Skocz do zawartości

Ale urwał.. marchewa i pracuje na 2 cylindry +smrodek


darrkus

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety , ale urwał frown.gif Parch wczoraj się zepsuł, jechałem normalnie wszystko git. Wyłączyłem silnik , po 2-3 h odpalam a tu 893goodvibes.gif Pompa paliwa normalnie chyba cyknęła. Odpalił i chodzi na 2 cylindry icon_eek.gificon_eek.gif. Obroty na poziomie chyba z 700 rpm.... Zaświeciła się marchewka. Akurat miałem okazję jechać wczoraj kuzyna 700-tką i mój tak samo chodzi. 0 mocy icon_eek.gif. Co mogło ot tak paść? Jakoś dokulałem się do domu. Jak się zatrzymałem to w środku waliło jakimś takim plastikiem czy czymś podobnym. Jednak po otwarciu maski nie śmierdziało hmm.gif Po przejechaniu kilku km do domu jakoś dziwnie coś strzelało w wydechu jak zgasiłem silnik. Niespalone paliwo w katalizatorze? Może to pompa paliwa padła skoro śmierdziało plastikiem? Miał ktoś taki przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety , ale urwał Parch wczoraj się zepsuł, jechałem normalnie wszystko git. Wyłączyłem silnik

> , po 2-3 h odpalam a tu Pompa paliwa normalnie chyba cyknęła. Odpalił i chodzi na 2 cylindry

> . Obroty na poziomie chyba z 700 rpm.... Zaświeciła się marchewka. Akurat miałem okazję

> jechać wczoraj kuzyna 700-tką i mój tak samo chodzi. 0 mocy . Co mogło ot tak paść? Jakoś

> dokulałem się do domu. Jak się zatrzymałem to w środku waliło jakimś takim plastikiem czy

> czymś podobnym. Jednak po otwarciu maski nie śmierdziało Po przejechaniu kilku km do domu

> jakoś dziwnie coś strzelało w wydechu jak zgasiłem silnik. Niespalone paliwo w katalizatorze?

> Może to pompa paliwa padła skoro śmierdziało plastikiem? Miał ktoś taki przypadek?

ja bym stawial na padnieta cewke. Niestety kat po takiej jezdzie moze byc zapchany paliwem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co potem zrobić żeby się odetkał? podłoga? , wieczorem kuzyn podrzuci mi cewkę , podmienię,

> zobaczymy

zobaczysz jak bedziesz mial cewke jak auto chodzi czy nie zamulone smile.gif Najlepiej teraz podejdz do auta, odpal auto i odepnij wtyczke najpierw od jednej cewki a potem do drugiej. Zobaczysz wtedy ktora cewka padnieta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O to jest myśl. Zaraz wychodzę i spróbuję. Może spróbować odpalić jeszcze "normalnie" zanim

> rozbebesze?

odpal i odpinaj wtyczki smile.gif skoro na dwa gary nie chodzi wiec duze prawdopodobienstwo to cewka smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem ostatnio taki przypadek u mnie w 1.1 padł mi kabel WN jeden kompletnie i jeden sporadycznie przerywał, po wymianie kabli WN nie to auto wink.gif

w doblo też sie spotkałem z czymś takim ale to tam padł komp wtryskowy wink.gif zapodaj jakie obserwacje po podmiance cewki wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie cewki zmierzone a więc tak :

uzwojenie pierwotne to jest tutaj na wtyczce a wtórne to tam gdzie wychodzą kable? zlosnik.gif

cewka numer 1 patrząc od strony auta wydaje się być ok , uzwojenie wtórne w normie około 7500 Ohm , uzwojenie wtórne 1.1

cewka numer 2 ta dalej uzwojenie wtórne nie w normie bo 2500 Ohm sick.gif uzwojenie pierwotne tak samo jak na 1 czyli 1,1

wyczytałem w mądrej książce że uzwojenie pierwotne powinno mieć wartość od 0,495... do 0.605 a wtórne od 6600 do 8140. Pytanie czemu nie zgadza się rezystancja na uzwojeniu pierowtnym w obu cewkach? sick.gif

doczytałem że to dane dla silnika 700 chyba dla 1.1 będzie takie samo? smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój kuzyn fizyk mówił że nie wolno wykonywać takiej operacji jak wyjmowanie fajek z cewek podczas włączonego silnika. smile.gif ale chyba usterka będzie rozwiązana - na jednej z cewek uzwojenie wtórne ma zrąbany zakres. Mam już nową(używaną) biglaugh.gif i jutro wymienię wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wyjmuj po kolei fajni ze świec lub cewek i będziesz wiedział czy jest iskra

> ja wczorej wymieniałem też cewkę

zamień cewki miejscami i będziesz widział co jest nie tak (jeśli po zamianie będzie działał na tych samych cylindrach to znaczy ze cewki dobre, a jeśli zmienią się baniaki to jedna cewka aut)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czytaj mój post, jedna z cewek ma zrąbane uzwojenie wtórne więc po co zamieniać?

piszesz że obie cewki nie trzymają norm katalogowych więc za bardzo tym pomiarom bym nie wierzył. po tej prostej czynności co ci mówiłem będziesz miał pewność czy i która cewka siedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czemu nie zgadza się rezystancja na uzwojeniu pierowtnym w obu

> cewkach?

> doczytałem że to dane dla silnika 700 chyba dla 1.1 będzie takie samo?

od tych wartości 1.1 odejmij to co oszukuje miernik i dostaniesz prawdziwą wartość - zewrzyj końcówki miernika przy pomiarze małych rezystancji to Ci pokaże ile trzeba odjąć wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo te normy jakieś z d.... wzięli, mam nową cewkę sprawną i też na niej pokazuje 1.1 Na 99 %

> problem został rozwiązany, jutro załozę nową cewkę i napisszę.

probuj probuj i pisz biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobne objawy z tym, że nie zapala się marchewa. Auto postało przez weekend nie ruszane, popadało i wilgoć się musiała tam dostać i po odpaleniu i zmianie biegów dusiło się niemiłosiernie i strzelało z wydechu. Postało parę godzin na słońcu i wszystko gites. Wczoraj po mocnej ulewie delikatnie się zadusiło ale po kilku chwilach znowu spokój. Myślę że to przebicie na kablu, a że świece mają się ku wymianie to zapytam od razu jakie kable i świece polecacie do Sejka 900 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie cewka padła nagle aż śmierdziało. Być może masz przebicie na kablach. Ja wymieniałem kiedyś na świece Champion, oznaczenie wziąłem chyba z epera. Kable oryginał ok.gif Moje orginalne kable w ccs mają już 15 lat i mają się dobrze 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie cewka padła nagle aż śmierdziało. Być może masz przebicie na kablach. Ja wymieniałem kiedyś

> na świece Champion, oznaczenie wziąłem chyba z epera. Kable oryginał Moje orginalne kable w

> ccs mają już 15 lat i mają się dobrze

no ja się nad NGK zastanawiam bo czytałem kilka dobrych opinii na ich temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.