some1 Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 Kropek nie mrozi. Fakty: - uklad sprawny . - zdemontowany przy okazji innych czynnosci - ponowny montaz. - nabicie , cisnienie trzyma, szczelny , kontrolka swieci ,czy sprezarka startuje - czy chodzi nontop nie wiem bo przy dieslu to ja tam niewiele slysze ponad klekotanie motoru ... ALE NIE CHLODZI macie jakis schemat ? Mozna sie tam gdzies machnac we wtyczkach zeby wpiac wspak ? jakies inne pomysla ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 Zobacz czy sprężarka się załącza wgl. Mam nadzieję że w dieslu ją widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > Zobacz czy sprężarka się załącza wgl. Mam nadzieję że w dieslu ją widać widać, i podczas załączania czuć nawet jak się w aucie siedzi, obserwuj obrotomierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 Witam. To, że lampka świeci to za mało. Może być za mało, za dużo czynnika i nie odpali. Otwórz mache, niech ktoś wtedy włączy klimę. Nawet w dyszlu powinno być słychać zwiększenie obciążenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 jak to zobaczyc ? kontrolka sie zaswieca ( zolta dioda) , fakt- o obrotomierzu nie pomyslalem jak podpowiada krzysiek . Masz jakis inny sposob na organoleptyczna diagnoze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > Witam. > Może być za mało, za dużo czynnika i nie odpali. ZA DUZO ? .. w ASiO wzieli na kompleksowe odgrzybianie , napelnianie , filtr PP ... no i niby wszystko ok a mimo to kibel. Trzeba by nieumieć napelniac klime zeby przedobrzyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > ZA DUZO ? .. w ASiO wzieli na kompleksowe odgrzybianie , napelnianie , filtr PP ... no i niby > wszystko ok a mimo to kibel. Trzeba by nieumieć napelniac klime zeby przedobrzyc. Jak robili w aso to jedz na reklamacje, niech poprawiają jeśli coś, źle zrobili. Tylko co tam można zrobić, źle skoro to proste jak konstrukcja cepa. Ja podczas wymiany nagrzewnicy wymieniłem wszystkie połączenia związane z klimą tak na wszelki wypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 dlatego wpiew szukam/pytam o schemat elektryczny bo caly uklad byl rozpinany wiec gdybam czy tam wszystko jest spiete do stanu pierwotnego. Bede mial auto pod domem to zerkne na ten obrotomierz czy jest jakas reakcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > dlatego wpiew szukam/pytam o schemat elektryczny bo caly uklad byl rozpinany wiec gdybam czy tam > wszystko jest spiete do stanu pierwotnego. Bede mial auto pod domem to zerkne na ten > obrotomierz czy jest jakas reakcja pod deską od strony układu kierowniczego, są dwie wtyczki wpięte w cały zespół nagrzewnicy, sprawdź może tam coś się poluzowało. To chyba jest coś z klimą związane bo innego zastosowania nie wiedzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 mowisz o tej kieszeni z bezpiecznikami - czy pod cala oslona pod kierownica ? przy okazji masz jakas rozpiske do bezpiecznikow ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 obrotomierz - bez reakcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > obrotomierz - bez reakcji To sprezarka nie startuje, bo przy jej wlaczeniu zawsze obroty ida w gore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 no tyle to se wydedukowalem.. tylko teraz czego szukac skoro uklad nabity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > no tyle to se wydedukowalem.. tylko teraz czego szukac skoro uklad nabity Napiecia, do sprezarki powinno dochodzic 12V po zalaczeniu klimy. Jesli brak zasilania, to trzeba szukac problemu w instalacji, bezpiecznik, przekaznik, cos zle podlaczone itd. Jesli napiecie dochodzi do sprezarki, to pewnie problem lezy po jej stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 ino "cza miec" takie schematy Znalazlem narazie F31 i F19 jako bezpieczniki "z klimy" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saigon Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 jeżeli wszystko było demontowane sprawdz jeszcze raz połaczenia + bezpiecznik w tym modelu słychać jak włącza się sprężarka często pada presostat i jest taki efekt jeżeli nabita była na skalibrowanej maszynie to można przyjąc ,że jest prawidłowo napełniona sprawdz też podłaczenia wentylatorów chłodnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > jeżeli wszystko było demontowane sprawdz jeszcze raz połaczenia + bezpiecznik pomacalem ile sie dalo (1.9jtd) - bezpieczniki i wszystkie przekazniki w zasiegu reki wygladaja OK - ogolnie (tu gdybam) - wszystko w aucie chodzi elektrycznie wiec chyba elektrycznie jest ok , bo rzadko sie zdarza zeby indywidualnie jakis osprzet mial swoj wlasny bezpiecznik. > w tym modelu słychać jak włącza się sprężarka > często pada presostat i jest taki efekt tak sam z siebie ? Od nie_pracowania padl ? > jeżeli nabita była na skalibrowanej maszynie to można przyjąc ,że jest prawidłowo napełniona - to jest zalozenie ktore "musze" zrobic bo nie jestem w stanie tego stwierdzic. Zakladam ze w tej materii ASO majstry zrobili zgodnie ze sztuka > sprawdz też podłaczenia wentylatorów chłodnicy - pomacane , podociskane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saigon Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > tak sam z siebie ? Od nie_pracowania padl ? zdarzało się i tak .................. Czujnik ten ma dwojakie działanie. Gdy jest za duże ciśnienie w układzie nie uruchomi sprężarki, gdy za małe też nie. Gdy za duże, to po to aby nie uszkodzić instalacji, gdy za małe to znaczy, że mało jest czynnika w którym to znajduje się też smar do smarowania sprężarki. tylko może ktoś wie jak go sprawdzić ??? A to z elerna : 188 - PUNTO CLASSIC KLIMATYZACJA NIE FUNKCJONUJE / W KAŻDYCH WARUNKACH L01 -------------------------------------------------------------------------------- Elektrowentylator nadmuchu powietrze do wnętrza nadwozia samochodu nie funkcjonuje Wyniki weryfikacji 1 SPRAWDZENIE BEZPIECZNIKA ELEKTROWENTYLATORA Wszystko OK Problem Interwencja Sprawdzić stan bezpiecznika elektrowentylatora układu klimatyzacji ( Patrz E6020 UKŁAD KLIMATYZACJI ) Wykonać kolejną operację 2 Bezpiecznik uszkodzony Wymienić bezpiecznik ( i ustalić przyczynę jego przepalenia) 2 SPRAWDZENIE PRZEKAŹNIKA ELEKTROWENTYLATORA Wszystko OK Problem Interwencja Sprawdzić kolejno Stan przekaźnika elektrowentylatora nadmuchu powietrza do wnętrza samochodu Przewody łączące przekaźnik ( Patrz E6020 UKŁAD KLIMATYZACJI ) Wykonać kolejną operację 3 Połączenia obwodu zwarte i / lub przerwane Wymienić przekaźnik Połączenia obwodu zwarte i / lub przerwane Przywrócić poprawne połączenia ( Patrz E6020 UKŁAD KLIMATYZACJI ) 3 SPRAWDZENIE ELEKTROWENTYLATORA Wszystko OK Problem Interwencja Sprawdzić kolejno Stan elektrowentylatora Przewody połączone z elektrowentylatorem ( Patrz E6020 UKŁAD KLIMATYZACJI ) Wykonać kolejną operację 4 Usterka elektrowentylatora Wymienić elektrowentylator ( Op. 5040C30 ) Połączenia obwodu zwarte i / lub przerwane Przywrócić prawidłowe połączenia ( Patrz E6020 UKŁAD KLIMATYZACJI ) 4 SPRAWDZENIE OBWODU ELEKTROWENTYLATORA Wszystko OK Problem Interwencja Sprawdzić ciągłość styków przełącznika sterowanie elektrowentylatorem nadmuchu powietrza do wnętrza nadwozia ( Patrz E6020 UKŁAD KLIMATYZACJI ) Wykonać kolejną operację 5 Przełącznik sterowanie elektrowentylatorem uszkodzony 1. Wymienić przełącznik sterujący ( Op. 5040D22) Połączenia obwodu zwarte i / lub przerwane Przywrócić poprawne połączenia ( Patrz E6020 UKŁAD KLIMATYZACJI ) 5 SPRAWDZANIE PRAWIDŁOWEGO FUNKCJONOWANIA Wszystko OK Problem Interwencja Sprawdzić, czy usterka już nie występuje Koniec Diagnostyki Usterka występuje nadal. Ustalić przyczynę'usterki na podstawie innego objawu Elektrowentylator nadmuchu powietrze do wnętrza nadwozia samochodu nie funkcjonuje Wyniki weryfikacji 0 KONTROLE WSTĘPNE Wszystko OK Problem Interwencja Sprawdzć: stan bezpiecznika zabezpieczającego instalację zasilania klimatyzacji. Ciśnienie w układzie klimatyzacji zgodne z wymaganym Wykonać kolejną operację 1 Bezpieczniki przepalone. Wymienić uszkodzone bezpieczniki na nowe. Przekaźnik uszkodzony. Wymienić przekaźnik. Wartość ciśnienia niezgodna z wymaganą Wyeliminować ewentualne wycieki i napełnić układ klimatyzacji Op. 5040A10 1 SPRAWDZENIE URZĄDZNIEM DIAGNOSTYCZNYM Wszystko OK Problem Interwencja Podłączyć urządzenie diagnostyczne Examiner i sprawdzić, czy występują usterki: w Węźle klimatyzacji; linii CAN Wykonać kolejną operację 4 Złącze klimatyzacji uszkodzone. Wykonać kolejną operację 2 Linia CAN uszkodzona. Postępować dalej w sposób podany przez urządzenie diagnostyczne 2 SPRAWDZENIE OBWODU ELEKKTRYCZNEGO Wszystko OK Problem Interwencja Sprawdzenie zasilania Złącza klimatyzacji Patrz E6020 UKŁAD KLIMATYZACJI Wykonać kolejną operację 3 Brak zasilania. Przywrócić właściwe połączenie elektryczne. Patrz E6020 UKŁAD KLIMATYZACJI 3 SPRAWDZENIE KONEKTORÓW ELEKTRYCZNYCH Wszystko OK Problem Interwencja Sprawdzić złącza elektryczne Węzła układu klimatyzacji, w szczególności, czy każdy styk jest prawidłowo podłączony i umieszczony w gnieździe. Wykonać kolejną operację 4 Konektory elektryczne uszkodzone. Przywrócić właściwy stan uszkodzonych konektorów elektrycznych. 4 SPRAWDZENIE URZĄDZNIEM DIAGNOSTYCZNYM Wszystko OK Problem Interwencja Przy podłączonym przyrządzie diagnostycznym Examiner sprawdzić, w Węźle sterowania silnikiem: występowanie usterek przekaźnika sterującego sprężarką. występowanie usterek czujnika ciśnienia układu klimatyzacji. Sprawdzić ponadto stan wiązki przewodów sterowania sprężarką (brak zwarć lub obwodów otwartych) Wykonać kolejną operację 5 Przekaźnik nie funkcjonuje Wymienić przekaźnik sterujący sprężarką. Uszkodzenie przewodów elektrycznych Naprawić wiązkę przewodów usterka czujnika ciśnienia w układzie klimatyzacji Wykonać kolejną operację 5 5 SPRAWDZENIE WŁĄCZANIA SPRĘŻARKI Wszystko OK Problem Interwencja Sprawdzić czy sprężarka włącza się prawidłowo Patrz Próba 5040BC Sprawdzenie włączenia/wyłączenia sprężarki klimatyzacji z czujnika linearnego Wykonać kolejną operację 6 sprężarka nie włącza się Sprawdzić, ewentualnie przywrócić ciągłość/izolację połączenia elektrycznego między centralką silnika i czujnikiem ciśnienia układu klimatyzacji Patrz E6021 WŁĄCZENIE TURBOSPRĘŻARKI 6 SPRAWDZANIE PRAWIDŁOWEGO FUNKCJONOWANIA Wszystko OK Problem Interwencja Wymienić czujnik ciśnienia układu klimatyzacji i sprawdzić, czy usterka nadal występuje Koniec Diagnostyki Usterka występuje nadal. Ustalić przyczynę'usterki na podstawie innego objawu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 OMG... no to chyba musze ASO zmienic bo dam sobie reke uciac ze te spece nie przeszli takiej procedury skoro sami mnie odeslali do klima-serwisu bo oni to sie na klimie nie znaja , nabili i nie chodzi wiec odpuscili. Ide jeszcze obejrzec ( o ile tam cos jest elektrycznego ) w okolice przedniego prawego kola.. taka "butelka" pionowa , cokolwiek to jest moze tam jakas wtyczka niedomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saigon Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 osuszacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > osuszacz zwal jak zwal.. zdemolowalem przod ale wtyczka siedziala twardo i po wypieciu czysciutko . Damn it . Koniec pomyslow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > ino "cza miec" takie schematy Znalazlem narazie F31 i F19 jako bezpieczniki "z klimy" . Chcesz i masz M1-komputer pokladowy B2-bezpieczniki w kabinie D8-zlacze przednie/grzejnik klimatyzacji G45-oswietlenie elementow sterowania klima i ogrzewaniem N85-wentylator elektryczny w kabinie O30-rezystor regulacji predkosci wentylatora H81-sterowanie wentylatorem elektrycznym H80-sterowanie klimatyzacja N86-termostat elektroniczny K10-presostat czterostopniowy B1-bezpieczniki pod maska N-czarny B-bialy A-jasnoniebieski M-brazowy G-zolty R-czerwony V-zielony H-szary S-rozowy C-pomaranczowy Z-fioletowy L-niebieski Nie mam reszty schematu dla diesla, ale moze od 1.2 cos pomoze H1-stacyjka C10-masa przednia lewa L20-elektromagnes sprzegla sprezarki klimatyzacji D4-zlacze przednie/silnik M10-modul sterowania silnika C20-masa tablicy rozdzielczej po stronie pasazera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > zwal jak zwal.. zdemolowalem przod ale wtyczka siedziala twardo i po wypieciu czysciutko . Damn it > . Koniec pomyslow To może presostat padł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > To może presostat padł ktory to ? poka dziada ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > ktory to ? poka dziada ! To pewnie ta wtyczka, którą wyciągałeś w okolicach osuszacza przykładowy trzeba zamówić taki jaki masz zamontowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 fooook... bylem tam dzisiaj czemu ja nie spisalem tych cyferek - bo zakladam ze wedle numerka trzeba podmienic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 13 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2010 > fooook... bylem tam dzisiaj czemu ja nie spisalem tych cyferek - bo zakladam ze wedle numerka > trzeba podmienic ? Byłoby najprościej bo różnią się ilością pinów we wtyczce, najprawdopodobniej to będzie ten załączony ale nigdy nie wiadomo w zeszłym roku kupiłem za 195 PLN nóweczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 > mowisz o tej kieszeni z bezpiecznikami - czy pod cala oslona pod kierownica ? przy okazji masz > jakas rozpiske do bezpiecznikow ? Nie to jest nad prawą noga kierowcy, należy zdemontować lewą osłonę tunelu i będzie widać takie dwie wtyczki szarą i białą jeśli się nie mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 > no tyle to se wydedukowalem.. tylko teraz czego szukac skoro uklad nabity Nie startuje bo może czujnik temp zwalony, np w minusowych temperaturach także nie wystartuje. Zamontowany jest wewnątrz tej plastikowej obudowy zespołu nawiewów. Ale to moje domysły, więc podchodź do tego z dystansem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 Winny okazal sie zaworek - nazwijmy go gorny - ten co to lezy w okolicy prawego gornego mocowania amortyzatora ( drugi dolny jest znacznie blizej samej sprezarki ) Uklad szczelny( dzisiaj juz tak) , sprawny tylko te pasciaki z ASO albo cos grzebali przy zaworku - czy nalezy go luzowac przy napelnianiu czy tez dziala to jak wentyl w kole ze poprostu "dobijamy" ? - albo specjalnie go uszkodzili bo dzisiaj jak specu od klimy zaczal analizowac uklad to okazalo sie ze w zaworku byla po chamsku podwinieta uszczelka i raz ze uklad byl nieszczelny dwa ze caly czynnik wyrypalo w eter trzy ze chcieli mnie skroic na nowa sprezarke bo pierwsze co to "uuuu panie kompresor nie bangla" . suma sumarum : klima dziala wiem gdzie NIE jezdzic z klima wiem do kogo JEZDZIC z naprawa klimy [reklama] http://www.boss.slask.pl/ [/reklama] jestem troche plytszy na kieszeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 chcieli mnie skroic na nowa sprezarke > bo pierwsze co to "uuuu panie kompresor nie bangla" . > suma sumarum : > klima dziala > wiem gdzie NIE jezdzic z klima > wiem do kogo JEZDZIC z naprawa klimy [reklama] http://www.boss.slask.pl/ [/reklama] > jestem troche plytszy na kieszeni napisz więc gdzie nie jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saigon Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 > Winny okazal sie zaworek - nazwijmy go gorny - ten co to lezy w okolicy prawego gornego mocowania mówiłem ,że presostat padł > Uklad szczelny( dzisiaj juz tak) - pisałeś w pierwszym poście,że :" układ szczelny " zdarza się,że nieszczelności nie są widoczne od razu > czy nalezy go luzowac przy napelnianiu czy tez dziala to jak wentyl w kole ze poprostu > "dobijamy" ? końcówki od węży wkłada się na wcisk nic się nie luzuje > uklad to okazalo sie ze w zaworku byla po chamsku podwinieta uszczelka - a jak jest podwinięta nie po chamsku ???? w gniazdach zaworków nie ma widocznych uszczelek > nieszczelny dwa ze caly czynnik wyrypalo w eter trzy ze chcieli mnie skroic na nowa sprezarke > bo pierwsze co to "uuuu panie kompresor nie bangla" . to jest stwierdzenie a nie naciąganie na nową sprężarkę ale rozumię twoje rozżalenie i twoją radość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 > mówiłem ,że presostat padł o ile się nie mylę to nie o presostacie kolega some1 pisał tylko zaworze do uzupełniania lub opróżniania (nie wiem, który jest który) układu klimatyzacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saigon Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 tak tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 tak jak kol. request zauwazyl to zaden wazniejszy element tylko ten wentyl gdzie sie mocuje weza do napelnienia. znaczy taki "zaden wazniejszy" ze przez gumke wielkosci fi 5mm caly uklad szlag trafial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 > o ile się nie mylę to nie o presostacie kolega some1 pisał tylko zaworze do uzupełniania lub > opróżniania (nie wiem, który jest który) układu klimatyzacji czerwony na gorze, ( do tego lipnego mojego) , niebieski gleboko-nisko tuz przy sprezarce . tylem przyuwazyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 14 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2010 > czerwony na gorze, ( do tego lipnego mojego) , niebieski gleboko-nisko tuz przy sprezarce . tylem > przyuwazyl rozmieszczenie mniej więcej znam choć u mnie drugi jest przy chłodnicy ale nie pamiętam, który jest do napełniania może przy napełnianiu wydmuchało tą uszczelkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 15 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2010 > uklad to okazalo sie ze w zaworku byla po chamsku podwinieta uszczelka i raz ze uklad byl > nieszczelny dwa ze caly czynnik wyrypalo w eter trzy ze chcieli mnie skroic na nowa sprezarke A nie mówiłem ASO trzeba omijać z daleka, tak samo jak większość "Zenków, Zbychów itd". Ja osobiście znam w okolicy GL tylko jeden sensowny serwis i jeden w Mikołowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2010 > może przy napełnianiu wydmuchało tą uszczelkę pieron wie , ale to jest chyba elementarna czynnosc jaka powinni zrobic - sprawdzic czy zaworek sprawny i czy bedzie trzymal Ale poco... zawsze mozna zasugerowac wymiane sprezarki http://www.motoallegro.pl/item1104805912_zawor_wlewowy_napelniania_klimatyzacji_promocja.html zaworek z dwoch stron jest zakonczony trzpieniami.. jak sie nacisnie w ten dluzszy koniec to ten krotszy wychodzi i dopiero to co wyjdzie jest opasane miniaturową uszczeleczką ktora byla sfatygowana. Albo jej ktos pomogl albo - zgaduje o ile to mozliwe - dowalili jakies chore cisnienie napelniania ze ją potargalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2010 > A nie mówiłem ASO trzeba omijać z daleka, tak samo jak większość "Zenków, Zbychów itd". Ja > osobiście znam w okolicy GL tylko jeden sensowny serwis i jeden w Mikołowie Akcja typu spontan... stilo sie zbiesilo to podjechala kropkiem po mnie zebym z buta nie cisnal no i " jak juz tu jestesmy to moze dobijemy kropkowi chlodziwa"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 16 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2010 Znasz takie przysłowie, że "nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu" Ja się już wyleczyłem z wymiany dobrych części na jakiś czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 17 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2010 > To sprezarka nie startuje, bo przy jej wlaczeniu zawsze obroty ida w gore. W dieslu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 17 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2010 > W dieslu ? Tak i to nawet gdy masz 160KM pod maska . A wogole, wiele samochodow ma to zrobine specjalnie i podniesienie obrotow jest wymuszone przez komputer, a nie z powodu obciazenia klima. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 19 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2010 > Tak i to nawet gdy masz 160KM pod maska . A wogole, wiele samochodow ma to zrobine specjalnie i > podniesienie obrotow jest wymuszone przez komputer, a nie z powodu obciazenia klima. Jakoś w GP 1.3 mjet nie zaobserwowałem takiego zjawiska, to samo w 2.0 i 2.2 HDi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 19 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2010 > Jakoś w GP 1.3 mjet nie zaobserwowałem takiego zjawiska, to samo w 2.0 i 2.2 HDi To dziwne, bo ja w kazdym samochodzie to widzialem. Najlepiej podlacz auto pod kompa, wtedy zobaczysz zmiane obrotow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 19 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2010 > To dziwne, bo ja w kazdym samochodzie to widzialem. Najlepiej podlacz auto pod kompa, wtedy > zobaczysz zmiane obrotow Myślę, że licznik sam z siebie powinien wyczuć zmianę obrotów o ok 200rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 19 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2010 > Myślę, że licznik sam z siebie powinien wyczuć zmianę obrotów o ok 200rpm Nie ma az takich zmian, no chyba, ze trafisz na jakiegos benzyniaka z silnikiem 1.0 Przewaznie skok jest 50-100rpm max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 19 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2010 > Jakoś w GP 1.3 mjet nie zaobserwowałem takiego zjawiska, to samo w 2.0 i 2.2 HDi Jakoś 1.3Mjest podczas startu klimy zwiększa o jakieś 100obr/min na chwilkę, ale to w Astrze, w GP nie wiem. Pug 307 w 1.6 też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.