chemicq Napisano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2009 Silnik nabiera temperatury dość powoli. Przy normalnej jeździe trzyma 90stopni. Jednak w mieście, a szczególnie korkach temperatura dość szybko skacze znacznie powyżej roboczej, przy dłuższym staniu aż do czerwonego pola. Płyn chłodniczy świeży zimowy, nie gubi nigdzie. Wentylator sprawny, załącza się dość późno, ale działa z tym że niewiele daje. Ogrzewanie jest hmmm bardzo umowne, ledwo co wieje ciepławe z kratek. Na gazie (choć nie wiem czy to od tego) w ogóle nie chce jechać i ma osiągi malucha - jeżdżę teraz tylko na noPb-95 i tam występują ww. objawy, choć na gazie szybciej sie nagrzewał, a cała reszta podobnie. Gdzie w ogóle szukac usterki, bo nie mam nawet podejrzeń za bardzo. Termostat, zapowietrzony układ mi przychodzą do głowy. Ale skoro wiatrak załącza to termostat chyba OK?? Gdyby był zapowietrzony, to chyba temp. by "skakała"?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2009 > Silnik nabiera temperatury dość powoli. Przy normalnej jeździe trzyma > 90stopni. Jednak w mieście, a szczególnie korkach temperatura > dość szybko skacze znacznie powyżej roboczej, przy dłuższym > staniu aż do czerwonego pola. Płyn chłodniczy świeży zimowy, nie > gubi nigdzie. Wentylator sprawny, załącza się dość późno, ale > działa z tym że niewiele daje. Ogrzewanie jest hmmm bardzo > umowne, ledwo co wieje ciepławe z kratek. > Na gazie (choć nie wiem czy to od tego) w ogóle nie chce jechać i ma > osiągi malucha - jeżdżę teraz tylko na noPb-95 i tam występują > ww. objawy, choć na gazie szybciej sie nagrzewał, a cała reszta > podobnie. > Gdzie w ogóle szukac usterki, bo nie mam nawet podejrzeń za bardzo. > Termostat, zapowietrzony układ mi przychodzą do głowy. Ale skoro > wiatrak załącza to termostat chyba OK?? Gdyby był zapowietrzony, > to chyba temp. by "skakała"?? Na mój gust padnięty termostat - ciągle otwarty zimny silnik więc brak osiągów. Lub zamulony układ (łącznie z nagrzewnicą) na forum Lagun jest manual do oczyszczenia nagrzewnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemicq Napisano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2009 > Na mój gust padnięty termostat - ciągle otwarty > zimny silnik więc brak osiągów. Długo się nagrzewa, ale jak zacznie to się PRZEGRZEWA, więc chyba jednak nie... > Lub zamulony układ (łącznie z nagrzewnicą) na forum Lagun jest manual > do oczyszczenia nagrzewnicy Żebym miał więcej sprawności manualnej i lepsze miejsce niż parking pod blokiem w taką aurę... Tak chyba dam komuś zarobić, ale to już brzmi ardziej prawdopodobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2009 > Długo się nagrzewa, ale jak zacznie to się PRZEGRZEWA, więc chyba > jednak nie... > Żebym miał więcej sprawności manualnej i lepsze miejsce niż parking > pod blokiem w taką aurę... Tak chyba dam komuś zarobić, ale to > już brzmi ardziej prawdopodobnie. Lub częsta przypadłość zagazowanych autek - uszczelka pod głowicą (zaraz mnie zjedzą) i mieszanie wody z olejem - sprawdź w pojemniku wyrównawczym czy nie masz emulsji lub czy na korku od oleju nie masz "majonezu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzymek Napisano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2009 > Lub częsta przypadłość zagazowanych autek - Lub źle wpięty w obwód chłodzenia wąż do nagrzewania reduktora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemicq Napisano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2009 > Lub źle wpięty w obwód chłodzenia wąż do nagrzewania reduktora. Raczej odpada, bo było dobrze, a nic nie było odpinane, przepinane itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemicq Napisano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 > Lub częsta przypadłość zagazowanych autek - uszczelka pod głowicą > (zaraz mnie zjedzą) i mieszanie wody z olejem - sprawdź w > pojemniku wyrównawczym czy nie masz emulsji lub czy na korku od > oleju nie masz "majonezu" Olej ma już 12kkm (wymiana czeka) i jest ciemniejszy znacznie niż nowy, ale żadnego "masła" nie ma... A w przypadku UPG padnietej chyba by miał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 > Olej ma już 12kkm (wymiana czeka) i jest ciemniejszy znacznie niż > nowy, ale żadnego "masła" nie ma... A w przypadku UPG padnietej > chyba by miał... no to tylko termostat się ostał (zaprowadź do mechanika ) i po 2 godzinach ciepełko w autku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemicq Napisano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2009 > no to tylko termostat > się ostał (zaprowadź do mechanika ) i po 2 godzinach ciepełko w autku wymieniony. ciekawe czy to rzeczywiście to, pojeżdżę to się okaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.