jpy Napisano 24 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2010 witam, ktoś kiedyś pokazał tabelę obrotów silnika vs prędkość auta dla pandy 1,1 bez obrotomierza. proszę o ponowne jej ukazanie bo wybieram się na urlop ze szczecina do krakowa i nie chcę zajechać silnika.......... dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 24 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2010 > witam, > ktoś kiedyś pokazał tabelę obrotów silnika vs prędkość auta dla pandy 1,1 bez obrotomierza. > proszę o ponowne jej ukazanie bo wybieram się na urlop ze szczecina do krakowa i nie chcę zajechać > silnika.......... > dziękuję. nie zajedziesz, masz ogranicznik obrotów jak robi takie łut łut łut i nie przyspiesza to znaczy że trzeba zmienić bieg statystyczny kierowca rzadko osiąga czerwone pole obrotowe, wiec możesz być spokojny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 25 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 > witam, > ktoś kiedyś pokazał tabelę obrotów silnika vs prędkość auta dla pandy 1,1 bez obrotomierza. > proszę o ponowne jej ukazanie bo wybieram się na urlop ze szczecina do krakowa i nie chcę zajechać > silnika.......... tak na szybko: 1 do 20km/h 2 do 40km/h 3 do 60km/h 4 do 80km/h 5 do ilu fabryka dała oczywiscie toi wersja ekonom w załączniku masz tabelke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 25 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 > witam, > ktoś kiedyś pokazał tabelę obrotów silnika vs prędkość auta dla pandy 1,1 bez obrotomierza. > proszę o ponowne jej ukazanie bo wybieram się na urlop ze szczecina do krakowa i nie chcę zajechać > silnika.......... > dziękuję. ty tak serio? odciecie masz po to by nie zajechac silnika co odpowiada mniej wiecej takim wartosciom: I - 50 II - 90 III - 140 IV i V nie pociagniesz do odciecia wiec nie masz co sie obawiac ze zajedziesz silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lanca Napisano 25 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 > tak na szybko: > 1 do 20km/h > 2 do 40km/h > 3 do 60km/h > 4 do 80km/h > 5 do ilu fabryka dała > oczywiscie toi wersja ekonom > w załączniku masz tabelke hahaha kto robił ta tebele? to sa dane zdjęte z jakiś rolek czy tak wpisane w excela na oczko? ciekawa sprawa xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 25 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 > hahaha kto robił ta tebele? to sa dane zdjęte z jakiś rolek czy tak wpisane w excela na oczko? > ciekawa sprawa xD na oko - to nie ulega dyskusji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 25 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 >wybieram się na urlop ze szczecina do krakowa i nie chcę zajechać > silnika Co ten Kraków robi z ludzi... Na Wawel jedziesz się pokłonić? Nie szarżuj, zdążysz, jeszcze jakiś czas będzie tam leżał... A tak na serio to ta II do 90km/h to jest niezłe przegięcie... Ktoś próbował tyle wyciągnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 25 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 > Co ten Kraków robi z ludzi... Na Wawel jedziesz się pokłonić? Nie szarżuj, zdążysz, > jeszcze jakiś czas będzie tam leżał... > A tak na serio to ta II do 90km/h to jest niezłe przegięcie... Ktoś próbował tyle wyciągnąć? 80 bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 25 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 > Co ten Kraków robi z ludzi... Na Wawel jedziesz się pokłonić? Nie szarżuj, zdążysz, > jeszcze jakiś czas będzie tam leżał... > A tak na serio to ta II do 90km/h to jest niezłe przegięcie... Ktoś próbował tyle wyciągnąć? jezeli mni pamiec nie myli to na oponie 155/80/13 na II przy odcieciu pokazuje 98 - wiec faktyczna ok 90-92 to nie jest przegiecie - to jest odciecie i nie ma problemu zeby tyle dokrecic ciekawe jak bys reagowal jakbys jadac 110 depnal i masz redukcje do II Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 25 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 > hahaha kto robił ta tebele? to sa dane zdjęte z jakiś rolek czy tak wpisane w excela na oczko? > ciekawa sprawa xD kolega TomR bodajże to robił dla silnika 1.1 kolega chciał zobaczyc to ma i sie pokrywa w większosci ale jak ktos chce jechac na rolki proszę bardzo czekam na wyniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 25 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 > A tak na serio to ta II do 90km/h to jest niezłe przegięcie... Ktoś próbował tyle wyciągnąć? nie raz, auto nadal jeździ i ma sie bardzo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 25 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 > nie raz, auto nadal jeździ i ma sie bardzo dobrze swiete slowa czasami mam wrazenie ze niektorzy uwazaja ze wejscie silnika na wyzsze obroty to nic innego jak skazanie go na smierc od razu - a to g prawda - po to by silnika nie przekrecic producent zalozyl ogranicznik i finito - krecisz i juz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krrogul Napisano 25 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 > ciekawe jak bys reagowal jakbys jadac 110 depnal i masz redukcje do II przez przypadek kiedys przy ostrzejszej jezdzie wbilem wlasnie 2 zamiast 4... skutek byl taki ze kola sie zablokowaly i z piskiem hamowaly a silnik zawyl... natomiast w naszym sluzbowym seacie cordobie - ale te auto idzie za nie dlugo na szrot to tez sie zdazylo z 5 na 2... jakiez bylo nasze zdziwienia jak wskazówka obrotomierza dwa razy sie obkrecila wokol cale skali... na oko to tak z 10 000 obrotów stukło ale kol nie zablokowal jedynie silnik zawyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 25 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 > przez przypadek kiedys przy ostrzejszej jezdzie wbilem wlasnie 2 zamiast 4... skutek byl taki > ze kola sie zablokowaly i z piskiem hamowaly a silnik zawyl... > natomiast w naszym sluzbowym seacie cordobie - ale te auto idzie za nie dlugo na szrot to tez sie > zdazylo z 5 na 2... jakiez bylo nasze zdziwienia jak wskazówka obrotomierza dwa razy sie > obkrecila wokol cale skali... na oko to tak z 10 000 obrotów stukło ale kol nie zablokowal > jedynie silnik zawyl a u mnie w takiej sytuacji zamiast tego co opisales jeszcze pociagnie i dopiero III Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 25 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 A masz może tak do 1,2 silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 25 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 > A masz może tak do 1,2 silnika? nie mam, TomR robił dla silnika 1.1 jakies 4-5 lat temu i stad mam od niego tabelke jeszcze Do tej pory każdy by chciał obroty a nikt nie pojedzie i nie pomierzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 25 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 > nie mam, TomR robił dla silnika 1.1 jakies 4-5 lat temu i stad mam od niego tabelke jeszcze > Do tej pory każdy by chciał obroty a nikt nie pojedzie i nie pomierzy a nie bedzie tak samo? przeniesienie napedu takie samo silnik tylko ciutke mocniejszy stad roznica na predkosci maksymalnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 25 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2010 Właśnie jak jeździć z najniższymi jak jeździć z optymalnymi i jak jeździć z obrotami do mocy maksymalnej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czerwos Napisano 26 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2010 > Właśnie jak jeździć z najniższymi jak jeździć z optymalnymi i jak jeździć z obrotami do mocy > maksymalnej? Maksymalną moc masz na 5,5 tys więc dalej nie ma sensu wchodzić tylko trzeba do skrzyni sięgać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czerwos Napisano 26 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2010 > witam, > ktoś kiedyś pokazał tabelę obrotów silnika vs prędkość auta dla pandy 1,1 bez obrotomierza. > proszę o ponowne jej ukazanie bo wybieram się na urlop ze szczecina do krakowa i nie chcę zajechać > silnika.......... > dziękuję. hm droga jak marzenie Przeskakujesz do Niemiec na autostradę lecisz w dół wpadasz do wrocławia i dalej autostradą aż do krakowa. Gdzie tu silnik zarzynać? 749km w strone masz. Dla porównania powiem, że moja Pandzioszka ma w tym roku do zrobienia 2200 w stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 26 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2010 > Maksymalną moc masz na 5,5 tys więc dalej nie ma sensu wchodzić tylko trzeba do skrzyni sięgać chyba raczej przy 5 tys ja mówię o 1,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czerwos Napisano 26 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2010 > chyba raczej przy 5 tys ja mówię o 1,2 Nie wiem jak 1,2. Przy 1,1 książka podaje 5 tys ale wykresy: http://www.gazeo.pl/byly_sobie_pandy_trzy.php widać, że jeszcze idzie troszkę do góry i przez chwilę się utrzymuje więc do 5,5 czy tam 5,4 warto ciągnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jpy Napisano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2010 > Co ten Kraków robi z ludzi... Na Wawel jedziesz się pokłonić? Nie szarżuj, zdążysz, > jeszcze jakiś czas będzie tam leżał... > A tak na serio to ta II do 90km/h to jest niezłe przegięcie... Ktoś próbował tyle wyciągnąć? bądź spokojny, nie jadę tam dla pokłonów. chciałbym tylko wiedzieć, jakie sa obroty silnika, a druga sprawa to taka, że w tych czasach auto bez obrotomierza to wstyd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 26 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2010 > bądź spokojny, nie jadę tam dla pokłonów. > chciałbym tylko wiedzieć, jakie sa obroty silnika, a druga sprawa to taka, że w tych czasach auto > bez obrotomierza to wstyd... nic nie stoi na przeszkodzie kupic licznik dynamica i go wyosiowac fajna sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.