Skocz do zawartości

Synchro gaźników Yamaha R6 99'


Kuken

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich smile.gifMoje gaźniki domagają się synchro plus raczej czyszczenie.Dlatego chciałem zapytac czy nie wiecie o jakiejś dobrej firmie zajmującej sie tym w województwie war-maz.?A może proponujecie kupić wakuometr i zająć się tym samemu? smile.gifZ tym,że nie mam doświadczenia w synchro gaźników.Dzięki za wszelką pomoc i opinię cool.gif

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> proponujecie kupić wakuometr i zająć się tym samemu?

tak, zakup 4 wakuometrów to ~ 100zł - sam kupiłem na alledrogo i chociaż synchro nie robisz zbyt często, to będąc w posiadaniu takiego osprzętu możesz kontrolnie raz w roku sobie looknąc, co też w gaźnikach piszczy biglaugh.gif

> Z tym,że

> nie mam doświadczenia w synchro gaźników.

ja tez jeszcze tego nie robiłem... hmm.gif ale kiedyś musi być ten pierwszy raz; generalna zasada: nie ważne, ile wskazują wakuometry - ważne, by wskazania były jednakowe.

w jednym z numerów ŚM był o tym artykuł, ale nie wiem, czy mogę tutaj to wkleić... hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja tam nie wiem, nie znam się...

> Czytałem kiedyś opis synchronizacji gaźników, jak to ogólnie powinno

> wyglądać i wydaje się być to prostą czynnością... ale cholera

> tam wie. Nigdy tego nie robiłem

no wygląda prosto: synchronizujesz przepustnice 1 z 2 oraz 3 z 4 a następnie pary 1 + 2 z 3 +4 icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podłącze się do pytania ale szukam sprawdzonego serwisu w Katowicach

> i okolicach

Polecam zarejestrować się na forum śląskich motocyklisktów www.forum.motocykle.slask.pl. Jest tam kolega klimek_2009 ma on serwis w Sosnowcu, jeszcze nie korzystałem z jego usług ale planuję oddac mu moje moto na wymiane rozrządu, z rozmowy wydaje się konkretnym gościem, jeśli chcesz do nigo namiary to pisz na pw ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach