Skocz do zawartości

Który silnik benzynowy w Pandzie jest najlepszy?


Mr_Harry

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o jakieś rady na temat który silnik w Pandzie jest najmniej awaryjny. To będzie auto do miasta, nie musi szybko latać smile.gif Klimy też raczej nie będzie, auto ma być tanie, więc jakiś początek produkcji.

Jak są jakieś linki typu "zakup Pandy, na co zwrócić uwagę" to poproszę.

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>

> Jak są jakieś linki typu "zakup Pandy, na co zwrócić uwagę" to poproszę.

No niestety nie jest to kącik Majoneza gdzie jest wszystko dokładnie opisane biglaugh.gif

Co do silników to jeżeli do miasta to tylko 1.1 lub 1.2 identyczne technologicznie , 6KM różnicy to niewiele.

Co do szczególnych mankamenów raczej nie ma , bo wszelkie choroby wieku dziecięcego były na gwarancji naprawiane.

Jest to tanie autko więc przy większym przebiegu należy się spodziewać wymiany tulei tylnej belki, wachaczy przednich

( sworznie) ogólnie to co może się zużyć. Siniki wytrzymują kupe kilometrów , nie spotkałem się z większymi awariami.

Jak auto jest zadbane to nawet rudej nie znajdziesz , jak wychodzi to po ewentualnej naprawie bądź na rantach nadkoli od kamieni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No niestety nie jest to kącik Majoneza gdzie jest wszystko dokładnie opisane

> Co do silników to jeżeli do miasta to tylko 1.1 lub 1.2 identyczne technologicznie , 6KM różnicy to

> niewiele.

Moc niewiele, ale moment jest sporo większy w 1,2, do tego wartości obrotowe dla max momentu są niższe w 1,2 - do miasta dość istotne waytogo.gif

Piszę jako użytkownik obydwu silników: 1,1 w Pandzie i 1,2 8v w Punto 2 fl wink.gif

Gdybym szukał Pandy, to tylko z 1,2 waytogo.gif

A tak na marginesie, to 1,2 16v z Punto 2 byłby najlepszym silnikiem bazowym do Pandy swiety.gifzlosnik.gif

Silnik użytkowany w moim byłym P2 ofkors skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Proszę o jakieś rady na temat który silnik w Pandzie jest najmniej awaryjny. To będzie auto do

> miasta, nie musi szybko latać Klimy też raczej nie będzie, auto ma być tanie, więc jakiś

> początek produkcji.

> Jak są jakieś linki typu "zakup Pandy, na co zwrócić uwagę" to poproszę.

> Dzięki

1.2 lepszy bo był w wersjach z lepszym wyposazeniem waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, a coś w tych autach jest co się sypie na 100% po pewnym przebiegu (ponad 100 tyś)? Poza elementami gumowymi zawieszenia. Jakaś elektryka, cewki, coś co każdy użytkownik wymieniał?

Dzięki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ok, a coś w tych autach jest co się sypie na 100% po pewnym przebiegu (ponad 100 tyś)? Poza

> elementami gumowymi zawieszenia. Jakaś elektryka, cewki, coś co każdy użytkownik wymieniał?

> Dzięki za info.

Z elektryki to zauważyłem już (na forum i live) problem z bezwładnościowym odłączeniem prądu. Ale tu chyba nie ma reguły co do przebiegu - po prostu się zdarza. No i nieśmiertelna wtyczka świateł :-D

Poza tym amorki (aczkolwiek też bez reguły przebiegowej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ok, a coś w tych autach jest co się sypie na 100% po pewnym przebiegu (ponad 100 tyś)? Poza

> elementami gumowymi zawieszenia. Jakaś elektryka, cewki, coś co każdy użytkownik wymieniał?

> Dzięki za info.

Może to się wydawać śmieszne ale nie ma pewnych punktów które się sypną po pewnym przebiegu. Do wcześniejszych uwag można dopisać pompe paliwa ale tylko przy lpg i świerszcz w dmuchawie. Powoziłem Pandką ponad 5 lat oprócz rzeczy eksploatacyjnych , spaliła się tylko żaróweczka w kokpicie biglaugh.gif Dla przykładu obecnie posiadane GP jest dużo gorzej spasowane niż Panda .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ok, a coś w tych autach jest co się sypie na 100% po pewnym przebiegu (ponad 100 tyś)? Poza

> elementami gumowymi zawieszenia. Jakaś elektryka, cewki, coś co każdy użytkownik wymieniał?

> Dzięki za info.

Łączniki staba-jeśli jest crazy.gif

Fabryczne 70kkm, zamiennik TRW 40kkm irked.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na czym polega ten problem z bezwładnościowym odłączeniem prądu i wtyczką świateł? Co można popsuć we wtyczce smile.gif

Co do łączników to chyba standard, że co sezon to wymiana. Ja w Civic wymieniam średnio co 15-20 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A na czym polega ten problem z bezwładnościowym odłączeniem prądu i wtyczką świateł? Co można

> popsuć we wtyczce

sie wypala

> Co do łączników to chyba standard, że co sezon to wymiana. Ja w Civic wymieniam średnio co 15-20

> tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.