Mr_Harry Napisano 3 Maja 2010 Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 Proszę o jakieś rady na temat który silnik w Pandzie jest najmniej awaryjny. To będzie auto do miasta, nie musi szybko latać Klimy też raczej nie będzie, auto ma być tanie, więc jakiś początek produkcji. Jak są jakieś linki typu "zakup Pandy, na co zwrócić uwagę" to poproszę. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mX17DTL Napisano 3 Maja 2010 Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 i 1.1 i 1.2 to chyba niezniszczalne silniki o ile sie o nie dba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 3 Maja 2010 Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 mam 1,1 i mimo tego ze na liczniku jest 240tyś to jeszcze chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 3 Maja 2010 Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 > > Jak są jakieś linki typu "zakup Pandy, na co zwrócić uwagę" to poproszę. No niestety nie jest to kącik Majoneza gdzie jest wszystko dokładnie opisane Co do silników to jeżeli do miasta to tylko 1.1 lub 1.2 identyczne technologicznie , 6KM różnicy to niewiele. Co do szczególnych mankamenów raczej nie ma , bo wszelkie choroby wieku dziecięcego były na gwarancji naprawiane. Jest to tanie autko więc przy większym przebiegu należy się spodziewać wymiany tulei tylnej belki, wachaczy przednich ( sworznie) ogólnie to co może się zużyć. Siniki wytrzymują kupe kilometrów , nie spotkałem się z większymi awariami. Jak auto jest zadbane to nawet rudej nie znajdziesz , jak wychodzi to po ewentualnej naprawie bądź na rantach nadkoli od kamieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 3 Maja 2010 Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 > No niestety nie jest to kącik Majoneza gdzie jest wszystko dokładnie opisane > Co do silników to jeżeli do miasta to tylko 1.1 lub 1.2 identyczne technologicznie , 6KM różnicy to > niewiele. Moc niewiele, ale moment jest sporo większy w 1,2, do tego wartości obrotowe dla max momentu są niższe w 1,2 - do miasta dość istotne Piszę jako użytkownik obydwu silników: 1,1 w Pandzie i 1,2 8v w Punto 2 fl Gdybym szukał Pandy, to tylko z 1,2 A tak na marginesie, to 1,2 16v z Punto 2 byłby najlepszym silnikiem bazowym do Pandy Silnik użytkowany w moim byłym P2 ofkors Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 3 Maja 2010 Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 > Proszę o jakieś rady na temat który silnik w Pandzie jest najmniej awaryjny. To będzie auto do > miasta, nie musi szybko latać Klimy też raczej nie będzie, auto ma być tanie, więc jakiś > początek produkcji. > Jak są jakieś linki typu "zakup Pandy, na co zwrócić uwagę" to poproszę. > Dzięki 1.2 lepszy bo był w wersjach z lepszym wyposazeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antares Napisano 4 Maja 2010 Udostępnij Napisano 4 Maja 2010 > mam 1,1 i mimo tego ze na liczniku jest 240tyś to jeszcze chodzi a jak się trzyma cała reszta ? plastiki, podzespoły, elektronika ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr_Harry Napisano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2010 Ok, a coś w tych autach jest co się sypie na 100% po pewnym przebiegu (ponad 100 tyś)? Poza elementami gumowymi zawieszenia. Jakaś elektryka, cewki, coś co każdy użytkownik wymieniał? Dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emem Napisano 4 Maja 2010 Udostępnij Napisano 4 Maja 2010 > Ok, a coś w tych autach jest co się sypie na 100% po pewnym przebiegu (ponad 100 tyś)? Poza > elementami gumowymi zawieszenia. Jakaś elektryka, cewki, coś co każdy użytkownik wymieniał? > Dzięki za info. Z elektryki to zauważyłem już (na forum i live) problem z bezwładnościowym odłączeniem prądu. Ale tu chyba nie ma reguły co do przebiegu - po prostu się zdarza. No i nieśmiertelna wtyczka świateł :-D Poza tym amorki (aczkolwiek też bez reguły przebiegowej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 4 Maja 2010 Udostępnij Napisano 4 Maja 2010 > Ok, a coś w tych autach jest co się sypie na 100% po pewnym przebiegu (ponad 100 tyś)? Poza > elementami gumowymi zawieszenia. Jakaś elektryka, cewki, coś co każdy użytkownik wymieniał? > Dzięki za info. Może to się wydawać śmieszne ale nie ma pewnych punktów które się sypną po pewnym przebiegu. Do wcześniejszych uwag można dopisać pompe paliwa ale tylko przy lpg i świerszcz w dmuchawie. Powoziłem Pandką ponad 5 lat oprócz rzeczy eksploatacyjnych , spaliła się tylko żaróweczka w kokpicie Dla przykładu obecnie posiadane GP jest dużo gorzej spasowane niż Panda . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 4 Maja 2010 Udostępnij Napisano 4 Maja 2010 > Ok, a coś w tych autach jest co się sypie na 100% po pewnym przebiegu (ponad 100 tyś)? Poza > elementami gumowymi zawieszenia. Jakaś elektryka, cewki, coś co każdy użytkownik wymieniał? > Dzięki za info. Łączniki staba-jeśli jest Fabryczne 70kkm, zamiennik TRW 40kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr_Harry Napisano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2010 A na czym polega ten problem z bezwładnościowym odłączeniem prądu i wtyczką świateł? Co można popsuć we wtyczce Co do łączników to chyba standard, że co sezon to wymiana. Ja w Civic wymieniam średnio co 15-20 tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 6 Maja 2010 Udostępnij Napisano 6 Maja 2010 > A na czym polega ten problem z bezwładnościowym odłączeniem prądu i wtyczką świateł? Co można > popsuć we wtyczce sie wypala > Co do łączników to chyba standard, że co sezon to wymiana. Ja w Civic wymieniam średnio co 15-20 > tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.