wikingpk Napisano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2007 > Dziś skracam, nie wiem jeszcze czy cały zwój czy jakieś 3/4. Boję się > że znowu mi tył opadnie i się Obcięcie 1 pełnego zwoju sprawia, ze zawieszenie pracuje dobrze jak na taką zmianę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gosciu Napisano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2007 > Obcięcie 1 pełnego zwoju sprawia, ze zawieszenie pracuje dobrze jak > na taką zmianę Tak też zrobiłem i to była bardzo słuszna i jedyna koncepcja Świetny pomysł i dzięki za pomoc Całe auto: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gosciu Napisano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2007 > Spokojnie , ja od razu w wycescu machnąłem jeden zwój i jest gut . > Pe es. mam LPG zbiorniczek i hak, więc obciążenie jest . > Pozdrawiam Dzięki za wsparcie Poniżej kółko po podniesieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2007 bardzo ładnie sie prezentuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gosciu Napisano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2007 ciach > U mnie sprawność grubo ponad 60% na obu, a rok wcześniej na > oryginalnych sprężynach miałem niewiele ponad 50%. Dzięki - skróciłem jest dużo lepiej Jutro wjadę na trzepaczkę sprawdzić jak teraz się zachowują amorki tylne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2007 > Dzięki za wsparcie > Poniżej kółko po podniesieniu. Nom, pikna terenuffka , ale lepsze to od motoruffki . Zimą dobre oponki i normalnie można podziwiać zakopane szportowe auta w śniegu Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymny Napisano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2007 > ciach > Dzięki - skróciłem jest dużo lepiej Jutro wjadę na trzepaczkę > sprawdzić jak teraz się zachowują amorki tylne. Ja zrobilem tak samo jak Ty, zalozylem najpierw cale ale wygladalo to i jezdzilo musialem skrocic i jest A propos tematu jak wysokie macie zawieszenie w kropkach , mierzac w najwyzszym punkcie blotnika przez srodek kola, ja: przod - ok. 64cm (seria), tyl Palio- ok. 64-65 w zaleznosci od ilosci gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarry222 Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 co oznacza termin: skróć amorki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymny Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 > co oznacza termin: skróć amorki ? Nic nie oznacza, nie ma takiego czegos i ja tego nawet nie napisalem. Wystarczy odrobine wysilic umysl (i nie czepiac sie) aby zrozumiec ze chodzilo mi o skrocenie sprezyn Palio , przeciez w koncu jest o tym ten obszerny watek No nic, ale jak niektorzy zamiast pisac fachowo spamuja i nabijaja sobie licznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.