jackdob Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 pytanie brzmi.....czy komuś przestawił sie rozrząd???? podobno jest to mozliwe gdy zatnie się napinacz..... jakie wtedy są efekty....???? myśląc na logikę, jeśli takie coś by nastapiło, to silnik powinien być mułowaty..... i jego uruchomienie też powinno byc utrudnione.... co o tym myslicie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halny Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > pytanie brzmi.....czy komuś przestawił sie rozrząd???? > podobno jest to mozliwe gdy zatnie się napinacz..... > jakie wtedy są efekty....???? > myśląc na logikę, jeśli takie coś by nastapiło, to silnik powinien > być mułowaty..... > i jego uruchomienie też powinno byc utrudnione.... > co o tym myslicie??? na chłopski rozum możliwe.... tylko nie mów że u Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Planck Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 Jejku.. Jacek, nie mów że Ciebie to spotkało. Co z Twoją Maryśką ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 8 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2005 > pytanie brzmi.....czy komuś przestawił sie rozrząd???? > podobno jest to mozliwe gdy zatnie się napinacz..... > jakie wtedy są efekty....???? > myśląc na logikę, jeśli takie coś by nastapiło, to silnik powinien > być mułowaty..... > i jego uruchomienie też powinno byc utrudnione.... > co o tym myslicie??? Teoretycznie mozliwe... tylko wtedy silnik pracowalby nierowno, szarpanie itp... choc to pewnie zalezy o ile ten pasek by przeskoczyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > pytanie brzmi.....czy komuś przestawił sie rozrząd???? > podobno jest to mozliwe gdy zatnie się napinacz..... > jakie wtedy są efekty....???? > myśląc na logikę, jeśli takie coś by nastapiło, to silnik powinien > być mułowaty..... > i jego uruchomienie też powinno byc utrudnione.... > co o tym myslicie?? O matko tylko nie to Jacq tak sobie mysle że przestawienie jest niemożliwe bez wyraźnie widocznych objawów na pasku. Poza tym demolka silnika uniemożliwiłaby jazde a Ty przecie jeździełeś (z kłopotami ale jednak jeździłeś) IMHO to niemożliwe żeby przestawiał sie "po troche" Mysle ze to ostatnia przyczyna którą należy rozważyć. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > O matko tylko nie to Jacq > tak sobie mysle że przestawienie jest niemożliwe bez wyraźnie > widocznych objawów na pasku. Poza tym demolka silnika > uniemożliwiłaby jazde a Ty przecie jeździełeś (z kłopotami ale > jednak jeździłeś) IMHO to niemożliwe żeby przestawiał sie "po > troche" Mysle ze to ostatnia przyczyna którą należy rozważyć. > pzdr Prawdopodobnie przy przeskoku o 1 ząbek silnik mógłby chodzić bez demolki ale z wyraźnymi innymi "atrakcjami " w postaci kultury pracy czy zmniejszeniem mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackdob Napisano 9 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > Prawdopodobnie przy przeskoku o 1 ząbek silnik mógłby chodzić bez > demolki ale z wyraźnymi innymi "atrakcjami " w postaci kultury > pracy czy zmniejszeniem mocy rozmawiałem z kolegą który miał coś takiego w Sienie paseczek o ząbek mu przeskoczył (albo tak go założyli) auto nie miało ciągu........ciężej odpalało....... ps: zmienił warsztat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.