zefir Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 Co może byc przyczyną nierównej pracy zimnego silnika w Uno 899?? Dodam że kable oryginalne (od nowości nieruszane) tak samo jak i świece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 > Co może byc przyczyną nierównej pracy zimnego silnika w Uno 899?? > Dodam że kable oryginalne (od nowości nieruszane) tak samo jak i > świece krokowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zefir Napisano 5 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 > krokowy przy 50kkm by padł?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 > przy 50kkm by padł?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 > Co może byc przyczyną nierównej pracy zimnego silnika w Uno 899?? > Dodam że kable oryginalne (od nowości nieruszane) tak samo jak i > świece a nie ma efektów świetlnych pod maską w nocy, a świece to chociaż wykręcić i przeczyścić by wypadało a najlepiej to wwymiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 > Co może byc przyczyną nierównej pracy zimnego silnika w Uno 899?? > Dodam że kable oryginalne (od nowości nieruszane) tak samo jak i > świece Przy włączonym światła? czy po wciśnięciu pedału hamulca nożnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
myrchol Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 Podepnę sie do tematu.Mam w swoim 1.0 fire podobny objaw.Po noce w garażu po odpaleniu silnik pracuje nie równo...raz wchodzi na niskie obroty a za chwilke na wysokie...a zdarza się nawet że i zgaśnie.Przebieg to ~67 a świece wymieniane w maju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kmicic89 Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 To samo i u mnie się dzieje. Nówki świece NGK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 Czujnik zasysanego powietrza uszlajany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 > Przy włączonym światła? czy po wciśnięciu pedału hamulca nożnego? A czy ty czytasz w ogóle te posty. Czy tak sobie piszesz aby pisać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 To tak już z ciekawości zapytam gdzie się znajduje ten czujnik jeśli chodzi o silnik 1.4 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 Podziękował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misq Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 Drupi to jest termistor? Czy za coś innego on odpowiada ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 > Drupi to jest termistor? Czy za coś innego on odpowiada ? BINGO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 No dobra a w gaźnikowym? Co może powodować falowanie i czasami niemożność utrzymania obrotów na luzie? Pytam się, bo mi silnik zgłupiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 lewe powietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 > lewe powietrze Gdzie go szukać? Sprawdzić wężyk do UFO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 > Gdzie go szukać? Sprawdzić wężyk do UFO? Też. Z obu stron. Lubi pękać a przy gaźniku zazwyczaj nie widać na pierwszy rzut oka. Równie dobrze nieszczelność może być gdzieś na uszczelkach korpusu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n05tr4 Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 To ja sie podepne. Moze mi ktos powiedziec gdzie w 1.0 reguluje sie obroty silnika ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 > Też. Z obu stron. Lubi pękać a przy gaźniku zazwyczaj nie widać na > pierwszy rzut oka. Równie dobrze nieszczelność może być gdzieś > na uszczelkach korpusu Ok, dzięki Sprawdziłem i poobcinałem ten wężyk od podciśnienia - silnik się nieco uspokoił. Potem oczyściłem papierem ściernym drobnoziarnistym za sugestią Sapphire'a palec rozdzielacza zapłonu + te.... dzyndzelki w kopułce i jak ręką odjął A przynajmniej na chwilę obecną Profilaktycznie go rozgrzałem, minimalnie zmniejszyłem obroty do 900 przy włączonych światłach i najwyraźniej to było to Tak więc Drupi i Sapphire - dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 > To ja sie podepne. > Moze mi ktos powiedziec gdzie w 1.0 reguluje sie obroty silnika ?? w gaźniku śrubą przepustnicy, na wtrysku - krokowiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n05tr4 Napisano 5 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2009 > w gaźniku śrubą przepustnicy, na wtrysku - krokowiec To jest zwykly gaznik, z recznym ssaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.