woju Napisano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2010 > Wybacz, ale wyglad wnetrza Lacetti to jest glowny argument dla ktorego z niego zrezygnowalem bo > przyprawial mnie o mdlosci Wez aviomarin > A juz kierownica i zegary po prostu wolaja o pomste do nieba... Ale co z zegarami ? Cyferki nieladne ? > Szwagier ma Focusa II i mimo tego, ze jest czarno to nie wyglada jak chinskie trampki Moze nie wyglada ale tak smierdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2010 > Wybacz, ale wyglad wnetrza Lacetti to jest glowny argument dla ktorego z niego zrezygnowalem bo > przyprawial mnie o mdlosci Chciałbym mieć tylko takie problemy. Decydując się na takie auto trzeba po prostu pamiętać, że jest to po prostu Budget Car i siłą rzeczy tu i ówdzie będzie dość daleko do ideału. Ja się przesiadłem z Lanosa, więc i tak tego typu rzeczy latają mi koło pupy. Co do Focusa, to jak na swoje lata I miała chyba przyjemniejszy (mniej toporny) środek od II. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafik11 Napisano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 to się dopiszę-rok temu zastanawiałem się nad zmianą mojej nubiry i w grę wchodził auto typu kombi z silnikiem benzynowym o ok 120 KM testowałem oktavię, focusa, ceeda,i30 i z ciekawości cruza i30 odpadł ze względu na głośno pracujące zawieszenie tylne , ceed mimo ze bliźniak to jedna jakoś lepiej wytłumine i nieco sztywniejsze zawieszenie w środku wykończenie ok, była to wersja sprzed liftingu więc raziło podświetlenie zegarów na pomarńczowo, oktavia wykończenie nieco lepsze od ceeda wygodniejsze fotele, focus materiały wykonczeniowe gorsze od octavi myśle ze na poziomie ceeda materiał/wzór na fotelach to jakaś pomyłka wyglądał jak drelich dopiero fotele sportowe w wersji chyba gold były ok , przełączniki no trochę mogly być lepiej wykonane, cruze chyba wygląd deski najlepszy materiały sprawiają wrażenie na droższe niz faktycznie nimi są,. Wyciszenie samochodów tu bezapelacyjnie wygrywa octavia z silnikiem 1,8 tsi, ceed, i30 i focus na podobnym poziomie,. teraz ceny i tu mam na myśli te które uzyskałem w salonach a nie te cennikowe były na podobnym poziomie z porównywalnym wyposażeniem i tu wygrała octavia z rewelacyjnym moim zdanie silnikie 1,8tsi , natomiast gdyby był cruze kombi to prawdopodobnie on wygrałby z silnikiem 1,8 z racji wyglądu w srodku, komfortu jazdy nie odbiegającego od innych (myślę ze na poziomie focusa)i nieco lepszym wyposażeniu w podobnej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majagram Napisano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 > Zadowoleni klienci jeżdżą swoimi chevroletami i nie mają wręcz po co zaglądać na forum techniczne , > więc wiadomo że jak już ktoś zdecyduje sie napisać, to wtedy kiedy ma jakiś problem. Należę do jednych z nich, i cenę Chevrolety za ich bezawaryjność i prostotę budowy. Kącik odwiedzam raczej towarzysko, często śmigam 1500 km tygodniowo i tylko wymieniam oleje, filtry i żarówki - H4 i oświetlenia tablicy rejestracyjnej. Następny też będzie Chevy Cruze lub Epica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 Dla mnie Octa odpada z powodu 2 literek a mianowice "SI" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafik11 Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 SI to tylko w przypadku gazu ma znaczenie a ja i tak gazu nie mam zamiaru zakładać, benzynę która trzeba teraz lać to 95 wcześniej w FSI rzeczywiście była 98 ale TSI są innymi konstrukcjami. Na razie jestem zadowolony z możliwości tego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 > SI to tylko w przypadku gazu ma znaczenie a ja i tak gazu nie mam zamiaru zakładać, benzynę która > trzeba teraz lać to 95 wcześniej w FSI rzeczywiście była 98 ale TSI są innymi konstrukcjami. > Na razie jestem zadowolony z możliwości tego silnika. Czy w tym silniku tez osadzanie sie nagaru powoduje utrate mocy? Czy juz wyeliminowali te usterke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 > SI to tylko w przypadku gazu ma znaczenie a ja i tak gazu nie mam zamiaru zakładać, benzynę która > trzeba teraz lać to 95 wcześniej w FSI rzeczywiście była 98 ale TSI są innymi konstrukcjami. > Na razie jestem zadowolony z możliwości tego silnika. A ja na kase patrze po gospodarsku i nie lubie jej bez sensu wywalac w bloto dlatego SI to dla mnie lipa +nagary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafik11 Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 nagarów nie ma bo to inne silniki niz te fsi, ja tez nie lubie bez sensu wydawać dlatego diesel mnie sie nie kalkuluje a gaz miałem w trzech autach rożnej generacji i dziękuję wcześniej czy później oszczedność zarobiona w paliwie trzeba oddać mechanikowi bo gaz swoje "robi". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 > nagarów nie ma bo to inne silniki niz te fsi, Tak bardzo inne to raczej nie są. Wtrysk bezpośredni przecież mają. Może chodzi o to, że nie chodzą w trybie uwarstwionej mieszanki ubogiej, bo nagary robią się głównie w tej sytuacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafik11 Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 fakt wtrysk bezpośredni mają ale silnik 1,8tsi jest montowany juz chyba trzy lata w audi i jakoś problemów nie było, natomiast powiem co innego ja mam aveo z silnikiem 1,4 16v który jest montowany w lacetti i jak pamiętacie był problem z wypadaniem zapłonu co było konsekwencją zbierania się nagaru na gnieździe zaworowym co dalej powodowało nie domykanie się zaworu. U mnie nic takiego się nie pojawiło moze to było konsekwencją tego że jednak ja lubię przeciągnąć silnik na wysokich obrotach, mam nadzieję że ta technika pozwoli uniknąć jakichkolwiek problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 > fakt wtrysk bezpośredni mają ale silnik 1,8tsi jest montowany juz chyba trzy lata w audi i jakoś > problemów nie było, Ten silnik jest 5 zaworowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 > nagarów nie ma bo to inne silniki niz te fsi, ja tez nie lubie bez sensu wydawać dlatego diesel > mnie sie nie kalkuluje a gaz miałem w trzech autach rożnej generacji i dziękuję wcześniej czy > później oszczedność zarobiona w paliwie trzeba oddać mechanikowi bo gaz swoje "robi". Mam lpg juz 2 lata i zaoszczedzilem juz kasy na wymiane calego silnika z instalacja gazowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafik11 Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 ten silnik jest 4 zaworowy, natomiast po ja po trzech latach eksploatacji gazu w aveo właśnie go wywaliłem bo poleciały wtryskiwacze i koszt jednego to ok 500zł a miały być takie fajne bo japońskie, zreszta teraz juz i tak dużych przebiegów nie będę robił i przy przebiegu na samochód rzędu 15-20kkm ani gaz ani diesel się nie opłaca ale to moja opinia każdy ma prawo do swojej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 Ale czego wtryskiwacze lpg czy benzyny Niebardzo rozumiem poczatek twojego postu a 15kkm to faktycznie malo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 > fakt wtrysk bezpośredni mają ale silnik 1,8tsi jest montowany juz chyba trzy lata w audi i jakoś > problemów nie było, natomiast powiem co innego ja mam aveo z silnikiem 1,4 16v który jest > montowany w lacetti i jak pamiętacie był problem z wypadaniem zapłonu co było konsekwencją > zbierania się nagaru na gnieździe zaworowym co dalej powodowało nie domykanie się zaworu. U > mnie nic takiego się nie pojawiło moze to było konsekwencją tego że jednak ja lubię > przeciągnąć silnik na wysokich obrotach, mam nadzieję że ta technika pozwoli uniknąć > jakichkolwiek problemów Pytanie czy jest w innej technologi. Nawet w audi byl ogromny ubytek mocy na skutek nagaru. jakiś tekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafik11 Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 wtryskiwacze gazu, natomiast co do przebiegu to wcześniej jeździłem rocznie ok 40kkm teraz będzie to ok 15kkm stąd ta różnica i dlatego tym bardziej teraz mnie gaz się nie kalkuluje. Owszem przy przebiegach rzędu 40-50kkm można się zastanawiać i nawet wliczając w to koszty związane szeroko rozumianym "mechankiem" beda się zwracały. Faktem tez jest ze te silnki nie sa do gazu projektowane i pewne elementy(uszczelka pod głowicą)nie dają rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 > wtryskiwacze gazu, natomiast co do przebiegu to wcześniej jeździłem rocznie ok 40kkm teraz będzie > to ok 15kkm stąd ta różnica i dlatego tym bardziej teraz mnie gaz się nie kalkuluje. Owszem > przy przebiegach rzędu 40-50kkm można się zastanawiać i nawet wliczając w to koszty związane > szeroko rozumianym "mechankiem" beda się zwracały. Faktem tez jest ze te silnki nie sa do gazu > projektowane i pewne elementy(uszczelka pod głowicą)nie dają rady Generalnie ja mam takie przebiegi ,ze w ciagu 3 lat zarobie na gazie nastepnego laczka (cena sprzedaży obecnego plus oszczedzona kasa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafik11 Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 owszem ten tekst był poruszany na kaciku skody ale ktoś podesłał informacje techniczne dotyczące budowy tego silnika i dowodziło to ze jednak jest to inna konstrukcja. Audi wprowadziło trochę zamieszania bo oni nazwali stare jak i nowe silniki TFSI i pod tym oznaczeniem Ja bradziej np. obawiałbym się np. silnika 1,6 turbo opla bo z tego co opowiadali mi koledzy z opla to właściwie jst to zwykła jednostka 1,6 105KM z dodaną turbiną i wyciągnieta moca na chyba 180KM i tu miłbym obawy czy to długo pociągnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 > owszem ten tekst był poruszany na kaciku skody ale ktoś podesłał informacje techniczne dotyczące > budowy tego silnika i dowodziło to ze jednak jest to inna konstrukcja. Audi wprowadziło trochę > zamieszania bo oni nazwali stare jak i nowe silniki TFSI i pod tym oznaczeniem Ja bradziej np. > obawiałbym się np. silnika 1,6 turbo opla bo z tego co opowiadali mi koledzy z opla to > właściwie jst to zwykła jednostka 1,6 105KM z dodaną turbiną i wyciągnieta moca na chyba 180KM > i tu miłbym obawy czy to długo pociągnie. No nie wierze. I myslisz, ze oni po prostu turbo dospawali? W VW jst po prostu blad konstrukcyjny i jestem ciekaw czy problem zostal wyeliminowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 > No nie wierze. I myslisz, ze oni po prostu turbo dospawali? A przy okazji pewnie zmienili tłoki, korbowody, wał, głowicę i parę innych drobiazgów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafik11 Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 jak znam opla GM(a pracowałem tam parę lat, podobnie jak w skodzie)to jestem w stanie w to uwierzyć, owszem opieram się tylko na zdaniu kolegów obecnie pracujących w oplu, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2010 > A przy okazji pewnie zmienili tłoki, korbowody, wał, głowicę i parę innych drobiazgów Na pewno. Swoja droga przyzwyczailem sie do turbo i ciezko mi sie w aveo jezdzi bez tutbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ajudah Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Myślałem, że wyciągnęli wnioski z Lacetti a tu nic... I do tego cena za przegląd jest wzięta z > kosmosu.... > Fordy mają problemy głównie z Dieslem Innych nie ma > No, epic fail Dziwne ja właśnie zamieniłem FORDA FOKUSA na LACETTI bo miałem już dosyć ciągłych problemów z ogromną awaryjnością tego dziadostwa. Kupiłem nowego FOKUSA i jak tylko gwarancja minęła zaczęło się co dwa trzy dni problemy z elektryką po roku nie wytrzymałem i sprzedałem gówno (1.6 benzyna) i postanowiłem kupić LACETTI mam go 3 rok i zero problemów pozdrawiam posiadaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freelancer Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Dziwne ja właśnie zamieniłem FORDA FOKUSA na LACETTI bo miałem już dosyć ciągłych problemów z > ogromną awaryjnością tego dziadostwa. Kupiłem nowego FOKUSA i jak tylko gwarancja minęła > zaczęło się co dwa trzy dni problemy z elektryką po roku nie wytrzymałem i sprzedałem gówno > (1.6 benzyna) i postanowiłem kupić LACETTI mam go 3 rok i zero problemów pozdrawiam > posiadaczy. Ja po roku miałem dość gówna zwanego Lacetti. I dlatego kupiłem Fokę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.