Skocz do zawartości

Brak świateł mijania


edi79

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

pojawił mi się problem w postaci braku świateł mijania. Pierwsze co pomyślałem to pewnie żarówki - sprawdziłem - są ok. Następnie bezpieczniki, przekaźnik - sprawne. Zdemontowałem osłonę przy kole kierownicy, sprawdziłem czy dochodzi napięcie na kostkę przy przełączniku od świateł - dochodzi. Ostatnia rzecz jaką sprawdziłem była kostka lampy - nie dochodzi do niej prąd od świateł mijania. Pozostałe światła są - wszystkie.

Nie tak dawno zauważyłem również, że podczas jazdy światełka mi gasły, ale uważałem że jest to spowodowane urwanym przewodem od krańcówki drzwi, który dzisiaj naprawiłem. Również nie wchodzi w grę zwarcie które ew. mógł spowodować pęknięty gumowy przewód od spryskiwacza tylnej szyby - z tym problemem uporałem się już pół roku temu.

Wstępnie jestem już ustawiony z elektrykiem, ale dziś mam jeszcze jazdę.

Proszę Was o pomoc i cenne wskazówki.

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to po nitce do klebka przyjrzyj sie dokladnie instalacji od miejsca gdzie jest prad do miejsca

> gdzie pradu nie ma

grinser006.gif kurcze, myślałem że ktoś miał już podobną przypadłość w swoim autku i w szybki sposób jeszcze dzisiaj uporam się z problemem. Ale widzę że bez fachowca się nie obejdzie angryfire.gif.

Niemniej jednak czekam na Wasze opinie. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przekaźnik jest również sprawny i dochodzi do niego prąd bo sprawdzałem.

skoro przekaźnik sprawny w sensie - można nim sterować - to sprawdź, czy wychodzi z niego prąd do lampy... hmm.gif a jeśli tak, to ta nóżka/wyjście przekaźnika powinna biec prosto przewodem do kostki żarówki - zmierz, czy jest przejście - powinno być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> pojawił mi się problem w postaci braku świateł mijania. Pierwsze co pomyślałem to pewnie żarówki -