AkiMG Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 Witam, w związku z tym, że przymierzam się do zmiany silnika, wypadałoby pomyśleć o obniżeniu autka. Z racji tego, że przewertowałem kilka tematów i w sumie odpowiedzi konkretnej na moje pytanie nie znalazłem chciałbym dowiedzieć się co wstawić, żeby poprawić trochę właściwości jezdne nie tracąc masakrycznie na komforcie. Zapewne większość z Was wie jak jeździ się na seryjnym zawieszeniu siedemsetki... Taki zawias przy większym silniku siłą rzeczy nie przejdzie. Dlatego też chciałbym zasięgnąć Waszej rady jakich modyfikacji powinienem dokonać. Samochód nie będzie brał udziału w żadnych zawodach, to mogę zapewnić. W związku z tym myślałem wstępnie o obniżeniu 40/40. Teraz pytanie jakie sprężyny wybrać? Czy seryjne amorki (Delphi) podejdą przy tym obniżeniu czy muszę raczej nastawiać się na jakieś "wydumki"? Żaden gwint jak i amortyzatory PZM nie wchodzi w grę z racji tego, że samochód ma służyć do codziennej jazdy. Chciałbym znaleźć jakiś złoty środek, dlatego liczę na Waszą pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmijes Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 > Witam, > w związku z tym, że przymierzam się do zmiany silnika, wypadałoby > pomyśleć o obniżeniu autka. Z racji tego, że przewertowałem > kilka tematów i w sumie odpowiedzi konkretnej na moje pytanie > nie znalazłem chciałbym dowiedzieć się co wstawić, żeby poprawić > trochę właściwości jezdne nie tracąc masakrycznie na komforcie. > Zapewne większość z Was wie jak jeździ się na seryjnym zawieszeniu > siedemsetki... Taki zawias przy większym silniku siłą rzeczy nie > przejdzie. Dlatego też chciałbym zasięgnąć Waszej rady jakich > modyfikacji powinienem dokonać. Samochód nie będzie brał udziału > w żadnych zawodach, to mogę zapewnić. W związku z tym myślałem > wstępnie o obniżeniu 40/40. Teraz pytanie jakie sprężyny wybrać? > Czy seryjne amorki (Delphi) podejdą przy tym obniżeniu czy muszę > raczej nastawiać się na jakieś "wydumki"? Żaden gwint jak i > amortyzatory PZM nie wchodzi w grę z racji tego, że samochód ma > służyć do codziennej jazdy. > Chciałbym znaleźć jakiś złoty środek, dlatego liczę na Waszą pomoc. > Pozdrawiam proponuje eibacha -35 plus kayaby exel-g i bedzie w miare przyjemnie ja mam weiteca -60/40 i jest cacy bynajmniej dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 20 Października 2009 Udostępnij Napisano 20 Października 2009 > Witam, > w związku z tym, że przymierzam się do zmiany silnika, wypadałoby > pomyśleć o obniżeniu autka. Z racji tego, że przewertowałem > kilka tematów i w sumie odpowiedzi konkretnej na moje pytanie > nie znalazłem chciałbym dowiedzieć się co wstawić, żeby poprawić > trochę właściwości jezdne nie tracąc masakrycznie na komforcie. > Zapewne większość z Was wie jak jeździ się na seryjnym zawieszeniu > siedemsetki... Taki zawias przy większym silniku siłą rzeczy nie > przejdzie. Dlatego też chciałbym zasięgnąć Waszej rady jakich > modyfikacji powinienem dokonać. Samochód nie będzie brał udziału > w żadnych zawodach, to mogę zapewnić. W związku z tym myślałem > wstępnie o obniżeniu 40/40. Teraz pytanie jakie sprężyny wybrać? > Czy seryjne amorki (Delphi) podejdą przy tym obniżeniu czy muszę > raczej nastawiać się na jakieś "wydumki"? Żaden gwint jak i > amortyzatory PZM nie wchodzi w grę z racji tego, że samochód ma > służyć do codziennej jazdy. > Chciałbym znaleźć jakiś złoty środek, dlatego liczę na Waszą pomoc. > Pozdrawiam A może by tak sportingowy zawias? Tam jest chyba -35mm i komfort też będzie Do -40 śmiało można ładować seryjne amorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 21 Października 2009 Udostępnij Napisano 21 Października 2009 > A może by tak sportingowy zawias? Tam jest chyba -35mm i komfort też > będzie Do -40 śmiało można ładować seryjne amorki sportingowy to taki sam badziew co seria tylko -15mm nizszy a nie -35 Zakladaj -40 + gazowki kyb-y i bedzie naprawde przyjemnie i bezpiecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkiMG Napisano 21 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2009 > sportingowy to taki sam badziew co seria tylko -15mm nizszy a nie > -35 > Zakladaj -40 + gazowki kyb-y i bedzie naprawde przyjemnie i > bezpiecznie Ok, to teraz pytanie jakie sprężyny (najlepiej żeby były w jakiejś w miare rozsądnej cenie). No i co do amorków KYB, to jakoś nie mam do nich zaufania... Wiele osób narzekało na nie i polecało mi najzwyklejsze Delphi... Aczkolwiek jeśli się myle to wyprowadźcie mnie z błędu, może już się coś zmieniło w tej kwestii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 21 Października 2009 Udostępnij Napisano 21 Października 2009 -40 do codziennej jazdy jest w sam raz sprężyny eibach lub fk ja śmigam w ccs-ie na -40 a amorki mam b4 i daje jakoś to radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 21 Października 2009 Udostępnij Napisano 21 Października 2009 > A może by tak sportingowy zawias? Tam jest chyba -35mm i komfort też > będzie Do -40 śmiało można ładować seryjne amorki sporting to jest -25 i sa prawie jak seria wiec mysle, ze to bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 21 Października 2009 Udostępnij Napisano 21 Października 2009 > sportingowy to taki sam badziew co seria tylko -15mm nizszy a nie > -35 a nie -25 tak mi sie wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 21 Października 2009 Udostępnij Napisano 21 Października 2009 > Ok, to teraz pytanie jakie sprężyny (najlepiej żeby były w jakiejś w > miare rozsądnej cenie). No i co do amorków KYB, to jakoś nie mam > do nich zaufania... Wiele osób narzekało na nie i polecało mi > najzwyklejsze Delphi... Aczkolwiek jeśli się myle to > wyprowadźcie mnie z błędu, może już się coś zmieniło w tej > kwestii -eibach -weitec -FK -APEX -Jamex (ale one to raczej takie srednio twarde) ja osobiscie mam FK i sie dobrze jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 21 Października 2009 Udostępnij Napisano 21 Października 2009 > a nie -25 tak mi sie wydaje na centomani był opis pod tytułem wszystko o sc i cc i tak pisali tak Dla tych co lubią dynamiczną jazdę i troszkę bajeru, większy silnik, obniżony o 2 cm prześwit, alufelgi i szerokie opony, chromowana rura wydechowa. Łatwo rozpoznawalny także po czerwonych pasach bezpieczeństwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tiestodaro Napisano 21 Października 2009 Udostępnij Napisano 21 Października 2009 > a nie -25 tak mi sie wydaje dobrze Ci sie wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 21 Października 2009 Udostępnij Napisano 21 Października 2009 > na centomani był opis pod tytułem wszystko o sc i cc i tak pisali tak > Dla tych co lubią dynamiczną jazdę i troszkę bajeru, większy silnik, > obniżony o 2 cm prześwit, alufelgi i szerokie opony, chromowana > rura wydechowa. Łatwo rozpoznawalny także po czerwonych pasach > bezpieczeństwa. czerwone pasy to mial CCS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 21 Października 2009 Udostępnij Napisano 21 Października 2009 > dobrze Ci sie wydaje tak myslalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 21 Października 2009 Udostępnij Napisano 21 Października 2009 > czerwone pasy to mial CCS no miał ale ja tylko napisałem tytuł że takie artykuły były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.