Lcf Napisano 30 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 Witam, nosze sie z zamiarem kupna Jeepa GC z rocznika 2002-2004, z jakim motorem polecacie. NIe ukrywam, ze pasuje mi 4.7 V8 z LPG, jezdzi ktos takim zestawem, ile to gaziku opierdzieli ? Jak sie sprawdzaja 2.7CRD i ile opierdzielaja ropki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 30 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 > Witam, > nosze sie z zamiarem kupna Jeepa GC z rocznika 2002-2004, z jakim motorem polecacie. NIe ukrywam, > ze pasuje mi 4.7 V8 z LPG, jezdzi ktos takim zestawem, ile to gaziku opierdzieli ? Jak sie > sprawdzaja 2.7CRD i ile opierdzielaja ropki ? Mamy w robocie kupionego w 2004r 2.7CRD, jezdzilem swego czasu nim dosc duzo, spalanie od ok 11l do 14l - tak pokazywal komputer. Turbina padla kolo 70kkm, akurat jechala nim osoba co przy okazji zatarla silnik , ale to inna bajka. Generalnie to silnik Mercedesa i nie powinno byc z nim wiekszych problemow. Dla porownaniu kolega ma starszego bodajze 5.9 jezdzi tym sie dosc fajnie, znacznie lepiej niz klekotem, nawet stwierdzil, ze LPG nie bedzie zakladal bo sie srednio w 20l/100km zamyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 30 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 > Witam, > nosze sie z zamiarem kupna Jeepa GC z rocznika 2002-2004, z jakim motorem polecacie. NIe ukrywam, > ze pasuje mi 4.7 V8 z LPG, jezdzi ktos takim zestawem, ile to gaziku opierdzieli ? Jak sie > sprawdzaja 2.7CRD i ile opierdzielaja ropki ? 20-25litrow LPG zdecydowanie polecam 4.7 niz 4.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 30 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 > Witam, > nosze sie z zamiarem kupna Jeepa GC z rocznika 2002-2004, z jakim motorem polecacie. NIe ukrywam, > ze pasuje mi 4.7 V8 z LPG, jezdzi ktos takim zestawem, ile to gaziku opierdzieli ? Jak sie > sprawdzaja 2.7CRD i ile opierdzielaja ropki ? mam rocznik 2001 z 4.7 V8 bez LPG po Warszawie pali mi w zależności od fantazji i mojej nogi od 17 do 22 litrów 17 w momencie jak mam totalny looz, jadę nigdzie się nie śpiesząc, 22 jak mocno cisnę najniższe spalanie w trasie wyszło mi 11,5 litra - drga 700km do Nędzy i z powrotem inne w trasie 12,5 litra do Chorwacji, w sumie 3kkm w teren nim nie jeżdżę, auto ma za zadanie bezpiecznie i wygodnie mnie dowieźć z rodzinką auto w tej chwili ma jakieś 195kkm, przy czym jak zrobiłem już ponad 20kkm wersja wyposażeniowa limited, z opcji katalogowych nie ma tylko szyberdachu, elektrycznie regulowanych pedałów i pilota do bramy wyżej wyposażeniowo jest jeszcze Overland, silnik też 4.7 ale mocniejszy bo zakuty plus kilka ficzerów jak konieczność stosowania platynowych świec ... te silniki gazują się bezproblemowo, butla w koło wchodzi naprawdę duża, spalanie podobne jak na benzynie u mnie jak na razie nie sypie się absolutnie nic, elektryka działa, silnik pracuje robiłem tylko hamulce plus sprawy zawieszeniowe no i może ze dwie żarówki wymieniłem w sumie ten silnik 2.7 CRD nie jest zły, konstrukcja MB nie wiem ile pali bo jakoś mnie do diesla nie ciągnęło wiele opinii o silniku mówi, że bardziej na trasy niż do miasta zakładam, że chodzi o kwestie dogrzania itp. generalnie jako kopalnie wiedzy polecam jak zawsze forum jeep.org.pl aha, ja nie chciałem wersji US, jak Tobie nie przeszkadza jest sporo tego na rynku plusem jest możliwość weryfikacji poprzez Carfax w tej chwili na forum jest jedna sztuka WG 4.7 V8 do sprzedania i jeden CRD ale zmotany w teren, jak będziesz chciał mogę Ci podesłać namiary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 30 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2010 > 20-25litrow LPG > zdecydowanie polecam 4.7 niz 4.0 bo 4.0 nie jedzie, nie słychać go, a pali prawie tyle samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobi Napisano 31 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 żeby nie zakładać nowego tematu... 2 lata temu zmieniałem auto były 2 opcje Jeep Grand Cherokee II \ BMW e39. Jednak przyznam szczerze że przestraszyłem się troche opini o Grand Cherokee II i kupiłem e39. Za rok będę myślał o kolejnej zmianie i myslę o Jeep Grand Cherokee III / Jeep Commander. Jak wygląda sprawa z tymi modelami?? Poprawiło się coś względem JGC II?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 31 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 > > Jak wygląda sprawa z tymi modelami?? Poprawiło się coś względem JGC II?? mam WK ale co mialo sie poprawic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobi Napisano 31 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 > mam WK > ale co mialo sie poprawic? Wszystko Mówię tutaj o ogólnie panującej nie najlepszej opinii na temat WJ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 31 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 > Wszystko czyli jak w kazdym aucie > Mówię tutaj o ogólnie panującej nie najlepszej opinii na temat WJ. Trudno mi sie tak ogolenie odniesc do miejskich legend Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobi Napisano 31 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 > Trudno mi sie tak ogolenie odniesc do miejskich legend Ja tez nie chce tutaj prawic wywodów bo nigdy nie miałem do czynienia z żadnym z tych aut. Opieram się tylko na opinie wyczytanej na internecie czyli rozumiem że ze zadowolony jestes z autka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 31 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 > czyli rozumiem że ze zadowolony jestes z autka? skoro mam juz 3 model to chyba tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 31 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 > Wszystko > Mówię tutaj o ogólnie panującej nie najlepszej opinii na temat WJ. wiesz skąd się bierze taka opinia? z faktu że piszą ją ludzie którzy kupują np rocznik 2001 w promocji od handlarza za 19.999 pln i oczekują cudów ... jakbym chciał sprzedać swojego to wołałbym koło 30kpln, dlaczego? bo to auto jest doinwestowane i nie sprawi kupującemu żadnych niespodzianek a uważasz, że byle Kowalski z ulicy zwróci na moją ofertę uwagę? nie, bo zdecyduje się wydać o 1/3 mniej na auto o którym można powiedzieć że jest zwykłym bublem odpicowanym do sprzedaży ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobi Napisano 31 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 Zapewne masz racje. Zresztą to dotyczy wszystkich samochodów. Nie ukrywam ze wystraszyłem się tej opinii i Jeep-a wybiłem sobie z głowy. Ale widzę ze znowu zaczyna coś mnie brać. Pisz mi tak jeszcze to może się przekonam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 31 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 > Zapewne masz racje. Zresztą to dotyczy wszystkich samochodów. > Nie ukrywam ze wystraszyłem się tej opinii i Jeep-a wybiłem sobie z głowy. Ale widzę ze znowu > zaczyna coś mnie brać. > Pisz mi tak jeszcze to może się przekonam podstawą jeepa jest albo egzemplarz dobrze sprawdzony przez PORZĄDNY serwis - wtedy możesz oszacować koszt przywrócenia do bardzo dobrego stanu albo auto od kogoś z dłuższym stażem na forum kto się przesiada np na nowszy model jeśli podejdziesz do tego patrząc na konkretne egzemplarze a nie rzucając konkretne wytyczne jak budżet i rocznik jednocześnie to myślę, że się nie zawiedziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 31 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 > skoro mam juz 3 model to chyba tak masz WK czy WH? możesz mi coś więcej o nim napisać, może być na priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobi Napisano 31 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2010 > masz WK czy WH? > możesz mi coś więcej o nim napisać, może być na priv mozesz napisac tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2010 > masz WK czy WH? > możesz mi coś więcej o nim napisać, może być na priv obecnie WK Co kolega chce wiedziec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 > obecnie WK > Co kolega chce wiedziec? wszystko a na poważnie to silnik, model wyposażenia, mniej więcej spalanie przebieg i ile używasz oraz czy kupowałeś nówkę czy używkę czy coś się sypnęło przez ten czas i skoro masz WK to czy bardzo wkurzające jest korzystanie z wersji US Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2010 > wszystko > a na poważnie to silnik, 5.7 hemi > model wyposażenia, Limited > mniej więcej spalanie no mozna w trasie spalic 16-17 pb ale w miescie to i pod 30 mowa o wskazaniu kompa bo faktyczne spalanie troche wieksze z powodu LPG > przebieg 5-6tys miesiecznie >i ile używasz od grudnia > az czy kupowałeś nówkę czy używkę uzywka. > czy coś się sypnęło przez ten czas przednia piasta i lozyska ataku w moscie > i skoro masz WK to czy bardzo wkurzające jest korzystanie z wersji US mam ori navi europejska(ktos zamienil ) a reszta jeden czort no szybkosciomierz w milach Europa z tym silnikiem praktycznie nie osiagalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kristo80 Napisano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2010 > bo 4.0 nie jedzie, nie słychać go, a pali prawie tyle samo Ja mam 4.0 i aż takiej tragedii nie ma, fakt że 4.7 chodzi lepiej no i ten dźwięk. Ale jak wyłączę w skrzyni nadbieg to i 4.0 nie jest najwolniejszym autem spod świateł. Z drugiej strony to wiadomo że po 4.0 i 195 km przy masie około 2 ton i oporach powietrza równych kioskowi to mistrzem na 1/4 mili nie będziesz . Ja w moim 4.0 najbardziej cenię to że technologicznie jego budowa jest prosta jak konstrukcja cepa i jest to silnik nie do zdarcia, który naprawdę dużo znosi. Chociaż nie twierdzę że V8 w Jeepach są złe . To zależy co kto oczekuje jeżeli mniejsze spalanie (choć nie znacznie) i prostsza konstrukcja to 4.0, a jeżeli lepsze osiągi to 4.7. Co do spalania to tak jak któryś kolega pisał że bardzo dużo zależy od fantazji kierowcy. Mi 4.0 na podtlenku LPG pali po Warszawie 19l LPG (mega luzik jak nie wpadnę w super korki, minimum co udało mi się uzyskać po mieście), 20-21l LPG (najczęściej), 24-26l LPG (jak poniesie mnie fantazja). Natomiast w trasie jest w miarę spoko (jak na gabaryty i pojemność) 12,8l LPG (najmniej co udało mi się uzyskać w trasie, na maksa płynna jazda prędkość 100-110 km/h) a najczęściej to w trasie wychodzi mi 13-14,5l LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 > a najczęściej to w trasie > wychodzi mi 13-14,5l LPG. przy jakich predkosciach licznikowych? pytam bo tyle pali mi forester 2.5 automat przy jedzie autostradowej 160-180km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 > przy jakich predkosciach licznikowych? > pytam bo tyle pali mi forester 2.5 automat przy jedzie autostradowej 160-180km/h mnie w trasie palił jakieś 11-13 przy licznikowych 130 - większość autostrady przy okazji, porównanie Forka i Granda jest trochę nie na miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 Wczoraj sprawdzilem na odcinku 200km z Lodzi do Poznania. Spokojna jazda na tempomacie zapietym na 140km/h bez wiekszych przyspieszen itp. na kompie pokazalo 17.2l /100km. LPG pewnie wyszlo z 20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kristo80 Napisano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 > przy jakich predkosciach licznikowych? Przy 120-140 km/h , najczęściej 130 km/h i w miarę płynne wyprzedanie. W trasie z Jeepkiem nie ma tragedii ze spalaniem (najgorzej jest w mieście jak tego kloca co chwila trzeba ruszyć z miejsca) może dlatego że te silniki nie są wysilone i nie potrzebują tak wysokich obrotów jak np. 16 zaworówki - przykładowo Jeep 4.0l maksymalną moc osiąga już przy 4600 r/min a czerwone pole na obrotomierzu zaczyna się już od 5300 r/min. Poza tym to nie jest samochód do szybkiej jazdy, szczególnie w zakrętach (tak na luzaku to w trasie jedzie się 110-130 km/h no chyba że jedziesz po równiutkiej autostradzie), jak chce ostrzej pocisnąć to biorę Volvo S60 D5 (w trasie po prostu jazda marzenie). > pytam bo tyle pali mi forester 2.5 automat przy jedzie autostradowej 160-180km/h Przy takich prędkościach (szczególnie bliżej 180km/h ) to Jeep by spalił na pewno więcej niż forester, niestety dużo większe opory powietrza . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.