seba_s Napisano 22 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2010 Czy da się wymienić końcówkę drążka kierowniczego bez użycia ściągacza? Jeśli tak to jak wycisnąć końcówkę przeguby ze zwrotnicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 22 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2010 Mlotkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba_s Napisano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2010 > Mlotkiem To wiem - nic na siłę weź większy młotek Pytam się czy nie ma jakiegoś "patentu" typu weź cegłę podłóż pod zwrotnicę w miejscu mocowania gałki, opuść auto i gałka wyskakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Deestrroyer Napisano 22 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2010 zaciekawiłes mnie tym pytaniem no własnie jest jakis patent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 22 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2010 > To wiem - nic na siłę weź większy młotek > Pytam się czy nie ma jakiegoś "patentu" typu weź cegłę podłóż pod > zwrotnicę w miejscu mocowania gałki, opuść auto i gałka > wyskakuje Wkladasz meskiego preta lb meskarure miedzy koncowke a wahacz tak, jakbys chcial wywazyc koncowkei przywalasz meskim mlotkiem w zwrotnice (nie w sworzen). Jedno meskie uderzenie konczy operacje sukcesem. Jesli sie nie udalo za pierwszym razem, znaczy ze albo uzyles damskich narzedzi, albo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OstryCCnh Napisano 22 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2010 Mysle jak zzuuraw my tez na praktykach w fiacie jakos z pretami robili ale juz nie pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.