Skocz do zawartości

Laguna 2 (2006r) 1,8 czy 2,0 do LPG


grzegorzmis

Rekomendowane odpowiedzi

> silnik 2.0 IDE nie nadaje do gazu.

oj tak, słyszałem o tym silniku. Kiedyś na tvn był program, jak gościowi zamontowali instalacje to musieli wymontować. A wracając do wielopunktowego wtrysku, to chciałbym 2,0 ale boje się ze chlapnie za dużo... 1,8 znowu boje się ze będzie za slaby, podzielcie się wrażeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oj tak, słyszałem o tym silniku. Kiedyś na tvn był program, jak

> gościowi zamontowali instalacje to musieli wymontować. A

> wracając do wielopunktowego wtrysku, to chciałbym 2,0 ale boje

> się ze chlapnie za dużo... 1,8 znowu boje się ze będzie za

> slaby, podzielcie się wrażeniami.

U mnie 1,6 (112KM) i sprawuje się b. dobrze. Nie ma różnicy benz. i LPG. Wiadomo - chciałoby się więcej koników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie,

> doradźcie, której laguny szukać 1,8 (120ps) czy 2,0 (135ps).

> Chciałbym do niej zamontować instalację LPG. Który silnik się

> lepiej sprawdza?

> pozdrawiam gregory

Kup większy. To ciężkie auto więc nie będzie dużo więcej palił (o ile w ogóle). Unikaj IDE - ich się nie da zagazować i załóż dobrą sekwencje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to dobrze, ze tak piszesz, bo w DE to prawie tylko 2,0 sa oferowane.

Ludzie myślą że jak kupią mniejszy silnik to będzie mniej palił. Tymczasem tak naprawdę liczy się zależność moc-masa. Owszem - jak będziesz jeździł jak kapelusz to spali mniej. Ale jak będziesz chciał żeby to auto jeździło to będziesz cisnął a to się przełoży na dużo większe spalanie. W większym silniku to samo osiągniesz dużo mniej cisnąć. Myślę że silnik 2.0 jest najbardziej optymalny do tego auta (myślę o benzynie). Bo 3.0 jeździ fajnie ale już pali dużo więcej. Chociaż jak założysz gaz to nie będzie tak tragicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ludzie myślą że jak kupią mniejszy silnik to będzie mniej palił.

> Tymczasem tak naprawdę liczy się zależność moc-masa. Owszem -

> jak będziesz jeździł jak kapelusz to spali mniej. Ale jak

> będziesz chciał żeby to auto jeździło to będziesz cisnął a to

> się przełoży na dużo większe spalanie. W większym silniku to

> samo osiągniesz dużo mniej cisnąć. Myślę że silnik 2.0 jest

> najbardziej optymalny do tego auta (myślę o benzynie). Bo 3.0

> jeździ fajnie ale już pali dużo więcej. Chociaż jak założysz gaz

> to nie będzie tak tragicznie.

I składki Oc wieksze są przecież.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.