bober1987d Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 WITAM JESTEM PIERWSZY RAZ NA TYM FORUM MAM PROBLEM Z BMW 320D Z 2001R KUPILEM JA Z POPSUTA TURBINA.TURBO ZOSTALO WYMIENIONE A SAMOCHUD NIE MA MOCY PODLACZYLEM GO POD LANCH WYSKOCZYL BLAD "NEEDLE-MOTION SENSOR"TO JEST OD WTRYSKU STERUHACEGO WTRYSK ZOSTAL NAPRAWIONY ZLORZYLEM TO I NADAL TO SAMO:( NIE MA MOCY I NIE MOZNA SKASOWAC BLEDU SPRAWDZILEM INSTALACJE CO IDZIE DO NIEGO I DO POMPY WTRYSKOWEJ WSZYSTKO OK BESPICZNIKI OK POMOCY BO BRAK MI POMYSLOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gustuff Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > WITAM JESTEM PIERWSZY RAZ NA TYM FORUM w takim razie wapadaloby zainteresowac sie zasadami panujacymi na forum. przede wszystkim nie uzywaj caps-locka, zamiast tego uzywaj podstawowych zasad interpunkcji i ortografii, tak zeby nikt skory do pomocy nie musial sie domyslac co jest twoim problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bober1987d Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 z mila checia ale nie mam polskich znakow w komputerze bo pisze z vas 5051b i mam angielskie menue Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > z mila checia ale nie mam polskich znakow w komputerze bo pisze z vas 5051b i mam angielskie menue polskich znakow nie ma potrzeby uzywania ale chyba znaki interpunkcyjne jakies na tej Twojej maszynie istnieja ps: fajnie byloby gdybys tez tutaj cos napisal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gustuff Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > z mila checia ale nie mam polskich znakow w komputerze bo pisze z vas 5051b i mam angielskie menue tak, ale nie to jest glownym problemem pierwszej wiadomosci. >SAMOCHUD >ZLORZYLEM >BESPICZNIKI glownie chodzi o ortografie, ale przede wszystkim o interpunkcje. jezeli z kims rozmawiasz to tez wyrzucasz z siebie ciag, potok slow? pewnie nie, robisz pauzy i wypowiedz grupujesz w pewne logiczne, spojne czesci pod postacia zdan. zastosowanie sie do tego rowniez w slowie pisanym znaczaco ulatwi innym pomoc oraz ograniczy zbedne pytania do minimum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > z mila checia ale nie mam polskich znakow w komputerze bo pisze z vas 5051b i mam angielskie menue Niestety ortografy mocno raza. A po naprawie turbo sprawdziles czy pompuje? Dymi na czarno przy przyspieszaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bober1987d Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 zajme sie tym wszystkim wieczorem bo jestem w pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gustuff Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 >WTRYSK ZOSTAL NAPRAWIONY ZLORZYLEM ale to znaczy, ze jednak byl posputy czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > zajme sie tym wszystkim wieczorem bo jestem w pracy Wymień przepływomierz i sprawdź podłączenie pompy podciśnienia do gruszki sterującej turbosprężarką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bober1987d Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 tak sprawdzalem to wszystko jest ok przewody robia sie twarde ale dlaczego nie da sie skasowac tego bledu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bober1987d Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > ale to znaczy, ze jednak byl posputy czy nie? nie jestem pewny czy byl dobry bo go nie sprawdzilem,ale wczoraj sprawdzalem go miernikiem i pokazuje 100oma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bober1987d Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 potrzebna jest adaptacja wtrysku po naprawie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bober1987d Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > ale to znaczy, ze jednak byl posputy czy nie? potrzebna jest adaptacja wtrysku po naprawie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > potrzebna jest adaptacja wtrysku po naprawie?? Oczywiście, ze tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bober1987d Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > Oczywiście, ze tak juz sam nie wiem,tam gdzie naprawialem wtrysk zapewniaja mnie ze nie trzeba ze niby jest juz rozkodowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > juz sam nie wiem,tam gdzie naprawialem wtrysk zapewniaja mnie ze nie trzeba ze niby jest juz > rozkodowany skad jestes?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bober1987d Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > skad jestes?? ja mieszkam w irlandii i mam tu to bmw ale wtrysk byl naprawiany w polsce w "pawlowicach" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > ja mieszkam w irlandii i mam tu to bmw ale wtrysk byl naprawiany w polsce w "pawlowicach" to daleko jestes odemnie bo moze bym mogl cos pomoc, Co do twojego przypadku to dowiedz sie najlepiej czy po zabiegu jaki dokonales nie musi byc jeszcze raz wszystko zestrojone ze soba. bo np jak zmienilem u mnie pompe hamulcowa to i DSC i tak mi nie dzialalo bo trzeba bylo zresetowac ustawienie kierownicy i nie wystarczalo wymazywanie bledu lecz trzeba bylo wejsc w ustawienie sensora polozenia kierownicy i go zresetowac by od nowa zapisal sobie punkt zero. Wiec moze i u ciebie jest tak samo.. tylko tyle ze z wtryskiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bober1987d Napisano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 a jakie cisnienie powinna miec pompka paliwa w baku ja mam 0.8bar na zgaszonym silniku z zamknietym przeplywie na zegarze do mierzenia a na odpalonym 0.5bar to chyba troche malo???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > a jakie cisnienie powinna miec pompka paliwa w baku ja mam 0.8bar na zgaszonym silniku z zamknietym > przeplywie na zegarze do mierzenia a na odpalonym 0.5bar to chyba troche malo???? nie wiem jakie powinno byc ale jakie masz objawy przy braku mocy?? dymienie albo cos?? czy np gasnie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > rozkodowany Zakodowany - najczęściej trzeba wpisać trzeba wpisać kilku cyfrowy numer wybity na wtrysku (chyba zielonymi literkami). Powinno się też skasować adaptacje korekcji, bo inaczej silnik będzie drgał na jałowych - dopasowanie różnych korekcji na poszczególnych wtryskach. Nie koniecznie musi to byc objaw braku mocy. Pompe paliwa zostaw w spokoju, jest dobrze. Na początek odłącz przepływomierz i zobacz czy jest róznica w przyspieszeniu (jesli nie, to przepływka do wymiany) Na Twoim miejscu pojechałbym do kogos kto ma komputer i jako takie pojęcie o diagnostyce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.