ZoLtaR Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 czy oprocz walka rozrzadu te glowice czyms sie roznia? srednica zaworow? cos innego? z tego co wiem kanaly ssace i wydechowe sa takie same. moze komora spalania? pytam bo najprawdopodobniej moja glowica z 1.2 mpi 75km pojdzie na smietnik. przedobrzylem z poszerzaniem kanalow i na kanale ssacym 4 garu mam wyrypana dziure czy da rade zamontowac glowice 1.1 mpi na dol 1.2 bezproblemowo. generalnie czym sie roznia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beast Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 generalnie byla juz na ten temat dyskusja dosc dawno temu i zdania byly podzielone. jedni mowili ze sa identyczne inni ze sa rozne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 9 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 pamietam cos z tej dyskusji, podobno roznia sie ksztaltem komory spalania. podobno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > pamietam cos z tej dyskusji, podobno roznia sie ksztaltem komory > spalania. podobno... ze niby w 1.1 jest mniejsza przez co masz wieksze sprezanie czyli raczej same plusy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 9 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > ze niby w 1.1 jest mniejsza przez co masz wieksze sprezanie czyli > raczej same plusy a srednice zaworow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beast Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 podobno yeti tez istnieje. nikt nie pomierzyl tego wiec to tylko gdybanie. pozatym przeciez mozna ja "delikatnie" splanowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 9 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > podobno yeti tez istnieje. nikt nie pomierzyl tego wiec to tylko > gdybanie. pozatym przeciez mozna ja "delikatnie" splanowac planowana i tak by byla, kanaly ssace i wydechy sa takie same, wiec jezeli srednica zaworow jest taka sama (a jest?) to mam alternatywe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > a srednice zaworow? wg. wlelu guru tego forum srednice sa identyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 9 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > wg. wlelu guru tego forum srednice sa identyczne dziex za info kolega Stan` chyba robil cos takiego gore od 1.2 na 1.1 za wyjatkiem glowicy ktora z tego co pamietam ma wlasnie od 1.1 mpi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 1.2 ma większy stopien spręzania niz 1.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > czy oprocz walka rozrzadu te glowice czyms sie roznia? srednica > zaworow? cos innego? z tego co wiem kanaly ssace i wydechowe sa > takie same. moze komora spalania? > pytam bo najprawdopodobniej moja glowica z 1.2 mpi 75km pojdzie na > smietnik. przedobrzylem z poszerzaniem kanalow i na kanale > ssacym 4 garu mam wyrypana dziure > czy da rade zamontowac glowice 1.1 mpi na dol 1.2 bezproblemowo. > generalnie czym sie roznia? Wedlug moich najnowszych badań głowicowych - wyglada to tak: - zawory sa takie same w 1.1 i 1.2 - kanały ssace nie do konca sa takie same - wejscie jest identyczne, lecz w 1.1 dalej jest ciasniej tam gdzie kanał skreca w strone zaworu - ale dremel + frez + godzinka roboty i juz jest jak powinno byc - w glowicy 1.1 mpi nie ma miejsca na wkrecany czujnik temperatury - mozna dorobic - komora spalania jest taka sama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > 1.2 ma większy stopien spręzania niz 1.1 ale w 1.1 MPI masz inne tłoki (wklęsłe denka)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 9 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > Wedlug moich najnowszych badań głowicowych - wyglada to tak: > - zawory sa takie same w 1.1 i 1.2 > - kanały ssace nie do konca sa takie same - wejscie jest identyczne, > lecz w 1.1 dalej jest ciasniej tam gdzie kanał skreca w strone > zaworu - ale dremel + frez + godzinka roboty i juz jest jak > powinno byc > - w glowicy 1.1 mpi nie ma miejsca na wkrecany czujnik temperatury - > mozna dorobic > - komora spalania jest taka sama i o taka odpowiedz mi wlasnie chodzilo. wielkie dzieki szary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 ja kiedyś pytalem na tym forum,a pozniej sprawdzalem w rozmaitych publikacjach... w 1.1 MPI jest mniejsza komora spalania,ciasniejsze kanały dolotowe i brak jest otworu na czujnik temp.do wskaźnika... Zawory są takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > i o taka odpowiedz mi wlasnie chodzilo. wielkie dzieki szary No problem, tak myslalem ze raczej glowicy seryjnej nie bedziesz wrzucal wiec od 1.1 jest idealna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 9 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > ja kiedyś pytalem na tym forum,a pozniej sprawdzalem w rozmaitych > publikacjach... > w 1.1 MPI jest mniejsza komora spalania,ciasniejsze kanały dolotowe i > brak jest otworu na czujnik temp.do wskaźnika... > Zawory są takie same mniejsza komora spalania = wieksze sprezanie w 1.2 niz z oryginalna glowica. to jest git ale i tak jak mi tej mojej nie pospawaja, nowa bede planowal wiercenie i gwintowanie otworu pod czujnik temperatury mam juz obcykane co do kanalow i tak bylyby poddane obrobce, mam nadzieje ze maja wiecej "miesa" do wybrania niz glowica 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > wiercenie i gwintowanie otworu pod czujnik temperatury mam juz > obcykane a nie lepiej zapodać dwufunkcyjny czujnik w kolektor...od Palio ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 9 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > a nie lepiej zapodać dwufunkcyjny czujnik w kolektor...od Palio ? w to miejsce gdzie jest czujnik temp dla wtrysku w kolektorze? taniej jest mi wywiercic i nagwintowac pod czujnik ktory mam niz kombinowac. cienko z kasa stoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > w to miejsce gdzie jest czujnik temp dla wtrysku w kolektorze? tak... > taniej > jest mi wywiercic i nagwintowac pod czujnik ktory mam niz > kombinowac. cienko z kasa stoje jak tak,to OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > a nie lepiej zapodać dwufunkcyjny czujnik w kolektor...od Palio ? a czy ten czujnik o ktorym myslisz przypadkiem nie jest w glowicy wlasnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 9 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > a czy ten czujnik o ktorym myslisz przypadkiem nie jest w glowicy > wlasnie? a gdzie w ogole jest czujnik temp w 1.1 mpi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > a gdzie w ogole jest czujnik temp w 1.1 mpi? W kolektorze ssacym, tam gdzie wychodzi z glowicy rurka wodna do nagrzewnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > a czy ten czujnik o ktorym myslisz przypadkiem nie jest w glowicy > wlasnie? <<KLIK>> - chłopaki od Palio/Sieny twierdzą co innego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > - chłopaki od Palio/Sieny twierdzą co innego... a widziales gdzies taki czujnik? bo ja nigdy sie z czyms takim nie spotkalem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > ale w 1.1 MPI masz inne tłoki (wklęsłe denka)... Plaskie sa takie same jak w 1.1 spi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > Plaskie sa takie same jak w 1.1 spi to dlaczego w 1.1 jest nizszy stopień sprężania,zakladając,ze komora w głowicy jest mniejsza,lub nawet taka sama,jak w 1.2 75 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > a widziales gdzies taki czujnik? bo ja nigdy sie z czyms takim nie > spotkalem... widzialem w katalogu w Intercarsie,jak szukalem czujnika do swojego strucla... Jest taki sam,jak mój 2-pinowy w Punto,tylko,ze 3-pinowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 9 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 ja mam dol od 1.2 SPI 60KM z punto mk1 i mam wklesle denka, dlatego zeby uzyskac sprezanie 75ki albo i wiecej robie plan glowicy ok 1mm. w 75ce sa chyba plaskie denka tak samo jak w 1.1 spi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > to dlaczego w 1.1 jest nizszy stopień sprężania,zakladając,ze komora > w głowicy jest mniejsza,lub nawet taka sama,jak w 1.2 75 ? Pomysl jak sie oblicza stopien sprezania. Wiadomo ze dla innej pojemnosci skokowej bedzie inny - nawet jesli komora spalania jest taka sama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > ja mam dol od 1.2 SPI 60KM z punto mk1 i mam wklesle denka, dlatego > zeby uzyskac sprezanie 75ki albo i wiecej robie plan glowicy ok > 1mm. w 75ce sa chyba plaskie denka tak samo jak w 1.1 spi Tego nie wiedzialem, masz foto ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > Pomysl jak sie oblicza stopien sprezania. Wiadomo ze dla innej > pojemnosci skokowej bedzie inny - nawet jesli komora spalania > jest taka sama. w sumie racja - ja juz pod wpływem pewnej substancji jestem Ale popatrz na kolejny post Zoltara... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > a czy ten czujnik o ktorym myslisz przypadkiem nie jest w glowicy > wlasnie? nie jest w głowicy, jest przy kolektorze ssacym jutro foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZoLtaR Napisano 9 Lutego 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > Tego nie wiedzialem, masz foto ? foto nie mam niestety, mocno wklesle nie sa ale jednak sa, tez sa frezy pod zawory. kod silnika 176B4.000 , na 100% z punto mk1 , 1.2 SPI 60KM, bo sam ten silnik z takiego auta wyciagalem. sam sie zdziwilem po zdjeciu glowicy ze sa wklesle denka myslalem ze doly sa 1.2 spi 60km i 1.2 mpi 75km z punto mk1 sa takie same a jednak roznia sie tlokami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 9 Lutego 2005 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2005 > widzialem w katalogu w Intercarsie,jak szukalem czujnika do swojego > strucla... > Jest taki sam,jak mój 2-pinowy w Punto,tylko,ze 3-pinowy... dokładnie tak kolega Rogaś moze wrzuci foto ma taki czujniczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.