Maxiu Napisano 27 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 No to co, może temacik z różnymi filmikami związanymi z braćmi większymi naszych dróg? Na początek polecam zawracanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 27 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 KLIK niestety nie umiem tego wkleic w posta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 27 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 27 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 27 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 > KLIK > niestety nie umiem tego wkleic w posta. No właśnie tego zawracania autokarem też szukałem na Youtubie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 27 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 > No właśnie tego zawracania autokarem też szukałem na Youtubie nie tylko tam sa filmiki, a na YT zostalo usuniete. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 27 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 Ciekawe wrażnie musi być w kabinie zestwu kręcącego bączki. Takie driftowanie naczepą widziłem kiedyś na prawdziwej drodze i o dziwo (mimo iż to była stara Scania), kierowca dał radę to opanować (lód na drodze). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 27 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 27 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 widac tu co sie dzieje z pasazerem niezapietym w pasy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 27 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 No i dlatego pasy w ciężarówce to też pozytyw Nie żebym popierał takie zachowania: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 27 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 > Ciekawe wrażnie musi być w kabinie zestwu kręcącego bączki. > Takie driftowanie naczepą widziłem kiedyś na prawdziwej drodze i o > dziwo (mimo iż to była stara Scania), kierowca dał radę to > opanować (lód na drodze). jak widac opanowanie nie jest wcale takie latwe bez ESP... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 28 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 nie życzyłbym nikomu jeżdżenia nimi przez całe życie są piękne i nic poza tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cherry_man Napisano 28 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 a, że tak głupio spytam. po kiego grzyba mu dwie wajchy i obiema wachluje? jakieś półbiegi czy ki czort? od razu zastrzegam, nigdy nie prowadziłem ciężarówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 28 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 > a, że tak głupio spytam. po kiego grzyba mu dwie wajchy i obiema > wachluje? to dźwignia do trenowania chwytów karate, coś jak SLY miał w ciężarówce do treningu pod koniec tego filmiku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cherry_man Napisano 28 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 a no chiba, że tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 28 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 > a, że tak głupio spytam. po kiego grzyba mu dwie wajchy i obiema > wachluje? jakieś półbiegi czy ki czort? > od razu zastrzegam, nigdy nie prowadziłem ciężarówki skrzynie z podwójnym sprzęgłem niesynchronizowane 1UD,1D,1OD;2D,2OD;3D,3OD;4UD,4 D,4OD;5UD,5D,5OD Auxiliary : UD (underdrive), D (direct), OD (overdrive) Main: 5-1-3 R-2-4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 28 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 Zawracanie pełen szacun , mógłbym sie założyc, że mu sie nie uda, ale.. A tu inny szacun.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cherry_man Napisano 28 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 jeśli źle myślę to mnie popraw > 1UD,1D,1OD; i tu przebija jedną "skrzynię"/sprzęgło na UD i zapina 2, a dalej analogicznie? EDIT:obejrzałem jeszcze raz filmik po naświetleniu sprawy i zgłupiałem do reszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 28 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 > jeśli źle myślę to mnie popraw > i tu przebija jedną "skrzynię"/sprzęgło na UD i zapina 2, a dalej > analogicznie? > EDIT:obejrzałem jeszcze raz filmik po naświetleniu sprawy i > zgłupiałem do reszty szczerze to ja sam nie ogarniam tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PTR Napisano 28 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2010 > No to co, może temacik z różnymi filmikami związanymi z braćmi > większymi naszych dróg? > Na początek polecam zawracanie: mega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mistrzu Napisano 1 Marca 2010 Udostępnij Napisano 1 Marca 2010 Filmik z Australii, jeżeli jest to na prawdę "roadtrain" to zestaw będzie ważył od 40T do nawet 120T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tvardy Napisano 1 Marca 2010 Udostępnij Napisano 1 Marca 2010 Szacun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
warm Napisano 3 Marca 2010 Udostępnij Napisano 3 Marca 2010 Piekny dzwiek no i ta Ameryka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 3 Marca 2010 Udostępnij Napisano 3 Marca 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pers Napisano 3 Marca 2010 Udostępnij Napisano 3 Marca 2010 > Filmik z Australii, jeżeli jest to na prawdę "roadtrain" to zestaw > będzie ważył od 40T do nawet 120T. zmiana biegów jakby do tego musial sprzegla uzywac ,to by mu tak fajnie juz nie szlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 3 Marca 2010 Udostępnij Napisano 3 Marca 2010 > jakby do tego musial sprzegla uzywac ,to by mu tak fajnie juz nie > szlo ogólnie to te zsychronizowane się nie przyjęli bo amerykańce je szybko wykańczali i dlatego nadal jeżdżą na skrzyniach których w EU nie stosuje się od 30lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2010 A tu "prawdziwi operatorzy" , zarówno z wozidła, no ale z koparki to już miszcz nad miszcze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafano Napisano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2010 Ciekawe Netypowa jazda ładowarką rozładunek koparki Załadunek mini kopraki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2010 > Ciekawe > Netypowa jazda ładowarką > rozładunek koparki > Załadunek mini kopraki to tu macie tez z koparka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2010 He, że mu tam opony nie strzeliły jak zjeżdżał koparką , to szok... , ale widziałem tez jak z boku koparke ładowali z wątpliwymi najazdami, ale dobry operator koparki, ramieniem z łychą może dużo sam sobie poradzic.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PWN Napisano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2010 Super bryka, a i koleś wyczesany... Pełen szacun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.