Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Quad oryginał vs custom

Featured Replies

Napisano

Witam ja z sąsiedniego kuncika. Mam dylemacik. Mam mz-tke 150 91r ale już na niej nie jeżdżę od jakichś 3 lat bo mam 2 samochody i nie mam czasu i wogóle. Miałem ja sprzedać i kupić quada tez ok 150cm3 z napędem na jedną os. Ale tak sobie pomyślałem że za ta emzetke to niewiele dostanę może z 1500 jak by dobrze poszło, a kupię jakiegoś chinczyka za 4-5 tys rotfl.gif i potem jak się coś wyjsra to tylko ręce do Bozi podnieść i dlatego pomyślałem zeby zrobić quada z silnikiem od mzety. Co radzićie, bawić się w to czy nie. Dodam że mzetka ma 7tys nalotu od nowości, silnik oryginał nie rozbierany

Napisano

> Witam ja z sąsiedniego kuncika. Mam dylemacik. Mam mz-tke 150 91r ale już na niej nie jeżdżę od

> jakichś 3 lat bo mam 2 samochody i nie mam czasu i wogóle. Miałem ja sprzedać i kupić quada

> tez ok 150cm3 z napędem na jedną os. Ale tak sobie pomyślałem że za ta emzetke to niewiele

> dostanę może z 1500 jak by dobrze poszło, a kupię jakiegoś chinczyka za 4-5 tys i potem jak

> się coś wyjsra to tylko ręce do Bozi podnieść i dlatego pomyślałem zeby zrobić quada z

> silnikiem od mzety. Co radzićie, bawić się w to czy nie. Dodam że mzetka ma 7tys nalotu od

> nowości, silnik oryginał nie rozbierany

facepalm.gifpad.gif

Napisano

Ja bym został przy motorku.

Jakis cross 150cm3 za ok 5-7k = fajna zabawa (i za te pieniądze mozna kupić już coś uzywanego ale "konkretnego").