Skocz do zawartości

Sprawdziłem kompresje i...


PTR

Rekomendowane odpowiedzi

> nawet mnie nie strasz

Jakiś ujowy olej wtedy mialem w silniku i mysle, ze to przez to, aczkolwiek(przebieg był wg licznika, a ile bylo autentycznie nakrecone niewiem.gif) tak ze sie nie stresuj, dodam tylko ze walek zregenerowalem i sporo mis sluzyl do momentu az sie ukrecil biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakiś ujowy olej wtedy mialem w silniku i mysle, ze to przez to,

> aczkolwiek(przebieg był wg licznika, a ile bylo autentycznie

> nakrecone ) tak ze sie nie stresuj, dodam tylko ze walek

> zregenerowalem i sporo mis sluzyl do momentu az sie ukrecil

a po co dawałeś do regeneracji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> normlanie za bardzo chyba katujesz ten silnik bierz przykad ze mnie

> 6tys rpm rzadko przekraczam (ok.1raz dziennie) i jest dobrze

hehe.gif

Ja ostatnio mało jeżdzę, a to z racji nagromadzonych punktów, ale jak juz wsiadam to nie mogę się powstrzymać devil.gif

Jakbym chciał jeździć jak kapelusz to bym sobie kaszla kupił biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja ostatnio mało jeżdzę, a to z racji nagromadzonych punktów, ale jak

> juz wsiadam to nie mogę się powstrzymać

> Jakbym chciał jeździć jak kapelusz to bym sobie kaszla kupił

hehe.gif

a wiesz jakie było niedawno moje zdziwnie jak wskazówka z obrotka na desce z SXa doszła do 7tys rpm icon_eek.gif ale ponoć ona zawyża grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a wiesz jakie było niedawno moje zdziwnie jak wskazówka z obrotka na

> desce z SXa doszła do 7tys rpm ale ponoć ona zawyża

Nie mam obrotka , ale ze swojego na lpg na "kranie" po małej mało ekonomicznej regulacji wycisnąłem 70km/h(licznikowe) na 1 biegu 893goodvibes.gif

Ale więcej tego mu nie zrobie biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie mam obrotka , ale ze swojego na lpg na "kranie" po małej mało

> ekonomicznej regulacji wycisnąłem 70km/h(licznikowe) na 1 biegu

> Ale więcej tego mu nie zrobie

ło matko on musiał mieć z 10tys rpm yikes.gif policzyłem to i rzeczywiście musiało być w granicach 10tys rpm i Ty się dziwisz że Ci wałek zdechł hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ło matko on musiał mieć z 10tys rpm policzyłem to i rzeczywiście

> musiało być w granicach 10tys rpm i Ty się dziwisz że Ci wałek

> zdechł

Turbawki mi się zachciało z wolno ssaka biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ło matko on musiał mieć z 10tys rpm policzyłem to i rzeczywiście

> musiało być w granicach 10tys rpm i Ty się dziwisz że Ci wałek

> zdechł

Foto wałka biglaugh.gif

274937945-walek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak sprawdzic ta kompresje i czy wyniki mi powiedza co z

> uszczelkami ??

do warsztaciku jedziemy i tam panowie sie zajma:) powiedza o uszczelece i o zaworach i o pierscionkach. latwo spr. jak nei ma duzej roznicy miedzy cylindrami tzn ze nie dzieje sie nic powaznego chyba ze wykaze bardzo niska kompresje. wiem z doswiadczenia ze przy bardzo niskiej kompresji na LPG beddzie smigal ale trzeba go odpalic:D:D:D:D Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak sprawdzic ta kompresje i czy wyniki mi powiedza co z

> uszczelkami ??

wykręcasz świece przykładasz przyrząd do pomiaru, powie Ci to w jakim stanie są pierścienie np. albo czy zawory się domykają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.