Skocz do zawartości

Jak komuś słabo działa nawiew na szybę w P I....


aga115

Rekomendowane odpowiedzi

.... po stronie kierowcy, to proponuję zastosować taki patent - zaklejamy drugi i trzeci otwór wylotowy od strony pasażera i problem parowania szyb po stronie kierowcy mamy z głowy zlosnik.gif

Jedyny kłopot to taki, że ciężko coś przykleić do tego plastiku z którego zrobiona jest deska rozdzielcza (taśma izolacyjna i tym podobne szybko się odklejają). W moim wypadku sprawdziła się specjalna taśma do węży gumowych ok.gif

Dziękuję za uwagę IThankYou.gif275797589-DSCI0137.JPG

post-18478-14352465830055_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> .... po stronie kierowcy, to proponuję zastosować taki patent -

> zaklejamy drugi i trzeci otwór wylotowy od strony pasażera i

> problem parowania szyb po stronie kierowcy mamy z głowy

> Jedyny kłopot to taki, że ciężko coś przykleić do tego plastiku z

> którego zrobiona jest deska rozdzielcza (taśma izolacyjna i tym

> podobne szybko się odklejają). W moim wypadku sprawdziła się

> specjalna taśma do węży gumowych

> Dziękuję za uwagę

Dawać manual na orga claps.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> .... po stronie kierowcy, to proponuję zastosować taki patent -

> zaklejamy drugi i trzeci otwór wylotowy od strony pasażera i

> problem parowania szyb po stronie kierowcy mamy z głowy

> Jedyny kłopot to taki, że ciężko coś przykleić do tego plastiku z

> którego zrobiona jest deska rozdzielcza (taśma izolacyjna i tym

> podobne szybko się odklejają). W moim wypadku sprawdziła się

> specjalna taśma do węży gumowych

> Dziękuję za uwagę

juz nie kładziesz tam ksiazki? hehe.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a niby dlaczego słabo dmucha ?

No bo ponieważ kiepsko pomyślane są te kanały, którymi leci powietrze i 3/4 strumienia powietrza wylatuje na trzech pierwszych otworach nadmuchu na szybę, a na ostatnim otworze od strony kierowcy to już prawie nic nie dmucha - przynajmniej tak u mnie jest no.gif

Im bliżej wentylatora, tym strumień powietrza silniejszy, a dalej stopniowo maleje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> .... po stronie kierowcy, to proponuję zastosować taki patent -

> zaklejamy drugi i trzeci otwór wylotowy od strony pasażera i

> problem parowania szyb po stronie kierowcy mamy z głowy

> Jedyny kłopot to taki, że ciężko coś przykleić do tego plastiku z

> którego zrobiona jest deska rozdzielcza (taśma izolacyjna i tym

> podobne szybko się odklejają). W moim wypadku sprawdziła się

> specjalna taśma do węży gumowych

> Dziękuję za uwagę

Pieny manual claps.gif....i fotorelacja waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No bo ponieważ kiepsko pomyślane są te kanały, którymi leci powietrze

> i 3/4 strumienia powietrza wylatuje na trzech pierwszych

> otworach nadmuchu na szybę, a na ostatnim otworze od strony

> kierowcy to już prawie nic nie dmucha - przynajmniej tak u mnie

> jest

> Im bliżej wentylatora, tym strumień powietrza silniejszy, a dalej

> stopniowo maleje.

rzeczywiście tak jest, choć u mnie ilość wydmuchiwanego po stronie kierowcy nie napawa niepokojem zlosnik.gif ale dlaczego tak się z wiekiem dzieje to nie wiem, może kanał się zapycha spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.