banaś Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > na czarnym wylacznie pomocniczo to tak jak w terenie czyli na czarnym technika jazdy jest podobna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > to tak jak w terenie > czyli na czarnym technika jazdy jest podobna w terenie bardziej chyba sie uzywa tylnego, z tego co wiem to wykorzystuje sie specjalnie uslizg tylnego kola, na czarnym tego nie robisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
banaś Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > w terenie bardziej chyba sie uzywa tylnego, z tego co wiem to wykorzystuje sie specjalnie uslizg > tylnego kola, na czarnym tego nie robisz e tam rossi chyba robi nawet jako jeden z pierwszych składał sie w zakręt jak na crosie z nogą wystawioną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > e tam rossi chyba robi > nawet jako jeden z pierwszych składał sie w zakręt jak na crosie z nogą wystawioną tak to tylko na supermoto .... chociaz widzialem pacjentow jezdzacych na supermoto jak na plastikach, kolano w dol i do boju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > gratuluję > jeźdząc 100 konną sześćsetką jak sam piszesz do 6-7 tys obr/min to miną wieki zanim się nauczysz. > Ale twój wybór. khhm przepraszam, a wedlug Ciebie jak trzeba jezdzic 100konną 600 - ka (co jest ważne nie ścigaczem), żeby w miarę szybko się nauczyć? jezdzilem fazerem (to byl chyba 2007 rok produkcja) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > khhm > przepraszam, a wedlug Ciebie jak trzeba jezdzic 100konną 600 - ka (co jest ważne nie ścigaczem), > żeby w miarę szybko się nauczyć? > jezdzilem fazerem (to byl chyba 2007 rok produkcja) prawda jest taka, ze do 7 krpm jedzie gorzej niz CBF500, dopiero powyzej pokazuje co potrafia ryzyko bledu nieporownywalnie wieksze .... niech Ci sie reka omsknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > prawda jest taka, ze do 7 krpm jedzie gorzej niz CBF500, dopiero powyzej pokazuje co potrafia > ryzyko bledu nieporownywalnie wieksze .... niech Ci sie reka omsknie. dokładnie ... chociażby pokonywanie łuku na mokrej nawierzchni i ... przypadkowe minięcie największego przyrostu momentu/mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > dokładnie ... chociażby pokonywanie łuku na mokrej nawierzchni i ... przypadkowe minięcie > największego przyrostu momentu/mocy ale jak widać na forum przedmówcy w większości tego nie rozumieją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > prawda jest taka, ze do 7 krpm jedzie gorzej niz CBF500, dopiero powyzej pokazuje co potrafia > ryzyko bledu nieporownywalnie wieksze .... niech Ci sie reka omsknie. nie wiem, jak jezdzi cbf500 ale fazer 600 (czy ten nowy to nie jest 650?) nawet powyzej 7 tys "czapki zgłowy nie zrywa" a jezeli chodzi o "reka omsknie", to wystarczy i 250-ka, zeby zaliczyć glebę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > nie wiem, jak jezdzi cbf500 > ale fazer 600 (czy ten nowy to nie jest 650?) nawet powyzej 7 tys "czapki zgłowy nie zrywa" > a jezeli chodzi o "reka omsknie", to wystarczy i 250-ka, zeby zaliczyć glebę sprobuj go potrzymac powyzej 10 krpm najnowszy jest 800, chyba ze 107 HP i 88 Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 dokładnie ... chociażby pokonywanie łuku na mokrej nawierzchni i ... przypadkowe minięcie największego przyrostu momentu/mocy > ale jak widać na forum przedmówcy w większości tego nie rozumieją czyli, dla przykladu, z jaką prędkością i na jakim biegu pokonujecie luki z mokrą nawierzchnią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > sprobuj go potrzymac powyzej 10 krpm > najnowszy jest 800, chyba ze 107 HP i 88 Nm ja jezdzilem 98 km. to byl jakos 2006-2007 rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > ja jezdzilem 98 km. to byl jakos 2006-2007 rok Zgodzę sie z przedmówcami. Moj GSR mial 98KM, ale było to dostępne powyżej 9tys, a najlepiej jeździł miedzy 10 a 12k rpm. Przy redukcji z dwójki można było spokojnie wystrzelić go na koło. Dodam, ze odkręcanie gazu nawet do oporu przy niskich obrotach nie specjalnie robiło na nim wrażenie. Uważam, że mozna zaczynać od nowoczesnej 600 ale trzeba mieć spory respekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2010 cb 500 stawiam na koło na jedynce oczywiście ale samym dodaniem gazu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.