gajoss Napisano 11 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2010 Witam Szanowne Grono. Właśnie przeglądam sobie allegro, no i natrafiłem na ciekawe zaciski. LINK i tak się zastanawiam czy podeszłyby do Uno??? To nie byle co 2 tłoczki pewnie konkretnej średnicy, spore tarcze, no i klocki o dużej powierzchni trącej. Tylko chyba do tego felgi min 15". PS a i można trafić po atrakcyjnej cenie LINK2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 11 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2010 na fizyce było, że tarcie nie zależy od wielkości powierzchni a od nacisku i współczynnika tarcia współpracujących powierzchni kup i sprawdź ile roboty będzie niezła rzeźba z tego wyjdzie, szczególnie, że pompa z Uno pewnie nie wyrobi z czterema tak dużymi tłoczkami musiałbyś inne zwrotnice od razu zapodać czekamy na manuala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2010 > na fizyce było, że tarcie nie zależy od wielkości powierzchni a od > nacisku i współczynnika tarcia współpracujących powierzchni Upsss Się nie uważało na lekcjach. > kup i sprawdź ile roboty będzie > niezła rzeźba z tego wyjdzie, szczególnie, że pompa z Uno pewnie nie > wyrobi z czterema tak dużymi tłoczkami > musiałbyś inne zwrotnice od razu zapodać > czekamy na manuala Nieee, ja mam 240mm z Palio i mi styka póki co. Podsuwam tylko pomysł innym, bo np. Zibi kombinował z tarczami 284mm chyba od Coupety i coś tam nie pasowało, to może te podejdą, no a wiadomo 4 tłoczki to nie dwa. Myślę, że przy masie Uno, to jakieś servo z Palio i większa pompa i by wydało. Tarcze w Ducato mają 280mm LINK a pompa ma 25mm LINK2 Więc myślę, że na servo z Palio i jakiejś pompie 22-24mm śmigałoby. A np. Bravo 1.6 miało pompę 22m z hakiem. No bo servo z Ducato LINK3 to już raczej bez cięcia podłużnicy nie wejdzie. PS a znalazłem nawet pompę co ma 23mm LINK4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 11 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2010 A już myślałem, że mało tych hamulców co już masz Ale na to jest jedna rada, trzeba mniej gazu wciskać a nie większe heble montować Swoją drogą myślałem, że te zaciski dwutłoczkowe będą takie jak np. w Ładzie, a to jednak taki sam zacisk pływający jak w Uno, tylko ma obok drugi tłoczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2010 > A już myślałem, że mało tych hamulców co już masz Ale na to jest > jedna rada, trzeba mniej gazu wciskać a nie większe heble > montować Gadasz jak stary dziadyga, co nie przekracza 70km/h. > Swoją drogą myślałem, że te zaciski dwutłoczkowe będą takie jak np. w > Ładzie, a to jednak taki sam zacisk pływający jak w Uno, tylko > ma obok drugi tłoczek Zdziwiło mnie tylko rozwiązanie, że do każdego tłoczka idzie oddzielny przewód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 11 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2010 > Gadasz jak stary dziadyga, co nie przekracza 70km/h. Ja tam jeżdżę zgodnie z przepisami > Zdziwiło mnie tylko rozwiązanie, że do każdego tłoczka idzie > oddzielny przewód. Hmm... ja się akurat z takim nie spotkałem, ale właśnie bardziej sensowne wydaje mi się rozwiązanie, w którym tłoczki są naprzeciw siebie, a nie równolegle jak tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzech Napisano 11 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2010 Obstawialbym ze zaciski wspolpracuja (z reszta to kwestia podlaczenia) z pompa 3 sekcyjna gdzie dwie sekcje pracuja na pierwsze dwa tloczki z przodu, druga na kolejne dwa z przodu a trzecia na tyl. Daje to mozliwosc skuecznego wyhamowania przy uszkodzonym przewodiedzie lub utraty szczelnosci tloczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 11 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2010 > Obstawialbym ze zaciski wspolpracuja (z reszta to kwestia > podlaczenia) z pompa 3 sekcyjna gdzie dwie sekcje pracuja na > pierwsze dwa tloczki z przodu, druga na kolejne dwa z przodu a > trzecia na tyl. Daje to mozliwosc skuecznego wyhamowania przy > uszkodzonym przewodiedzie lub utraty szczelnosci tloczka. w jednym obwodzie są małe tłoczki i tylna oś - w drugim duże tłoczki. wyraźna zaleta - w razie awarii przewodu hamulcowego zawsze hamowana jest oś przednia. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 11 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2010 > na fizyce było, że tarcie nie zależy od wielkości powierzchni a od > nacisku i współczynnika tarcia współpracujących powierzchni > kup i sprawdź ile roboty będzie > niezła rzeźba z tego wyjdzie, szczególnie, że pompa z Uno pewnie nie > wyrobi z czterema tak dużymi tłoczkami > musiałbyś inne zwrotnice od razu zapodać > czekamy na manuala pompa to pikuś problem będzie z masą tych zacisków (masa nieresorowana) oraz z dobraniem tarczy o odpowiedniej grubości. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 11 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2010 jak nie znajdzie odpowiednio grubej, przy odpowiednio małej średnicy, to można pod klocki dać podkładki nie ma to jak rzeźbienie w gów*** zawsze można dać felgi 16" albo 17" i wejdzie tarcza od Ducato a masa nieresorowana będzie trzymała Uniaka na drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.