Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Odgrzybiać?

Featured Replies

Napisano

Jak włączę dmuchawę lub nawet jadąc bez nadmuchu samochodem do czuć taki specyficzny zapach nazwałbym go chemicznym, troche ostry a jak włączę klime (manual) do ten zapach ustępuje i praktycznie jest bezzapachowo zlosnik.gif. Zawsze jak czytam opisy zapachu właścicieli zapuszczonej klimatyzacji to mówią że czuć stęchlizną a u mnie jest ten specyficzny zapach. Jest to mój pierwszy samochód z klima więc nie mam w tym doświadczenia i nie wiem czy dezynfekcja coś tu pomoże.

Napisano

> Jak włączę dmuchawę lub nawet jadąc bez nadmuchu samochodem do czuć taki specyficzny zapach

> nazwałbym go chemicznym, troche ostry a jak włączę klime (manual) do ten zapach ustępuje i

> praktycznie jest bezzapachowo . Zawsze jak czytam opisy zapachu właścicieli zapuszczonej

> klimatyzacji to mówią że czuć stęchlizną a u mnie jest ten specyficzny zapach. Jest to mój

> pierwszy samochód z klima więc nie mam w tym doświadczenia i nie wiem czy dezynfekcja coś tu

> pomoże.

Raz do roku się powinno czyścić układ i wymieniać filtr kabinowy(ja zmieniam dwa razy w roku wiosną i jesienią).

Napisano
  • Autor

> Raz do roku się powinno czyścić układ i wymieniać filtr kabinowy(ja zmieniam dwa razy w roku wiosną

> i jesienią).

Ja mam inne wątpliwości. Chodzi o pochodzenie tego zapaszku bo na zwykłą zawaloną klimę mi to nie wygląda.

W sumie profilaktycznie mógłbym jakiś środek do dezynfekcji napsikać do nawiewów tylko nie wiem który będzie coś warty.