Skocz do zawartości

Zaciski przednie


gajoss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanowne Grono. grinser006.gif

Właśnie przeglądam sobie allegro, no i natrafiłem na ciekawe zaciski.

LINK i tak się zastanawiam czy podeszłyby do Uno??? To nie byle co 2 tłoczki pewnie konkretnej średnicy, spore tarcze, no i klocki o dużej powierzchni trącej. grinser006.gif Tylko chyba do tego felgi min 15". hehe.gif

PS a i można trafić po atrakcyjnej cenie LINK2 biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na fizyce było, że tarcie nie zależy od wielkości powierzchni a od nacisku i współczynnika tarcia współpracujących powierzchni biglaugh.gif

kup i sprawdź ile roboty będzie

niezła rzeźba z tego wyjdzie, szczególnie, że pompa z Uno pewnie nie wyrobi z czterema tak dużymi tłoczkami

musiałbyś inne zwrotnice od razu zapodać

czekamy na manuala brawo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na fizyce było, że tarcie nie zależy od wielkości powierzchni a od

> nacisku i współczynnika tarcia współpracujących powierzchni

Upsss blush.gif Się nie

uważało na lekcjach. grinser006.gif

> kup i sprawdź ile roboty będzie

> niezła rzeźba z tego wyjdzie, szczególnie, że pompa z Uno pewnie nie

> wyrobi z czterema tak dużymi tłoczkami

> musiałbyś inne zwrotnice od razu zapodać

> czekamy na manuala

Nieee, ja mam 240mm z Palio i mi styka póki co. grinser006.gif

Podsuwam tylko pomysł innym, bo np. Zibi kombinował z tarczami 284mm chyba od Coupety i coś tam nie pasowało, to może te podejdą, no a wiadomo 4 tłoczki to nie dwa. grinser006.gif Myślę, że przy masie Uno, to jakieś servo z Palio i większa pompa i by wydało.

Tarcze w Ducato mają 280mm LINK a pompa ma 25mm LINK2 Więc myślę, że na servo z Palio i jakiejś pompie 22-24mm śmigałoby. A np. Bravo 1.6 miało pompę 22m z hakiem. wink.gif

No bo servo z Ducato LINK3 to już raczej bez cięcia podłużnicy nie wejdzie. grinser006.gif

PS a znalazłem nawet pompę co ma 23mm LINK4 grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A już myślałem, że mało tych hamulców co już masz 270751858-jezyk.gif Ale na to jest jedna rada, trzeba mniej gazu wciskać a nie większe heble montować old.gifgrinser006.gif

Swoją drogą myślałem, że te zaciski dwutłoczkowe będą takie jak np. w Ładzie, a to jednak taki sam zacisk pływający jak w Uno, tylko ma obok drugi tłoczek cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A już myślałem, że mało tych hamulców co już masz Ale na to jest

> jedna rada, trzeba mniej gazu wciskać a nie większe heble

> montować

Gadasz jak stary dziadyga, co nie przekracza 70km/h. grinser006.gif

> Swoją drogą myślałem, że te zaciski dwutłoczkowe będą takie jak np. w

> Ładzie, a to jednak taki sam zacisk pływający jak w Uno, tylko

> ma obok drugi tłoczek

Zdziwiło mnie tylko rozwiązanie, że do każdego tłoczka idzie oddzielny przewód. 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gadasz jak stary dziadyga, co nie przekracza 70km/h.

Ja tam jeżdżę zgodnie z przepisami swiety.gifgrinser006.gif

> Zdziwiło mnie tylko rozwiązanie, że do każdego tłoczka idzie

> oddzielny przewód.

Hmm... hmm.gif ja się akurat z takim nie spotkałem, ale właśnie bardziej sensowne wydaje mi się rozwiązanie, w którym tłoczki są naprzeciw siebie, a nie równolegle jak tutaj smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawialbym ze zaciski wspolpracuja (z reszta to kwestia podlaczenia) z pompa 3 sekcyjna gdzie dwie sekcje pracuja na pierwsze dwa tloczki z przodu, druga na kolejne dwa z przodu a trzecia na tyl. Daje to mozliwosc skuecznego wyhamowania przy uszkodzonym przewodiedzie lub utraty szczelnosci tloczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Obstawialbym ze zaciski wspolpracuja (z reszta to kwestia

> podlaczenia) z pompa 3 sekcyjna gdzie dwie sekcje pracuja na

> pierwsze dwa tloczki z przodu, druga na kolejne dwa z przodu a

> trzecia na tyl. Daje to mozliwosc skuecznego wyhamowania przy

> uszkodzonym przewodiedzie lub utraty szczelnosci tloczka.

w jednym obwodzie są małe tłoczki i tylna oś - w drugim duże tłoczki.

wyraźna zaleta - w razie awarii przewodu hamulcowego zawsze hamowana jest oś przednia.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na fizyce było, że tarcie nie zależy od wielkości powierzchni a od

> nacisku i współczynnika tarcia współpracujących powierzchni

> kup i sprawdź ile roboty będzie

> niezła rzeźba z tego wyjdzie, szczególnie, że pompa z Uno pewnie nie

> wyrobi z czterema tak dużymi tłoczkami

> musiałbyś inne zwrotnice od razu zapodać

> czekamy na manuala

pompa to pikuś

problem będzie z masą tych zacisków (masa nieresorowana) oraz z dobraniem tarczy o odpowiedniej grubości.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie znajdzie odpowiednio grubej, przy odpowiednio małej średnicy, to można pod klocki dać podkładki brawo.gif nie ma to jak rzeźbienie w gów***

zawsze można dać felgi 16" albo 17" i wejdzie tarcza od Ducato food.gif

a masa nieresorowana będzie trzymała Uniaka na drodze biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.