Skocz do zawartości

wymiana gumek tloczka w zacisku tylnym


_luk_

Rekomendowane odpowiedzi

witam

zanabylem juz droga kupna zestaw regeneracyjny wiec rodzi sie pytanko

posiadamy jakis manual do tej czynnosci ??

znalazlem tylko watek Liska z relacja z rozbiorki calego kopyta

ale malo optymistycznie to wygladalo wink.gif

da sie to zrobic bezbolesnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam lekkie luzy na zaciskach z przodu i chyba słyszę je na małych nierównościach . Da się to

> jakoś regenerować ?

nie to norma, możesz sobie pomóc wymianą zacisków na nowe , ale powróci, lub stosując mało profesjonalną metodę ale bardzo skuteczną za pomocą taśmy obustronnie klejącej zwyczajnie przykleić zewnątrzny klocek do zacisku.

jak pamietam pierwszą wymiane klocków w moim stilo to były one(klocki) pokryte jakąś taką gumowatą substancją która przy zdejmowani klocka się od niego oderwała i trzeba było skrobać zacisk, nowe klocki już tego nie miały i zaczęły mnie wq..wiać dziwne stuki z zawieszenia a mam dojazd do pracy strasznie "połatany", analiza przyczyny stukania dowrowadziła mnie do luzów w zaciskach, różne próby, wymiany bolców prowadzących , gumek, i.t.d, i.t.p nie przyniosły rezultatu, wkońcu na maxa "zruszony" przykleiłem na klocek zwenętrzny kawałek taśmy obustronnie klejącej i załozyłem do auta, stuki ucichłu i mam spokój od 80000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.