PTR Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 tak wygląda po 136kkm a tak świeczki po ok.20kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > tak wygląda do 136kkm Funkel nówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrot Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > tak wygląda po 136kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PTR Napisano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > Funkel nówka no ba i prawie żadnych przedmuchów z odmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > tak wygląda po 136kkm Znaczy się, że już dotarty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > no ba i prawie żadnych przedmuchów z odmy Podobnie miałem do około 140 kkm, a potem ups wałek stracił krzywki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PTR Napisano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > Podobnie miałem do około 140 kkm, a potem ups wałek stracił krzywki nawet mnie nie strasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > nawet mnie nie strasz Jakiś ujowy olej wtedy mialem w silniku i mysle, ze to przez to, aczkolwiek(przebieg był wg licznika, a ile bylo autentycznie nakrecone ) tak ze sie nie stresuj, dodam tylko ze walek zregenerowalem i sporo mis sluzyl do momentu az sie ukrecil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PTR Napisano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > Jakiś ujowy olej wtedy mialem w silniku i mysle, ze to przez to, > aczkolwiek(przebieg był wg licznika, a ile bylo autentycznie > nakrecone ) tak ze sie nie stresuj, dodam tylko ze walek > zregenerowalem i sporo mis sluzyl do momentu az sie ukrecil a po co dawałeś do regeneracji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > a po co dawałeś do regeneracji? No, bo mi krzywki z wałka wsiorbało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PTR Napisano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > No, bo mi krzywki z wałka wsiorbało normlanie za bardzo chyba katujesz ten silnik bierz przykad ze mnie 6tys rpm rzadko przekraczam (ok.1raz dziennie) i jest dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > normlanie za bardzo chyba katujesz ten silnik bierz przykad ze mnie > 6tys rpm rzadko przekraczam (ok.1raz dziennie) i jest dobrze Ja ostatnio mało jeżdzę, a to z racji nagromadzonych punktów, ale jak juz wsiadam to nie mogę się powstrzymać Jakbym chciał jeździć jak kapelusz to bym sobie kaszla kupił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PTR Napisano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > Ja ostatnio mało jeżdzę, a to z racji nagromadzonych punktów, ale jak > juz wsiadam to nie mogę się powstrzymać > Jakbym chciał jeździć jak kapelusz to bym sobie kaszla kupił a wiesz jakie było niedawno moje zdziwnie jak wskazówka z obrotka na desce z SXa doszła do 7tys rpm ale ponoć ona zawyża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > a wiesz jakie było niedawno moje zdziwnie jak wskazówka z obrotka na > desce z SXa doszła do 7tys rpm ale ponoć ona zawyża Nie mam obrotka , ale ze swojego na lpg na "kranie" po małej mało ekonomicznej regulacji wycisnąłem 70km/h(licznikowe) na 1 biegu Ale więcej tego mu nie zrobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PTR Napisano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > Nie mam obrotka , ale ze swojego na lpg na "kranie" po małej mało > ekonomicznej regulacji wycisnąłem 70km/h(licznikowe) na 1 biegu > Ale więcej tego mu nie zrobie ło matko on musiał mieć z 10tys rpm policzyłem to i rzeczywiście musiało być w granicach 10tys rpm i Ty się dziwisz że Ci wałek zdechł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > ło matko on musiał mieć z 10tys rpm policzyłem to i rzeczywiście > musiało być w granicach 10tys rpm i Ty się dziwisz że Ci wałek > zdechł Turbawki mi się zachciało z wolno ssaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PTR Napisano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > Turbawki mi się zachciało z wolno ssaka nawet hondy nie kręcą się tak wysoko, a może myślałeś że wankla pod maską masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > ło matko on musiał mieć z 10tys rpm policzyłem to i rzeczywiście > musiało być w granicach 10tys rpm i Ty się dziwisz że Ci wałek > zdechł Foto wałka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > nawet hondy nie kręcą się tak wysoko, a może myślałeś że wankla pod > maską masz Słuchaj nie ma jak to Fiat UNO 1.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PTR Napisano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > Foto wałka o pękną se Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > o pękną se Telefonem robiłem to marnie wyszło, maiłem jeszcze gdzięs fotki po wyjęciu wałka, a raczej tego co z niego zostało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PTR Napisano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > Telefonem robiłem to marnie wyszło, maiłem jeszcze gdzięs fotki po > wyjęciu wałka, a raczej tego co z niego zostało chyba kiedyś widziałem już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PTR Napisano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > Słuchaj nie ma jak to Fiat UNO 1.4 w gruncie rzeczy to silniki 1.4 są dużo lepsze od 1.0 z rodziny fire, bo są lepiej dopracowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > chyba kiedyś widziałem już tak dla przypomienia koszmarów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 25 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > w gruncie rzeczy to silniki 1.4 są dużo lepsze od 1.0 z rodziny fire, > bo są lepiej dopracowane Silniki z epoki .... dobra ciii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PTR Napisano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2005 > Silniki z epoki .... dobra ciii bo będzie ze spamujemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 26 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2005 ja odczas butowania dokrecam jedynke do 60 i to jest w moim silniczku normalne Nie mam dzialajacego obrotka wiec ile moge miec obrotow ?? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 26 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2005 > w gruncie rzeczy to silniki 1.4 są dużo lepsze od 1.0 z rodziny fire, > bo są lepiej dopracowane ??? ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 26 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2005 a jak sprawdzic ta kompresje i czy wyniki mi powiedza co z uszczelkami ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RayanPeter Napisano 26 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2005 > a jak sprawdzic ta kompresje i czy wyniki mi powiedza co z > uszczelkami ?? do warsztaciku jedziemy i tam panowie sie zajma:) powiedza o uszczelece i o zaworach i o pierscionkach. latwo spr. jak nei ma duzej roznicy miedzy cylindrami tzn ze nie dzieje sie nic powaznego chyba ze wykaze bardzo niska kompresje. wiem z doswiadczenia ze przy bardzo niskiej kompresji na LPG beddzie smigal ale trzeba go odpalic:D:D:D:D Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 26 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2005 > Nie mam obrotka , ale ze swojego na lpg na "kranie" po małej mało > ekonomicznej regulacji wycisnąłem 70km/h(licznikowe) na 1 biegu > Ale więcej tego mu nie zrobie sadysta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 26 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2005 > sadysta Experymentator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 27 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2005 a gdzie na śląsku moge sprawdzic kompresje dajcie jakies namiary na warsztat?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PTR Napisano 27 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2005 > a jak sprawdzic ta kompresje i czy wyniki mi powiedza co z > uszczelkami ?? wykręcasz świece przykładasz przyrząd do pomiaru, powie Ci to w jakim stanie są pierścienie np. albo czy zawory się domykają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 28 Listopada 2005 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2005 > wykręcasz świece przykładasz przyrząd do pomiaru, powie Ci to w jakim > stanie są pierścienie np. albo czy zawory się domykają a gdzie to sprawdzałeś?? na warsztacie czy sam sobie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PTR Napisano 28 Listopada 2005 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2005 > a gdzie to sprawdzałeś?? na warsztacie czy sam sobie?? u Pawła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.