Nev_User Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 Cześć jestem nowy i chciałbym się czegoś dowiedzieć od Starych wyjadaczy niedawno kupiłem Unolot i już na dzieńdobry spalił mi się silnik wycieraczki co muszę odkręcić i zdemątować by dostać się do tego silniczka ? Jest to UNO 899 / 2000r. Przednia wycieraczka. Z góry dziękuję. Przesyłam pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 Witaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evil_Fb Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > Cześć jestem nowy i chciałbym się czegoś dowiedzieć od Starych > wyjadaczy niedawno kupiłem Unolot i już na dzieńdobry spalił mi > się silnik wycieraczki co muszę odkręcić i zdemątować by dostać > się do tego silniczka ? Jest to UNO 899 / 2000r. Przednia > wycieraczka. Z góry dziękuję. Przesyłam pozdrowienia witaj i daj sie poznać innym, uzupełnij profil... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi20 Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > Cześć jestem nowy i chciałbym się czegoś dowiedzieć od Starych > wyjadaczy niedawno kupiłem Unolot i już na dzieńdobry spalił mi > się silnik wycieraczki co muszę odkręcić i zdemątować by dostać > się do tego silniczka ? Jest to UNO 899 / 2000r. Przednia > wycieraczka. Z góry dziękuję. Przesyłam pozdrowienia witay uzupelnij profil - to wazne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniek1977 Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 Witam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 witaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nev_User Napisano 7 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 No i profil uzupełniony Teraz oczekuję odpowiedzi na mój temat PS: prosiłbym jak najszybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > Cześć jestem nowy i chciałbym się czegoś dowiedzieć od Starych > wyjadaczy niedawno kupiłem Unolot i już na dzieńdobry spalił mi > się silnik wycieraczki co muszę odkręcić i zdemątować by dostać > się do tego silniczka ? Jest to UNO 899 / 2000r. Przednia > wycieraczka. Z góry dziękuję. Przesyłam pozdrowienia Czesc... 1. trzeba zdjac przednia wycieraczke - potrzebne 2 klucze, jeden zdaje sie 13, a drugi nie pamietam, ale jakis taki wielgasny... EDIT: doczytalem w archiwum, ze ten wiekszy klucz, to 22... 2. trzeba zdemontowac plastik na podszybiu - potrzebny srubokret krzyzakowy, wkrety dostepne po otwarciu maski... 3. po zdjeciu plastikowego podszybia oczom naszym ukaze sie mechanizm wycieraczki wraz z silnikiem... dalszej rozbiorki nie przeprowadzalem, ale tu juz intuicyjnie trza srubki poodkrecac... EDIT: doczytalem w archiwum, ze silnik wycieraczki jest przykrecony do mechanizmu dwoma srubkami, z ktorymi sa przewaznie klopoty przy odkrecaniu... EDIT: a tak w ogole, to wszystko jest w archiwum, polecam uzyc opcji szukaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leski Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 witaj ... skrot udzielił już odpowiedzi , może i inni co posiadają wiedzę w tym temacie również pomogą ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nev_User Napisano 7 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 Słuszna uwaga prosiłbym jednak o dalsze informacje bo wydaje mi się że chyba tam znajduje się jakiś pierścień zabezpieczajacy pomiedzy podszybiem a mechanizmem. . proszę o dalsze info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > Słuszna uwaga prosiłbym jednak o dalsze informacje bo wydaje mi się > że chyba tam znajduje się jakiś pierścień zabezpieczajacy > pomiedzy podszybiem a mechanizmem. . proszę o dalsze info Nie ma tam zadnego pierscienia... Czekaj no chwilke, zara Ci zapodam rysuneczek... EDIT... Rysuneczek i tabelka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nev_User Napisano 7 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 bardzo dziękuję za rysunek i informację, lecz w moim modelu osłona zakrywająca cały ten mechanizm jest zamątowana od błotnika do błotnika i dzisiaj jest już zbyt ciemno żebym i zimno żebym mógł to rozkręcać lecz jutro po pracy spróbuję odkręcić i dam znać. Dziękuję wszystkim tym któży chcieli udzielić mi pomocy. Unomaniacy wszystkich krajów łączcie się ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > ......zbyt ciemno żebym i zimno żebym mógł > to rozkręcać lecz jutro po pracy spróbuję odkręcić i dam znać. > Dziękuję wszystkim tym któży chcieli udzielić mi pomocy. > Unomaniacy wszystkich krajów łączcie się ! Witaj. Uważaj przy zdejmowaniu na mrozie podszybia. Plastiki w niskich temperaturach potrafią być kruche i bardzo łatwo pękają. A podszybie nie chce łatwo schodzić i przykro byłoby gdyby popękało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > Cześć jestem nowy i chciałbym się czegoś dowiedzieć od Starych > wyjadaczy Cześć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pepe75 Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 > Cześć jestem nowy i chciałbym się czegoś dowiedzieć CZEŚĆ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniek1977 Napisano 7 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2005 Witam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_j Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 Czesc > 2. trzeba zdemontowac plastik na podszybiu - potrzebny srubokret > krzyzakowy, wkrety dostepne po otwarciu maski... Podszybie przyklejone jest dodatkowo na gabce nasaczonej czyms w rodzaju smoly. Niestety trzeba je oderwac od nadwozia (lekko pociagnac na koncu w gore i po odklejeniu przesuwac sie dalej). Ale z tym przy obecnych temperaturach trzeba uwazac > 3. po zdjeciu plastikowego podszybia oczom naszym ukaze sie mechanizm > wycieraczki wraz z silnikiem... dalszej rozbiorki nie > przeprowadzalem, ale tu juz intuicyjnie trza srubki > poodkrecac... > EDIT: doczytalem w archiwum, ze silnik wycieraczki jest przykrecony > do mechanizmu dwoma srubkami, z ktorymi sa przewaznie klopoty > przy odkrecaniu... Jak samochod w miare nowy, to nie powinno byc klopotu z odkreceniem (ja mam '99 i odkrecilem bez problemu) Najprawdopodobniej zatarla Ci sie oska wycieraczki. Jest szansa, ze silniczek jeszcze sie nie spalil. Po wyjeciu mechanizmu odkrec dekiel zakrywajacy przekladnie, rozlacz wszystkie zawleczki i wyjmij co sie da. Mozesz takze wyjac silniczek. najgorsza czynnosc, to wybicie oski wycieraczki z obudowy. Ja dosc dlugo musialem uderzac ciezkim mlotkiem (nakrec nakretke na gwint i uderzaj w nia - inaczej uszkodzisz gwint). Acha. Gdy bedziesz mial silniczek na wierzchu, to mozesz od razu wymienic w nim lozysko kulkowe (jest tylko od strony mechanizmu). U mnie ono juz mocno szumialo. > EDIT: a tak w ogole, to wszystko jest w archiwum, polecam uzyc opcji > szukaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.