briano Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 .... w międzyczasie póki wyszukiwarka nie działa zapytam brać o co kaman. Po odpaleniu pojawia się ten komunikat palą się chyba przy tym wszelkie możliwe kontrolki i nie działa licznik, obrotomierz, temp cieczy - działa natomiast mały licznik i wskaźnik paliwa. Czy dobrze obstawiam taśma licznika ? licznik? czy coś grubszego?? Wydaje mi się że przytym jak by słabiej auto paliło ale może to tylko sugestia jeździ chyba raczej normalnie. Od czego zacząć czy najpierw coś samemu szukać czy od razu pod kompa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 Szukajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
briano Napisano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 Marco ty czytasz czasami co ludzie piszą czy tylko piszesz szukajka pod kożdym tematem/?? Napisałem chyba wyraźnie że PÓKI NIE DZIAŁA SZUKAJKA !!! A musze jechać w daleką trasę więc piszę to żeby sie dowiedziec czy to coś poważnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 > Marco ty czytasz czasami co ludzie piszą czy tylko piszesz szukajka > pod kożdym tematem/?? Napisałem chyba wyraźnie że PÓKI NIE > DZIAŁA SZUKAJKA !!! A musze jechać w daleką trasę więc piszę to > żeby sie dowiedziec czy to coś poważnego. Szukajka dziala nie ściemniaj przesłałem ci pod słowem szukajka odpowiedz na twoje problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
briano Napisano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 Wyszukiwarka nie działała wtedy , teraz działa fakt, a w linku pod szukajką widzę pustą stronę forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 > Wyszukiwarka nie działała wtedy , teraz działa fakt, a w linku pod > szukajką widzę pustą stronę forum http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=281506567&an=&page=0&vc=1 http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=282037455&an=&page=0&vc=1 http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=276908968&an=&page=0&vc=1 A teraz ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 > Wyszukiwarka nie działała wtedy , teraz działa fakt, a w linku pod > szukajką widzę pustą stronę forum Mar_co źle zrobił link, kliknij w link, następnie w "drzewko" a następnie "blat" i będzie ok. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
briano Napisano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 Poczytałem i drążę dalej. Więc tak aku wykluczam jest nowy ma niecały rok więc powinien być ok, wszelkie bezpieczniki posprawdzane ok, przewód plusowy i wszelkie przyłączenia przeczyściłem, to samo z masowymi przewodami przy aku, aku odłączyłem na kilka minut też nie pomogło, aaa i dosisnąłem połączenie do aku grzebień. Pod skrzynką bezpieczników poruszałem stykami tych 2 kostek. Błąd pojawia się nadal. Więcej chyba sam nie zrobie bo za bardzo uzdolniony manualnie nie jestem więc co pewnie podłączenie pod komp co?? Aaaa i mam pytanie dokąd idzie ten główny przewód masowy tzn gdzie jest przyczepiona masa auta?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 No to chyba problem z masą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
briano Napisano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 > No to chyba problem z masą No ok tylko gdzie idzie ten główny przewód masowy i czy jest tylko jedne miejsce gdzie ta masa jest zamocowana idzie gdzies tam pod spód?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 > No ok tylko gdzie idzie ten główny przewód masowy i czy jest tylko > jedne miejsce gdzie ta masa jest zamocowana idzie gdzies tam pod > spód?? Powiem szczerze że nie wiem ,jak mnie przegniła masa to mechanik zrobił nową nie zdejmując starej I tak polecam Weż kawałek linki i połącz blok silnika z budą ,czy będzie masa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
briano Napisano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 Wziełem taki grubszy przewód przytknełem do bloku silnika od stromny aku i przytknełem drugi koniec do budy po prawej stronie aku znalazłem nielakieowane miejsce dalej to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 No to teraz chyba jedynie do jakiegos elektryka najlepiej z examinerem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 > Wziełem taki grubszy przewód przytknełem do bloku silnika od stromny > aku i przytknełem drugi koniec do budy po prawej stronie aku > znalazłem nielakieowane miejsce dalej to samo Główna masa leci do skrzyni biegów a pozostała jest rozprowadzana po całym nadwoziu. Jesli silnik pracuje poprawnie i wszystko ( ABS, światła, radio,,,,,,) działa a jedyne co nie działa to część licznika to proponuje wyjąć licznik i przeczyścić wtyki... Loe conection informuje najczęsciej o przerwie w przesyle danych ( w Dislach na przykład uszkodzenie czujnika położenia wału które unieruchamia silnik) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
briano Napisano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 > Główna masa leci do skrzyni biegów a pozostała jest rozprowadzana po > całym nadwoziu. Czyli gdzieś pod spodem?? Czyli jest taka opcja aby jadąc po wysokich muldach lodowych ta masa się jakoś odczepiła?? > Jesli silnik pracuje poprawnie i wszystko ( ABS, światła, > radio,,,,,,) działa a jedyne co nie działa to część licznika to > proponuje wyjąć licznik i przeczyścić wtyki... Tak wszystko działa jak najbardziej ok A ma ktoś jakiś manual do wyjęcia licznika?? Zrobie to sam czy lepiej podjechac do elektryka?? > Loe conection informuje najczęsciej o przerwie w przesyle danych ( w > Dislach na przykład uszkodzenie czujnika położenia wału które > unieruchamia silnik) Hmm ale to by wtedy auto nie paliło chwilowo lub wogóle by nie odpalało , a on pali na dotyk nie gaśnie nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 Jaki manual ? Na górze dwie śruby Na dole też dwie Odjeżdżasz kierownicą na maxa do siebie i podnosisz tą gumową osłonę ,pod nią są śruby Wyciągasz ,wypinasz wtyczkę i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 Popatrz w ten link http://autokacik.pl/showthreaded.php?Cat=0&Number=276793585&an=&page=0&vc=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 > > unieruchamia silnik) Hmm ale to by wtedy auto nie paliło chwilowo > lub wogóle by nie odpalało , a on pali na dotyk nie gaśnie nic Masa jest mocowana od góry skrzyni po miedzy silnikiem a skrzynką akumulatora widać ją gołym okiem jak sie poswieci latarką To odkręć licznik i przeczyść styki - prosta sprawa 4 srubki i już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dkdk Napisano 22 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2010 witam mam podobny problem odwiedziłem 2 warsztaty i nic dziś pora na aso pisz o postępach w naprawie auta to i może mi sie przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
briano Napisano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2010 A więc tak : Podejechałem do znajomego elektromechanika i podłączył pod kompa pokazał błąd prędkościomierza i wskażnika temperatury czyli to co nie działa o choince kontrolek nie wspomniał. Wyjeliśmy licznik przeczyściliśmy styki i kupa Podmieniliśmy licznik od drugiego stilo dalej to samo LOOSE CONECTION Sprawdziliśmy te dwie kostki i potraktowaliśmy kontaktem pod bezpiecznikami przy aku i kupa. Więcej zabrakło czasu i pomysłów co dalej Panowie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
briano Napisano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2010 > witam mam podobny problem odwiedziłem 2 warsztaty i nic dziś pora na > aso pisz o postępach w naprawie auta to i może mi sie przyda Ja na ponowne próby naprawy jade we środe bo jutro nie moge , daj znać co tam u ciebie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy607 Napisano 22 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2010 > Więc tak aku wykluczam jest nowy ma niecały > rok wykluczasz tylko dlatego, bo ma niecały rok? może jednak dla swojego świętego spokoju sprawdź go, zamiast rozbebeszać całe auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dkdk Napisano 23 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 > wykluczasz tylko dlatego, bo ma niecały rok? może jednak dla swojego > świętego spokoju sprawdź go, zamiast rozbebeszać całe auto? ja dla świętego spokoju przełożyłem drugi aku i dalej to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dkdk Napisano 23 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 autko zostawiłem w aso około południa i do wieczora się nie odezwali , najlepsze było to że gość mi się pyta czy czekam na auto ,jak stilo 3 tygodnie się po warsztatach szlaja i nikt nie wie co jest, przyjołem to z lekkim uśmiechem odpowiadając nie zostawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 23 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 Więc jesli to nie będzie jedna z mas ( te małe czarne wtyczki przymocowane do nadwozia ) to bym szukał przy Body compie.... może jedna z wtyczek sie wypieła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dkdk Napisano 23 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 > Więc jesli to nie będzie jedna z mas ( te małe czarne wtyczki > przymocowane do nadwozia ) to bym szukał przy Body compie.... > może jedna z wtyczek sie wypieła masy były sprawdzane. dobry trop ja też tak myślę tylko troszkę szerzej a więc BK-INSTALACJA Z BK DO SKRZYNKI BEZPIECZNIKOWEJ PRZY AKU-NO I TA CAŁA SKRZYNKA no ale to tylko nasze przypuszczenia zobaczymy co aso znajdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
briano Napisano 23 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 > Więc jesli to nie będzie jedna z mas ( te małe czarne wtyczki > przymocowane do nadwozia ) to bym szukał przy Body compie.... > może jedna z wtyczek sie wypieła Kolego BODY COMP to po prostu komputer sterujący wtryskiem z tym dużym grzebieniem czy coś innego ?? Powiem wam tylko tyle że zauważyłem że licznik też nie bije Km, nie pokazuje nic ze średnich spalań, zasięgu itp. I przy tym co jest bardzo dziwne city mam wyłączone a układ kierowniczy jest za bardzo delikatny, po prostu chyba nie wyłącza city Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 23 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 > Kolego BODY COMP to po prostu komputer sterujący wtryskiem z tym > dużym grzebieniem czy coś innego ?? BC jest z tyłu bezpieczników, razem z nimi złączony na wtyk w kabinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dkdk Napisano 23 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 a więc tak wstępna diagnoza aso uszkodzona centralka wtrysku ale stlo zatrzymali do czwartku dla potwierdzenia . i teraz komu wierzyć gość co naprawia te centralki mówi że ona nie ma nic do licznika i tych błędów co on pokazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
briano Napisano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > BC jest z tyłu bezpieczników, razem z nimi złączony na wtyk w > kabinie. Ok podpowiem dla mechanika dziś jade z nik do zaprzyjaźnionego mechanika z aso może nam coś podpowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > gość co naprawia te centralki mówi że ona nie ma nic do licznika > i tych błędów co on pokazuje Było kilka przypadków zgnitych - zielonych konektorków na tej kasecie silnika BOSCHA. Może wystarczy je tylko przeczyścić odpowiednim preparatem. Nie pamientam jak idzie info o prędkości obrotowej silnika ..... do BC i licznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
briano Napisano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 NO wiec tak auto zostawiłem jednak w serwisie, po dogłębnym pogrzebaniu w kompie, aso stwierdziło brak sygnału między body comp a centralką abs, obstawiają albo jakąś wiązkę walniętą albo któreś z tych urządzeń powoduje błąd i sprawia że te kontrolki się palą. Może nie zedrą ze mnie aby zrobili to w końcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dkdk Napisano 25 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2010 > NO wiec tak auto zostawiłem jednak w serwisie, po dogłębnym > pogrzebaniu w kompie, aso stwierdziło brak sygnału między body <..............................................> i jak tam twoje stilo? mój już 4 dni w aso obstawiają dalej centralkę wtrysku ale auto zostawili dalej do dalszej diagnozy, ja zleciłem aso tylko diagnozę a potem się zobaczy bo u nich centralka 2000zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
briano Napisano 27 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 Więc tak u mnie od razu po podłączeniu do examinera chłopaki powiedzieli że jest brak połączenia między body comp a pompą abs po prostu na tym odcinku było zwarcie na przewodzie i rzeczywiście to było wymienili mi przewód i po problemie więc jak narazie u mnie wszystko cacy. Koszt niecałe 300zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dkdk Napisano 2 Marca 2010 Udostępnij Napisano 2 Marca 2010 a więc sprawa u mnie też została rozwiązana usterkę wykryło aso po 4 dniach, winna była centralka wtrysku czyli ECU nie do naprawy pozostała wymiana poza aso koszt 1100 zł ,gość do nowego ECU wgrał najnowszy program bo miałem stary i wszystko ładnie śmiga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
briano Napisano 2 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2010 Kurcze to nieźle cie skrobneło po kieszeni Ja bym chyba kupił używkę za pare zł i tyle . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dkdk Napisano 2 Marca 2010 Udostępnij Napisano 2 Marca 2010 no tak ale jak kupisz używkę na allegro to musisz ją zaprogramować bo ci stilo nie odpali immobilajzer i takie tam a za taką usługę kasuje 500 zł czyli zaoszczędzisz góra 300zł i jest ryzyko że z tym ECU z allegro będzie coś nie tak atak jest pewność że wszystko zagra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dkdk Napisano 2 Marca 2010 Udostępnij Napisano 2 Marca 2010 w aso za regenerowany chcieli 1900 zł niestety zepsuła mi się najdroższa rzecz jaka mogła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
briano Napisano 2 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2010 > w aso za regenerowany chcieli 1900 zł niestety zepsuła mi się > najdroższa rzecz jaka mogła Ehhhh no to co zrobisz no ale może masz z bani już tę częśc na przyszłość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacobekal Napisano 28 Maja 2010 Udostępnij Napisano 28 Maja 2010 Panowie czy ktoś może się wypowiedzieć ,czy po wywaleniu błędu o uszkodzeniu czujnika położenia wału , jeżdzi dalej bez jego wymiany. Ponieważ wczoraj wywaliło mi sławetny failur loose conection i stilak zdechł,i nie mogłem go odpalic. Po podłączenia do kompa okazało się że to błąd P 0335 i centralce selespeeda P 0725 ,ale po skasowaniu błędu P 0335 stilak normalnie odpalił i pojechałem do domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pachuligan Napisano 28 Maja 2010 Udostępnij Napisano 28 Maja 2010 >pojechałem do domu Mi jak wywaliło "connecion loose" to musiałem odczekać aż "przestygnie",później pojechałem do domu, odpalił i jeździł ładnie, później znowu "connecion loose" ale nie zdechł tylko się tak dziwnie zadławił, no to do mechanika na wymianę podjechałem, i do dzisiaj odpalał bez problemu (ok 2 lata) A co to ma do speedweela? pewnie to że ciśnienia/obrotów (ki wał) nie było czy coś bo się silnik odłączył i skrzynia się "zdziwiła" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 28 Maja 2010 Udostępnij Napisano 28 Maja 2010 > Panowie czy ktoś może się wypowiedzieć Tak auto odpali po ostygnięciu czujnika....( po jakiś 30 minutach )) ale jego wymiana jest konieczna .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacobekal Napisano 30 Maja 2010 Udostępnij Napisano 30 Maja 2010 > Tak auto odpali po ostygnięciu czujnika....( po jakiś 30 minutach )) ale jego wymiana jest > konieczna .... Teraz wiem to już na 100% ,ponieważ wczoraj zdechł mi znowu w drodze do pracy, ale nie było już tak różowo, błąd dał się kasować ,ale tylko do momentu kiedy go próbowałem odpalić. Więc wybrałem opcję- tel do przyjaciela i wróciłem do domu na holu .Ale dzisiaj poszedłem na oględziny do garażu i po skasowaniu błędu stilak znowu odżył .Mam tylko nadzieję że dowiezie mnie do najbliższego mechaniora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 30 Maja 2010 Udostępnij Napisano 30 Maja 2010 > Mam tylko nadzieję że dowiezie mnie do > najbliższego mechaniora. Jak masz kawałek kanału, albo jesteś na tyle drobny, żeby się podczołgać pod silnik to wymiana czujnika jest banalna. Z tego co pamiętam siedzi na 1 śrubie przy(właściwie pod) samym rozrządzie. EDIT: teraz dopiero zauważyłem, że masz babarta, ale powinno być analogicznie. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.