawalny także po czerwonych pasach bezpieczeństwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na centomani był opis pod tytułem wszystko o sc i cc i tak pisali tak

> Dla tych co lubią dynamiczną jazdę i troszkę bajeru, większy silnik,

> obniżony o 2 cm prześwit, alufelgi i szerokie opony, chromowana

> rura wydechowa. Łatwo rozpoznawalny także po czerwonych pasach

> bezpieczeństwa.

czerwone pasy to mial CCS zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.