Skocz do zawartości

Problemy z Cruze'm


Bartmir

Rekomendowane odpowiedzi

> Wybacz, ale wyglad wnetrza Lacetti to jest glowny argument dla ktorego z niego zrezygnowalem bo

> przyprawial mnie o mdlosci

Wez aviomarin ok.gif

> A juz kierownica i zegary po prostu wolaja o pomste do nieba...

Ale co z zegarami ? Cyferki nieladne ?

> Szwagier ma Focusa II i mimo tego, ze jest czarno to nie wyglada jak chinskie trampki

Moze nie wyglada ale tak smierdzi zlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wybacz, ale wyglad wnetrza Lacetti to jest glowny argument dla ktorego z niego zrezygnowalem bo

> przyprawial mnie o mdlosci

Chciałbym mieć tylko takie problemy. hehe.gif

Decydując się na takie auto trzeba po prostu pamiętać, że jest to po prostu Budget Car i siłą rzeczy tu i ówdzie będzie dość daleko do ideału. Ja się przesiadłem z Lanosa, więc i tak tego typu rzeczy latają mi koło pupy.

Co do Focusa, to jak na swoje lata I miała chyba przyjemniejszy (mniej toporny) środek od II.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to się dopiszę-rok temu zastanawiałem się nad zmianą mojej nubiry i w grę wchodził auto typu kombi z silnikiem benzynowym o ok 120 KM

testowałem oktavię, focusa, ceeda,i30 i z ciekawości cruza

i30 odpadł ze względu na głośno pracujące zawieszenie tylne ,

ceed mimo ze bliźniak to jedna jakoś lepiej wytłumine i nieco sztywniejsze zawieszenie w środku wykończenie ok, była to wersja sprzed liftingu więc raziło podświetlenie zegarów na pomarńczowo, oktavia wykończenie nieco lepsze od ceeda wygodniejsze fotele, focus materiały wykonczeniowe gorsze od octavi myśle ze na poziomie ceeda materiał/wzór na fotelach to jakaś pomyłka wyglądał jak drelich dopiero fotele sportowe w wersji chyba gold były ok , przełączniki no trochę mogly być lepiej wykonane, cruze chyba wygląd deski najlepszy materiały sprawiają wrażenie na droższe niz faktycznie nimi są,. Wyciszenie samochodów tu bezapelacyjnie wygrywa octavia z silnikiem 1,8 tsi, ceed, i30 i focus na podobnym poziomie,. teraz ceny i tu mam na myśli te które uzyskałem w salonach a nie te cennikowe były na podobnym poziomie z porównywalnym wyposażeniem i tu wygrała octavia z rewelacyjnym moim zdanie silnikie 1,8tsi , natomiast gdyby był cruze kombi to prawdopodobnie on wygrałby z silnikiem 1,8 z racji wyglądu w srodku, komfortu jazdy nie odbiegającego od innych (myślę ze na poziomie focusa)i nieco lepszym wyposażeniu w podobnej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zadowoleni klienci jeżdżą swoimi chevroletami i nie mają wręcz po co zaglądać na forum techniczne ,

> więc wiadomo że jak już ktoś zdecyduje sie napisać, to wtedy kiedy ma jakiś problem.

Należę do jednych z nich, i cenę Chevrolety za ich bezawaryjność i prostotę budowy. Kącik odwiedzam raczej towarzysko, często śmigam 1500 km tygodniowo i tylko wymieniam oleje, filtry i żarówki - H4 i oświetlenia tablicy rejestracyjnej. Następny też będzie Chevy Cruze lub Epica. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SI to tylko w przypadku gazu ma znaczenie a ja i tak gazu nie mam zamiaru zakładać, benzynę która trzeba teraz lać to 95 wcześniej w FSI rzeczywiście była 98 ale TSI są innymi konstrukcjami. Na razie jestem zadowolony z możliwości tego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> SI to tylko w przypadku gazu ma znaczenie a ja i tak gazu nie mam zamiaru zakładać, benzynę która

> trzeba teraz lać to 95 wcześniej w FSI rzeczywiście była 98 ale TSI są innymi konstrukcjami.

> Na razie jestem zadowolony z możliwości tego silnika.

Czy w tym silniku tez osadzanie sie nagaru powoduje utrate mocy? Czy juz wyeliminowali te usterke?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> SI to tylko w przypadku gazu ma znaczenie a ja i tak gazu nie mam zamiaru zakładać, benzynę która

> trzeba teraz lać to 95 wcześniej w FSI rzeczywiście była 98 ale TSI są innymi konstrukcjami.

> Na razie jestem zadowolony z możliwości tego silnika.

A ja na kase patrze po gospodarsku i nie lubie jej bez sensu wywalac w bloto dlatego SI to dla mnie lipa +nagary no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nagarów nie ma bo to inne silniki niz te fsi, ja tez nie lubie bez sensu wydawać dlatego diesel mnie sie nie kalkuluje a gaz miałem w trzech autach rożnej generacji i dziękuję wcześniej czy później oszczedność zarobiona w paliwie trzeba oddać mechanikowi bo gaz swoje "robi".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt wtrysk bezpośredni mają ale silnik 1,8tsi jest montowany juz chyba trzy lata w audi i jakoś problemów nie było, natomiast powiem co innego ja mam aveo z silnikiem 1,4 16v który jest montowany w lacetti i jak pamiętacie był problem z wypadaniem zapłonu co było konsekwencją zbierania się nagaru na gnieździe zaworowym co dalej powodowało nie domykanie się zaworu. U mnie nic takiego się nie pojawiło moze to było konsekwencją tego że jednak ja lubię przeciągnąć silnik na wysokich obrotach, mam nadzieję że ta technika pozwoli uniknąć jakichkolwiek problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nagarów nie ma bo to inne silniki niz te fsi, ja tez nie lubie bez sensu wydawać dlatego diesel

> mnie sie nie kalkuluje a gaz miałem w trzech autach rożnej generacji i dziękuję wcześniej czy

> później oszczedność zarobiona w paliwie trzeba oddać mechanikowi bo gaz swoje "robi".

Mam lpg juz 2 lata i zaoszczedzilem juz kasy na wymiane calego silnika z instalacja gazowa smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten silnik jest 4 zaworowy, natomiast po ja po trzech latach eksploatacji gazu w aveo właśnie go wywaliłem bo poleciały wtryskiwacze i koszt jednego to ok 500zł a miały być takie fajne bo japońskie, zreszta teraz juz i tak dużych przebiegów nie będę robił i przy przebiegu na samochód rzędu 15-20kkm ani gaz ani diesel się nie opłaca ale to moja opinia każdy ma prawo do swojej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fakt wtrysk bezpośredni mają ale silnik 1,8tsi jest montowany juz chyba trzy lata w audi i jakoś

> problemów nie było, natomiast powiem co innego ja mam aveo z silnikiem 1,4 16v który jest

> montowany w lacetti i jak pamiętacie był problem z wypadaniem zapłonu co było konsekwencją

> zbierania się nagaru na gnieździe zaworowym co dalej powodowało nie domykanie się zaworu. U

> mnie nic takiego się nie pojawiło moze to było konsekwencją tego że jednak ja lubię

> przeciągnąć silnik na wysokich obrotach, mam nadzieję że ta technika pozwoli uniknąć

> jakichkolwiek problemów

Pytanie czy jest w innej technologi. Nawet w audi byl ogromny ubytek mocy na skutek nagaru. jakiś tekst

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryskiwacze gazu, natomiast co do przebiegu to wcześniej jeździłem rocznie ok 40kkm teraz będzie to ok 15kkm stąd ta różnica i dlatego tym bardziej teraz mnie gaz się nie kalkuluje. Owszem przy przebiegach rzędu 40-50kkm można się zastanawiać i nawet wliczając w to koszty związane szeroko rozumianym "mechankiem" beda się zwracały. Faktem tez jest ze te silnki nie sa do gazu projektowane i pewne elementy(uszczelka pod głowicą)nie dają rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wtryskiwacze gazu, natomiast co do przebiegu to wcześniej jeździłem rocznie ok 40kkm teraz będzie

> to ok 15kkm stąd ta różnica i dlatego tym bardziej teraz mnie gaz się nie kalkuluje. Owszem

> przy przebiegach rzędu 40-50kkm można się zastanawiać i nawet wliczając w to koszty związane

> szeroko rozumianym "mechankiem" beda się zwracały. Faktem tez jest ze te silnki nie sa do gazu

> projektowane i pewne elementy(uszczelka pod głowicą)nie dają rady

Generalnie ja mam takie przebiegi ,ze w ciagu 3 lat zarobie na gazie nastepnego laczka (cena sprzedaży obecnego plus oszczedzona kasa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem ten tekst był poruszany na kaciku skody ale ktoś podesłał informacje techniczne dotyczące budowy tego silnika i dowodziło to ze jednak jest to inna konstrukcja. Audi wprowadziło trochę zamieszania bo oni nazwali stare jak i nowe silniki TFSI i pod tym oznaczeniem Ja bradziej np. obawiałbym się np. silnika 1,6 turbo opla bo z tego co opowiadali mi koledzy z opla to właściwie jst to zwykła jednostka 1,6 105KM z dodaną turbiną i wyciągnieta moca na chyba 180KM i tu miłbym obawy czy to długo pociągnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> owszem ten tekst był poruszany na kaciku skody ale ktoś podesłał informacje techniczne dotyczące

> budowy tego silnika i dowodziło to ze jednak jest to inna konstrukcja. Audi wprowadziło trochę

> zamieszania bo oni nazwali stare jak i nowe silniki TFSI i pod tym oznaczeniem Ja bradziej np.

> obawiałbym się np. silnika 1,6 turbo opla bo z tego co opowiadali mi koledzy z opla to

> właściwie jst to zwykła jednostka 1,6 105KM z dodaną turbiną i wyciągnieta moca na chyba 180KM

> i tu miłbym obawy czy to długo pociągnie.

No nie wierze. zlosnik.gif I myslisz, ze oni po prostu turbo dospawali?

W VW jst po prostu blad konstrukcyjny i jestem ciekaw czy problem zostal wyeliminowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

> Myślałem, że wyciągnęli wnioski z Lacetti a tu nic... I do tego cena za przegląd jest wzięta z

> kosmosu....

> Fordy mają problemy głównie z Dieslem Innych nie ma

> No, epic fail

Dziwne ja właśnie zamieniłem FORDA FOKUSA na LACETTI bo miałem już dosyć ciągłych problemów z ogromną awaryjnością tego dziadostwa. Kupiłem nowego FOKUSA i jak tylko gwarancja minęła zaczęło się co dwa trzy dni problemy z elektryką po roku nie wytrzymałem i sprzedałem gówno (1.6 benzyna) i postanowiłem kupić LACETTI mam go 3 rok i zero problemów pozdrawiam posiadaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziwne ja właśnie zamieniłem FORDA FOKUSA na LACETTI bo miałem już dosyć ciągłych problemów z

> ogromną awaryjnością tego dziadostwa. Kupiłem nowego FOKUSA i jak tylko gwarancja minęła

> zaczęło się co dwa trzy dni problemy z elektryką po roku nie wytrzymałem i sprzedałem gówno

> (1.6 benzyna) i postanowiłem kupić LACETTI mam go 3 rok i zero problemów pozdrawiam

> posiadaczy.

rotfl.gif Ja po roku miałem dość gówna zwanego Lacetti. I dlatego kupiłem Fokę hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.