_Majkel_ Napisano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2010 Chcę żonie zmienić auto (teraz jeździ merivą 1.4 16V) - zastanawiałem sie na Pandą 100HP i 4x4. Która wersja bedzie lepsza do miasta? W przypadku 4x4 nie mam specjalnych wymagań silnikowych i szczerze to wolałbym benzyne. Czy są to wersje bardziej awaryjne od golasów? Czy którys z tych modeli ma "z założenia" wyposażenie których nie ma drugi (np. lepsze hamulce, abs, lepsze fotele, etc.) roczniki ~2007 Proszę o podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2010 Dwa różne auta, jedno miejski ścigacz(100HP) drugie żółw okrutny(4x4) ... ja bym brał 100HP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2010 na krawężniki i dziury bez wątpienia lepsze 4x4 100 HP ,twarde, niskoprofilowe opony, zawieszenie - szkoda auta co do silnika może 4x4 MJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2010 > Chcę żonie zmienić auto (teraz jeździ merivą 1.4 16V) - zastanawiałem sie na Pandą 100HP i 4x4. > Która wersja bedzie lepsza do miasta? W przypadku 4x4 nie mam specjalnych wymagań silnikowych > i szczerze to wolałbym benzyne. Czy są to wersje bardziej awaryjne od golasów? Czy którys z > tych modeli ma "z założenia" wyposażenie których nie ma drugi (np. lepsze hamulce, abs, lepsze > fotele, etc.) roczniki ~2007 Proszę o podpowiedzi. jeśli do miasta to tylko 4x4 bym brał... można śmiało atakować wysokie krawężniki itp, a 100Hp to raczej tylko na ładne drogi... Ktoś od nas sprzedaje nawet 100Hp i właśnie jako jeden z powodów podaje ze szkoda mu takiego auta do miasta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Majkel_ Napisano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2010 > jeśli do miasta to tylko 4x4 bym brał... można śmiało atakować wysokie krawężniki itp, a 100Hp to > raczej tylko na ładne drogi... > Ktoś od nas sprzedaje nawet 100Hp i właśnie jako jeden z powodów podaje ze szkoda mu takiego auta > do miasta no wlasnie ja wolałbym 100hp ale moja woli 4x4 bo jest "dżipowata" a jak z wyposażeniem? Czy 4x4 nie jest jakoś biedna w środku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2010 > no wlasnie ja wolałbym 100hp ale moja woli 4x4 bo jest "dżipowata" a jak z wyposażeniem? Czy 4x4 > nie jest jakoś biedna w środku? kazda pande mozesz miec albo tze golasa albo na wypasie - tu akurat silnik/wersja nie za bardzo dyskryminuje togo co ma w srodku - oczywiscie golas 1,1 to inny golas niz golas 100 hp jak luba lubi miec zapas pod noga i lubi z niego korzystac i godzi sie na sporo mniejszy komfort to 100hp jezeli moc jest drugorzednym kryterium i chce bardziej dbac o komfort i kregoslup a dodatkowo w zimie spokojniejsza glowe to 4x4 -jedyne co te samochody maja wspolnego to miejsce w srodku wiec ciezko zadecydowac i podpowiedziec - totalnie rozna grupa wymagan kierownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2010 > no wlasnie ja wolałbym 100hp ale moja woli 4x4 bo jest "dżipowata" a jak z wyposażeniem? Czy 4x4 > nie jest jakoś biedna w środku? a jak lubi jeepowate to.... jest tylko jeden sposob na to za cene 100 hp czy 4x4 z lat 2007 i wyzej kupisz niewiele starszego jepowatego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2010 > no wlasnie ja wolałbym 100hp ale moja woli 4x4 bo jest "dżipowata" a jak z wyposażeniem? Czy 4x4 > nie jest jakoś biedna w środku? zależy jak trafisz 4x4 na początku był z silnikiem 1,2 w wersji trekking ( bieda ( abs i wspomaganie - odpowiednik i wygląd wersji actual) oraz Climbing ( inne zderzaki - wyposażenie odpowiadające wersji dynamic - obrotek, schowek zamykany, reling, listwy, schowek w fotelu pasażera, abs elektryka wspomaganie - uwaga - pierwsze nie miały seryjnie airbagu pasażera) później było bogatsze wersje - j.w. plus klima poduszek szt 4 etc no i silnik 1,3 MJ 75 km były także wersje limitowane - Monster, Cross, Rossignol o ile pamiętam ta pierwsza miała moto 1,3 MJ 90 km co do eksploatacji- kolega z pracy ma climbing 1,2 z 2005 r. przebieg 70 tkm jak na razie tylko eksploatacja oleje filtry etc żadnych kłopotów z napędem tylko musisz pamiętać, iż 1,2 to raczej na autostrady się nie nada, a i zasięg mniejszy- zbiornik ma ok 30-32 litrów spalanie ok 7-8 na 100 km w mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2010 > a jak lubi jeepowate to.... jest tylko jeden sposob na to > za cene 100 hp czy 4x4 z lat 2007 i wyzej kupisz niewiele starszego jepowatego Tylko jak ma to być auto do miasta to w Jeepie bedzie ciężko parkować. Trzeba też pamietać o kosztach utrzymania obu tych samochodów bo to smoki niestety i koszty cześci zamiennych też nie beda tanie bo mało zamienników czy używek jest do nich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2010 To może ja ci powiem . To ja sprzedaję 100 hp . Osobiście dla kobiety do miasta wolałbym 4x4. 100 HP jest ze twarde, każdy krawężnik w mieście to spore wyzwanie: kąt najazdu, prędkość. To mówię o Wawie. Nie wiem gdzie ma być użytkowane auto twojej kobiety... Po równym to auto jest niesamowite. Mimo wysokiego optycznego środka ciężkości w zakrętach na równym jest super... Spalanie... Ile wlejesz... Po mieście 7,8,9 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Majkel_ Napisano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2010 > a jak lubi jeepowate to.... jest tylko jeden sposob na to > za cene 100 hp czy 4x4 z lat 2007 i wyzej kupisz niewiele starszego jepowatego ma być małe - meriva już prawie zaliczona jest przez do dużych; ma być w miare świeże i niedrogie w serwisie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Majkel_ Napisano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2010 czy 4x4 benzyna to rzadkość czy raczej norma? bardzo nie chce diesla jesli chodzi o twardość to żona jest przyzwyczajona do niej z moich dawnych czasów - "tuningowane" czinkleczento i saxo vtr komfortowe nie byly czy 4x4 nie jakiegos babola typu "padającego" tylnego mostu co 25kkm -jakiejs takiej typowej bolączki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2010 > czy 4x4 benzyna to rzadkość czy raczej norma? bardzo nie chce diesla Raczej benzyna nie jest jakimś rarytasem. Nawet jedną taką znam > jesli chodzi o twardość to żona jest przyzwyczajona do niej z moich dawnych czasów - "tuningowane" > czinkleczento i saxo vtr komfortowe nie byly Jest twardziej niż VTS. Takie mam wrażenie po krótkiej przejażdżce cytryną. > czy 4x4 nie jakiegos babola typu "padającego" tylnego mostu co 25kkm -jakiejs takiej typowej > bolączki? Tu nie wiem, ale to chyba jest szczepione z suzuki swifta, więc lipy jeżeli chodzi o napęd, nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2010 więcej jest benzynowych- ceny części w normie. co do napędu oparte na haldex-ie znam 2 takie pandy - opisywania wyżej kolegi climbing 70 tkm oraz firmowa PGNiG- ma ok150 tkm użytkowana w terenie i zero kłopotów z napędem. różnice w budowie odnoszą się właśnie do przeniesienia napędu i zawieszenia - głównie tylnego - nie ma belki tylko niezależne wahacze coś w stylu SC. co do spalania - niestety benzyna oszczędna nie jest a i zasięg nie bardzo. a i jeszcze jedno - podobnie jak 100 HP na obu osiach są hamulce tarczowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2010 > ma być małe - meriva już prawie zaliczona jest przez do dużych; ma być w miare świeże i niedrogie > w serwisie... watpie by 100 hp czy 4x4 byly niedrogie w serwisie - szczegolnie jak przyjdzie do typowo eksploatacyjnych spraw poza olejami i filtrami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2010 > watpie by 100 hp czy 4x4 byly niedrogie w serwisie - szczegolnie jak przyjdzie do typowo > eksploatacyjnych spraw poza olejami i filtrami 100 HP to układanka z innych modeli koncernu fiata. Jedyna nietypowa część do tego auta to amortyzatory. Kayaby są dostępne od ręki chociażby na allegro i cena jest może 20 zł wyższa niż w przypadku innych pand. Silnik osprzęt jest typowy dla 1.4 16V fiatowskiego. Hamulce szczepione od stilo, itp, itd. 100 HP jest droższe głownie o paliwo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2010 > Chcę żonie zmienić auto (teraz jeździ merivą 1.4 16V) - zastanawiałem sie na Pandą 100HP i 4x4. > Która wersja bedzie lepsza do miasta? W przypadku 4x4 nie mam specjalnych wymagań silnikowych > i szczerze to wolałbym benzyne. Czy są to wersje bardziej awaryjne od golasów? Czy którys z > tych modeli ma "z założenia" wyposażenie których nie ma drugi (np. lepsze hamulce, abs, lepsze > fotele, etc.) roczniki ~2007 Proszę o podpowiedzi. obu na rynku wtórnym niewiele ja bym wolal 100hp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Walec Napisano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2010 Na szkockie drogi brał bym 100hp. Troszku się tam bym bujałem po tych drogach. Na tych wąskich, krętych drogach 100hp powinno się dobrze sprawować bo to auto świetnie się prowadzi i trzyma drogi. A niektóre drogi to prawdziwe OSy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeathAngel1105 Napisano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2010 zapytaj swojej czy TAKIEJ nie chce byłbyś jedyny na forum chyba i zauważalny w ruchu miejskim, bo ciężko na Croosa nie zwrócić uwagi Osobiście bym wybrał 100HP ale jako, że mieszkam poza miastem, to po zimie mogłoby mi ciężko być gdziekolwiek dojechać znając moje okolice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2010 > Hamulce szczepione od stilo, itp, itd. Przód GP, tył panda 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2010 > Przód GP, tył panda 4x4 Przód GP, Stilo, Doblo, Bravo. Tył Fiorino, GP, Punto II HGT. Tak mi się znalazło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.