grand1 Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 od około 3 tygodni mam dziwny problem spadek przyspieszenia o ok 40 % powyżej 90 kmh tzn od 4 i 5 biegu nie umi sie rozpedzać bardzo wolno mu to idzie od ok 100 kmh stalo sie to po postoju 1d i kolejnej jezdzie juz byl mulowaty . Dziś zdjołem skrzynke filtru powietrza bylo dosc zapylone i lekko zaolejone wyczyscilem tylko przy zakładaniu pokrywy filtra na gumowa uszczelke i gniazdo wtrysku zauważyłem że lewa strona od paska kl obudowa po dokreceniu na ok połowie łaczenie ma szpare ok 4mm i nie dolega równo pokrywa filtra do wtrysku jest ok 4mm luzu na połowie łaczenia może byc to winne takiemu mułowi ... lewy luft ? ale to stało sie nagle a ten luz juz chyba był wyczyściłem jeszcze sitko w gumowym przewodzie co łaczy obudowe filtra z pokrywą zaworów oglądnołem swiece są czarno białawe czyli ok auto po wymianie płynów i filtrów tyle co mogę powiedzieć . doradzcie cos spadek przyspieszenia jest dosyć odczuwalny powyżej 100 kmh na 4 i 5 biegu dodaje że stało sie to nagle dziś ok jutro wyjezdżam muł niskie biegi ciągną fajnie . Uno 1.0 fire jest słabe ale wiem jak przyspieszało wcześniej ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 patrz watek o świecach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 świece mają być brązowej barwy, Twoje wskazują zbyt ubogą mieszankę, obudowa filtra musi szczelnie przylegac do korpusu monowtrysku i wtedy mieszanka się wzbogaci jak lewego luftu nie będzie ciągnął na mrozie mogło pokrzywić obudowę filtra, mogło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi1979 Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 Sprawdź rozrząd. Mógł przeskoczyć o jeden ząbek i też się zrobi muł. A luz pod deklem jak jest to auto powinno lepiej się zbierać . U mnie jak był zawalony filtr powietrza też był mułowaty a po zdjęciu filtra i wymianie było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tvardy Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 Zacznij pisać po POLSKU !!! Znaki interpunkcyjne, polskie litery i literówki !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > A luz pod deklem jak jest to auto powinno lepiej się zbierać . U > mnie jak był zawalony filtr powietrza też był mułowaty a po > zdjęciu filtra i wymianie było ok. czysty filtr to jedno, a brak filtra to drugie za dużo powietrza też jest źle przeskoczony rorząd też moze być, ale zająłbym się najpierw poprawieniem montażu airboxa, a potem pchał paluchy głębiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 Ta obudowa była już tak wczesniej i było ok więc to chyba odpada lekki luz a jak zabrać sie za sprawdzanie rozrządu skąd mam wiedzieć że przeskoczył jak to sprawdzić? . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > Ta obudowa była już tak wczesniej i było ok więc to chyba odpada > lekki luz a jak zabrać sie za sprawdzanie rozrządu skąd mam > wiedzieć że przeskoczył jak to sprawdzić? . Oddzielaj myśli, pytania od siebie jakimiś kropkami albo czym, co? Jak sprawdzić rozrząd? Ustaw koła na znaki i zobacz się zgadzają. Postępujesz tak jakbyś chciał przystąpić do wymiany rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi1979 Napisano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2009 > Ta obudowa była już tak wczesniej i było ok więc to chyba odpada > lekki luz a jak zabrać sie za sprawdzanie rozrządu skąd mam > wiedzieć że przeskoczył jak to sprawdzić? . Na stronie Uno Klub Polska masz manual. Zajrzyj tam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GMarcin Napisano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2009 Ja bym jeszcze sprawdził zapłon, na wysokich obrotach powinien się przyspieszać, jak jest za późny to luzem obroty ma ale mocy mało, a 4 i 5 to już duże obciążenie, posprawdzaj wężyki do ufo, czy nie odpadły i samo ufo czy powietrza nie puszcza. Miałem podobny objaw w U45 i było to właśnie to wszystko na raz . Fire muł?? Mój popylał na trasie 140-150 w 4 osoby plus bagaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2009 > Ja bym jeszcze sprawdził zapłon, na wysokich obrotach powinien się > przyspieszać, jak jest za późny to luzem obroty ma ale mocy > mało, a 4 i 5 to już duże obciążenie, posprawdzaj wężyki do ufo, > czy nie odpadły i samo ufo czy powietrza nie puszcza. on nie ma ufo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 24 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2009 No ja też z tego 160 wycisłem do 120 idzie fajnie do 144 wolniutko a do 160 to z leeekiego spadu na autostradzie ;D od 140 do 160 rozpedzałem go z minute lekko do tego ze spadu lekkiego . Co do mulenia odziwo wczoraj jazda po czyszczeniu aira i gniazda wtrysku nic nie dała dzis uno znów szło tak jak powinno nie wiem co mu jest a dodam jeszcze że sciągnąłem ten wężyk papierowy z kolektora do filtra pow. alew to raczej go nie odblokowało. dziwne że go tak muliło ze od 100kmh nie miał życia może coś przymarzło z mrozu jakiś weżyk z paliwa czy coś a teraz puściło ... sam już nie wiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GMarcin Napisano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2009 No ja na trasie GD-WAWA, jechaliśmy w dwa samochody, my i Kangoo też z 4-rema osobami, kurde zgubiłem go bo był za wolny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.