yuby Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 W gąszczu wydechowych tematów zakładam kolejny... Mój wydech to kolektor z punto, potem rura do końcowego (o zbyt dużej średnicy 48mm po zewn, grzechy poprzednika) i końcowy zwijany przelot. Poziom hałasu już zaczyna mnie męczyć i chcę z tym coś zrobić. Czy wstawienie tłumika środkowego przelotowego wyciszy mi wydech? Jeśli tak to co myślicie o takim patencie: http://moto.allegro.pl/item919953194_awg_tlumik_sportowy_rurowy_uniwersalny_cz_wa.html albo po prostu pozostaje dorwać katalog np. asmetu i dobrać coś średnicą i gabarytem pasującego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kyniuSCS Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 podłączam sie do pytania yuby tylko że ja mam przelot na fi 50mm zew. i końcowy przelotowy powód - j/w - za głosno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Mam coś takiego. Nie licz na to, że Ci to ograniczy zdecydowanie liczbe decybeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 jeśli chcesz naprawdę wyciszyć swoje padło to proponuje zacząć od tłumika końcowego. Jeśli to nie pomoże, wówczas proponuję rozejrzeć się za tłumikiem środkowym lub założeniem katalizatora, a w najgorszym wypadku zmianą średnicy wydechu. Ta ostatnia opcja może się wiązać z spadkiem mocy samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekk Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Tlumik musi miec puszke odpowiedniej wielkosci i jakies wyciszenie w srodku zeby spelnial swoje zadanie.A ten ze zdjecia raczej nadaje sie na podporke do sliwki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KocoS Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 ja mam fi 45 bez kata bez niczego i na koncu komorowy z astry i cichuuuutko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > W gąszczu wydechowych tematów zakładam kolejny... > Mój wydech to kolektor z punto, potem rura do końcowego (o zbyt dużej > średnicy 48mm po zewn, grzechy poprzednika) i końcowy zwijany > przelot. > Poziom hałasu już zaczyna mnie męczyć i chcę z tym coś zrobić. > Czy wstawienie tłumika środkowego przelotowego wyciszy mi wydech? > Jeśli tak to co myślicie o takim patencie: > http://moto.allegro.pl/item919953194_awg_tlumik_sportowy_rurowy_uniwersalny_cz_wa.html > albo po prostu pozostaje dorwać katalog np. asmetu i dobrać coś > średnicą i gabarytem pasującego. cichy i przelotowy to dwa słowa wzajemnie wykluczające się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiu_67 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > Poziom hałasu już zaczyna mnie męczyć i chcę z tym coś zrobić. > Czy wstawienie tłumika środkowego przelotowego wyciszy mi wydech? Też kiedyś miałem z tym problem Już od dłuższego czasu śmigam na michaelu TS i środkowy też michael, oba przelotowe i na średnicy zew43 i jest ciszej niż w serii. Z czasem te decybele okrutnie człowieka wkurzają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuby Napisano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 W teorii to komorowy pochłania niskie częstotliwości, przelotowy wysokie. No i dochodzi jeszcze zjawisko "względności cichości" Podsumowując mamy rozwiązanie Kocosa - tylko ostatni, ale komorowy. I misia99 - dwa przelotowe, ale inni twierdza, że to nie spełnia roli dobrego wyciszenia. W tym wypadku... katalog tłumików i po prostu dopasować coś komorowego na koniec, przespawać uchwyty, dospawać końcóweczkę i złożyć na opasce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 A ja żeby nie zakładać wątku zapytam pacjent do 1,1 mpi jaki dać zeby było głośniej? Środkowy przelotowy czy końcowy albo samą rurke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > A ja żeby nie zakładać wątku zapytam pacjent do 1,1 mpi jaki dać zeby > było głośniej? Środkowy przelotowy czy końcowy albo samą rurke? tanio z 125p ostatni, drożej ultrecha lub wurpexa (micheala) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 125p nie podoba mi się dźwięk. Myśle albo nad ulter rally końcowy albo wyciąć i wstawić samą rurkę np Fi45. Czy jeszcze jakiś inny sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 ja mam bez środkowego i na końcu ulter. Fajnie sobie mruczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > ja mam bez środkowego i na końcu ulter. Fajnie sobie mruczy Masz film? Coś właśnie tanim kosztem a żeby głośne było coś koło 100-110dB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k1s1el Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Już Ci przecież to tłumaczyłem. Wywal wszystkie tłumiki i wstaw na koniec jakiś inny przelotowy jak Ci się nie podoba dźwięk z 125p. IMO i tak dużo głośniej pewnie nie będzie, bo kat dużo zagłusza i średnica wydechu seryjna. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k1s1el Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > ja mam bez środkowego i na końcu ulter. Fajnie sobie mruczy Też tak miałem. Mruczał sobie fajnie, ale na wysokich obrotach to bardziej było stożek i silnik słychać jak tłumik pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > 125p nie podoba mi się dźwięk. Myśle albo nad ulter rally końcowy > albo wyciąć i wstawić samą rurkę np Fi45. Czy jeszcze jakiś inny > sposób? dźwięk z 125 jest super jak chcesz mieć mega głośno to zmontuj to na jakichś 2 pustych tłumikach i jakimś fi 45 lub 50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kyniuSCS Napisano 2 Marca 2010 Udostępnij Napisano 2 Marca 2010 > Też tak miałem. Mruczał sobie fajnie, ale na wysokich obrotach to > bardziej było stożek i silnik słychać jak tłumik to chyba jak był nowy i z końcówką fi 80mm bo ja mam taki zastaw (tylko końcowy ulter fi 100mm) i powoli przechodzi mi przyjemność z jazdy bo jest zajebiście głośnio, zwłaszcza w środku ostatni pomiar na diagnostyce - 102 dB - wydech ma dwa lata teraz szukam sposobu na wyciszenie układu wydechowego, tylko na fi 50mm i siue zastanawiam jak to poskładac żeby było ciszej i mi nie zatkało silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 2 Marca 2010 Udostępnij Napisano 2 Marca 2010 > dźwięk z 125 jest super > jak chcesz mieć mega głośno to zmontuj to na jakichś 2 pustych > tłumikach i jakimś fi 45 lub 50 Ksytek wiesz moze jaka u mnie jest srednica? Bo jeszcze nie bylem pod spodem, a zastanawiam sie jak go troche wyciszyc Jesli tam nie ma koncowego, to moze tylko z 125p tlumik dolozyc i bedzie lala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.