LordFalcon Napisano 2 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 Po której stronie koła zamontować zaciski? przedniej czy tylnej? Bow sumie nie wiem jak oryginalnie jest w Uno ale różne marki mają różnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 2 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 > Po której stronie koła zamontować zaciski? przedniej czy tylnej? Bow sumie nie wiem jak > oryginalnie jest w Uno ale różne marki mają różnie... W Uno Turbo oryginalnie są "z tyłu". Ważne też żeby nie założyć ich do góry nogami, czyli montujesz tak, aby odpowietrznik był u góry, a mechanizm hamulca ręcznego na dole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 2 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 > W Uno Turbo oryginalnie są "z tyłu". Ważne też żeby nie założyć ich do góry nogami, czyli montujesz > tak, aby odpowietrznik był u góry, a mechanizm hamulca ręcznego na dole Jakby dał z przodu to zamieniłby lewy z prawym i też by było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 2 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 > Jakby dał z przodu to zamieniłby lewy z prawym i też by było Dokłądnie tak, ale jednak mocowanie linki ręcznego bardziej mi pasuje jak zaciski będą z tyłu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 2 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 > Dokłądnie tak, ale jednak mocowanie linki ręcznego bardziej mi pasuje jak zaciski będą z tyłu... Oj tam zrobisz hardkorowy hydrauliczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 2 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 > Oj tam zrobisz hardkorowy hydrauliczny I tak będzie hardkorowy, bo na dwie niezależne linki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 4 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2010 > I tak będzie hardkorowy, bo na dwie niezależne linki Robisz na linkach z punto gt czy coś innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 5 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2010 > Robisz na linkach z punto gt czy coś innego Robię na linkach z Volvo V40 zaciskach zresztą też... niestety mam opóźnienie, bo okazało się (a nie zwróciłem wcześniej uwagi), że w zestawie regeneracyjnym oring uszczelniający ośkę od ręcznego jest cieńszy niż oryginał i puszczał płyn jutro spróbuję dokupić grubsze oringi i myślę, że w środę poskładam heble z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2010 > Robię na linkach z Volvo V40 zaciskach zresztą też... > niestety mam opóźnienie, bo okazało się (a nie zwróciłem wcześniej uwagi), że w zestawie > regeneracyjnym oring uszczelniający ośkę od ręcznego jest cieńszy niż oryginał i puszczał płyn > jutro spróbuję dokupić grubsze oringi i myślę, że w środę poskładam heble z tyłu NO i ja wczoraj po jeździe próbnej się dowiedziałem, że czeka mnie regeneracja tyłu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 6 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2010 > NO i ja wczoraj po jeździe próbnej się dowiedziałem, że czeka mnie regeneracja tyłu... Ciece czy nie hamuje czy trzyma :> ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2010 > Ciece czy nie hamuje czy trzyma :> ? Trzyma i klocki zjadło. BTW - kupiłem gumki reperaturki, piszą tam, że to 30mm - możliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 6 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2010 > Trzyma i klocki zjadło. BTW - kupiłem gumki reperaturki, piszą tam, że to 30mm - możliwe? Możliwe, w moich z Volvo też są 30mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2010 > Możliwe, w moich z Volvo też są 30mm No i dzisiaj nici z roboty. Niby kupiłem wszystko ale się okazało, że klocki nie takie... bardzo podobne ale nie pasują (ten siusiek ze sprężynką za długi) i dobre będą jutro... Może jutro nie spalą mi się koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 No i zrobione. Rozebrałem zaciski, wymieniłem gumki, wszystko oczyściłem i nasmarowałem. Jeden tłoczek stał bo gumka była rozwalona i dostał się syf... trzeba o to dbać. Klocki nowe TRW. Dodatkowo naciągnąłem korektor, bo mi tył słabo brał. Zaraz jadę na próbę podocierać najpierw delikatnie i zobaczymy co z tego wyniknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > No i zrobione. > Rozebrałem zaciski, wymieniłem gumki, wszystko oczyściłem i nasmarowałem. Jeden tłoczek stał bo > gumka była rozwalona i dostał się syf... trzeba o to dbać. > Klocki nowe TRW. > Dodatkowo naciągnąłem korektor, bo mi tył słabo brał. > Zaraz jadę na próbę podocierać najpierw delikatnie i zobaczymy co z tego wyniknie. Ja wymieniłem oringi na ośkach od ręcznego na grubsze (takiej grubości jak oryginał) i trzyma... miałem trochę problemów z miedzianymi uszczelkami na przewodach elastycznych ale chyba teraz jest ok, jutro w drodze do pracy się dowiem co i jak, jazda próbna na odcinku 50m dała pozytywny rezultat... jeszcze jutro czeka mnie walka z założeniem ręcznego... a co do korektora to u mnie się zablokował dawno temu w pozycji "obciążony" i tak jeżdżę Zaraz jak zgram dorzucę jaką fotkę poglądową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > Ja wymieniłem oringi na ośkach od ręcznego na grubsze (takiej grubości jak oryginał) i trzyma... > miałem trochę problemów z miedzianymi uszczelkami na przewodach elastycznych ale chyba teraz > jest ok, jutro w drodze do pracy się dowiem co i jak, jazda próbna na odcinku 50m dała > pozytywny rezultat... > jeszcze jutro czeka mnie walka z założeniem ręcznego... > a co do korektora to u mnie się zablokował dawno temu w pozycji "obciążony" i tak jeżdżę > Zaraz jak zgram dorzucę jaką fotkę poglądową Przejechałem ok. 50km i na razie to tylko pedał poszedł głębiej (może trzeba jeszcze odpowietrzyć a może się jeszcze klocki nie dotarły do tarczy). Nie miałem okazji mocniej hamować ale wydaje się, że będzie lepiej. Na razie delikatnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 Na razie 2 fotki: Po złożeniu Flansza: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EddTheBoss Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > Na razie 2 fotki: > Po złożeniu > Flansza: Będzie z tego jakiś manual ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > Będzie z tego jakiś manual ? Może będzie.. jak wycenię tą zabawę... i stopień skomplikowania to się zastanowię Zaciski z Volvo V40 - 50zł Zestawy regeneracyjne ~60zł 2 dodatkowe oringi (z zestawów nie pasowały) - 0,30zł 1 nowy cylinderek ~30zł Tarcze 240 Fiat przednie lite - 64zł Klocki hamulcowe Audi (wewnętrzne wymagały przycięcia ) - 15zł Flansze - 70zł Przewody elastyczne - 30zł Linki hamulcowe - 100zł Krótsze przewody miedziane ~25zł Kilka drobnych pierdółek ~20zł Tak więc zmieścił bym się w 500zł ale przy okazji wymieniłem elastyczny do trójnika i wszystkie sztywne do tyłu na miedziane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > Może będzie.. jak wycenię tą zabawę... i stopień skomplikowania to się zastanowię > Zaciski z Volvo V40 - 50zł > Zestawy regeneracyjne ~60zł > 2 dodatkowe oringi (z zestawów nie pasowały) - 0,30zł > 1 nowy cylinderek ~30zł > Tarcze 240 Fiat przednie lite - 64zł > Klocki hamulcowe Audi (wewnętrzne wymagały przycięcia ) - 15zł > Flansze - 70zł > Przewody elastyczne - 30zł > Linki hamulcowe - 100zł > Krótsze przewody miedziane ~25zł > Kilka drobnych pierdółek ~20zł > Tak więc zmieścił bym się w 500zł ale przy okazji wymieniłem elastyczny do trójnika i wszystkie > sztywne do tyłu na miedziane... I pomyśleć, że cała belka od UT kosztowała chyba 250.... no ale.. pordzewiała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > I pomyśleć, że cała belka od UT kosztowała chyba 250.... no ale.. pordzewiała A jaki patent ma UT z tyłu? Zaciski na klinach jak normalnie z przodu ? Tarcze, klocki są obowiązkowo do wymiany... linki od ręcznego zależy jakie są przy belce (czy nadające się do użytku), gumki trzeba wszystkie powymieniać... i jeśli któryś tłoczek będzie miał wżery... to tak samo... więc raczej podobna kwota się uzbiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > A jaki patent ma UT z tyłu? Zaciski na klinach jak normalnie z przodu ? Chyba nie wiesz jak wyglądają hamulce w Turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > Chyba nie wiesz jak wyglądają hamulce w Turbo Nie wiem, nie interesowałem się, dawaj foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > Nie wiem, nie interesowałem się, dawaj foto Ja już raz dałem to zostałem wyśmiany, że rdza na belce - dupa - więcej nie będzie. Co do kosztów - tak racja. Ja musiałem wymienić linkę jedną, jeden przewód elastyczny, klocki, gumki wszystkie ale mam oryginał i nie na klinach tylko na uszczelnionych prowadnicach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > Nie wiem, nie interesowałem się, dawaj foto stare ale coś tam widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > Nie wiem, nie interesowałem się, dawaj foto prawie tak samo ja te Twoje - ten sam system - lucas. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > Ja już raz dałem to zostałem wyśmiany, że rdza na belce - dupa - więcej nie będzie. > Co do kosztów - tak racja. Ja musiałem wymienić linkę jedną, jeden przewód elastyczny, klocki, > gumki wszystkie ale mam oryginał i nie na klinach tylko na uszczelnionych prowadnicach Czemu tylko jeden elastyczny? Biorąc pod uwagę, że aby zapakować 240 do tyłu musiałbyś i tak flansze zmieniać i wsadzać tarcze 240 to znów koszta zbliżają się do moich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > Czemu tylko jeden elastyczny? Bo to ten łączący belkę z budą. Boczne były ok. > Biorąc pod uwagę, że aby zapakować 240 do tyłu musiałbyś i tak flansze zmieniać i wsadzać tarcze > 240 to znów koszta zbliżają się do moich Flansze raczej te same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > stare ale coś tam widać No to ja mam dokładnie taki sam system prowadzenia zacisku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > Bo to ten łączący belkę z budą. > Boczne były ok. > Flansze raczej te same. Skoro seryjnie z tyłu są 227 to pod 240 muszą iść flansze z dłuższymi uszami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > Skoro seryjnie z tyłu są 227 to pod 240 muszą iść flansze z dłuższymi uszami... Nie wiem jak z tyłu ale z przodu było 227 i uszy pasują do 240 i 257 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2010 > Nie wiem jak z tyłu ale z przodu było 227 i uszy pasują do 240 i 257 Uszy tak, ale nie oryginalny zacisk, zaciski z 240 i 257 mają dłuższe uszy po swojej stronie, natomiast pod zaciski od 227 z tyłu można wsadzić tarcze 240, ale trzeba dać właśnie flansze z dłuższymi uszami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.