jarecki76 Napisano 25 Września 2010 Udostępnij Napisano 25 Września 2010 Witajcie, sprawa od nowości u mnie, mianowicie tylna wycieraczka częściowo nie zbiera wody, a ruchowi powrotnemu towarzyszy pierdzenie wprowadzające mnie i moich pasażerów w konsternację a ostatnio zwyczajny śmiech i drwiny. Po lekkim dociśnięciu ramienia podczas pracy wycieraczka zbiera pięknie i nie wydaje wstydliwych odgłosów, panowie heeeeeeelp jak zwiększyć ten docisk. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 25 Września 2010 Udostępnij Napisano 25 Września 2010 Wymienić sprężynę dociskową ramienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafla Napisano 25 Września 2010 Udostępnij Napisano 25 Września 2010 > Wymienić sprężynę dociskową ramienia. Nie lepiej wycieraczke? Padnieta sprzezyna w niespelna 2 letnim samochodzie? PS U mnie tylna tez zbiera beznadziejnie, ale na szczescie nie wydaje dzwiekow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 25 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2010 nie, wycieraczka jest świeżo zmieniona, zresztą tak jak mówiłem zaraz po odebraniu samochodu był ten problem. poproszę żeby mi w ASO wymienili sprężynę na przeglądzie. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elephant80 Napisano 27 Września 2010 Udostępnij Napisano 27 Września 2010 Miałem to samo. Nie zbierała środkiem i piszczała na powrocie. Przy którejś wizycie wymienili pióro i jest ok. Na pytanie od jakiego modelu powiedzieli tylko - stara corsa. Do dziś (mniej więcej od roku) jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2010 oooooooooooo! czy zatem kłopotem dla Kolegi byłby pomiar długości rzeczonego pióra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elephant80 Napisano 27 Września 2010 Udostępnij Napisano 27 Września 2010 Bez problemu i długość i model corsy nawet ale... jutro wieczorem Bo asterix stoi w serwisie i właśnie jutro mam go odebrać. Nawet jeżeli nie odbiorę to informację zdobyć mogę bez problemu. Pozdrawiam P.S. Z tego co mówili w serwisie to norma w AII i zawsze wymieniają pióra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 27 Września 2010 Udostępnij Napisano 27 Września 2010 > oooooooooooo! czy zatem kłopotem dla Kolegi byłby pomiar długości rzeczonego pióra? fabrycznie idzie 40cm, brat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2010 ok spoko, jak odbierzesz to poproszę o długość wycieraczki, nie wiedziałem że standardowo wymieniają na te od corsy. kurde byłbym szczęśliwy gdyby patent zadziałał u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2010 kurna rzeczywiśćie jak Brat pisze corsy A i B mają taką samą długość pióra jak nasze astry II - to na czym polega ten myk (lepszego docisku)? w konstrukcji samego pióra ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > kurna rzeczywiśćie jak Brat pisze corsy A i B mają taką samą długość pióra jak nasze astry II - to > na czym polega ten myk (lepszego docisku)? > w konstrukcji samego pióra ? myślę że pióro nie ma tu znaczenia, powiedzieli koledze elephant80 że pasuje od corsy bo tak jest, GM zamienia numery wycieraczek na nowsze chociaż nie bardzo wiadomo po co, jeżeli sprężyna dociskowa ramienia występuje odrębnie można ją wymienić, aczkolwiek myślę że rozwiązaniem skutecznym i prostym byłoby wymienić pióro ale na to płaskie - jednoczęściowe, ja miałem tak z przodem, wycieraczka kierowcy wpadała w jakieś dziwne drgania, zmieniałem pióra na różne tradycyjne- bez skutku, zmieniłem mechanizm wycieraczek na całkiem nowy, też bez poprawy, zmieniłem ramię - chwila była spokoju po czym znów się zaczęły cyrki, założyłem wreszcie pióra Valeo Extreme i od 2 lat na nich jeżdżę i mam błogi spokój, brat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2010 no to kupuję valeo na tył, mam nadzieję że nie będzie problemu z montażem. dzięki pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 28 Września 2010 Udostępnij Napisano 28 Września 2010 > no to kupuję valeo na tył, mam nadzieję że nie będzie problemu z montażem. czekaj, właśnie sobie uświadomiłem oczywistą oczywistość że doradziłem Ci głupotę przecież tylne mocowanie pióra jest specyficzne w A-G, chyba że są w ofercie takie pióra ale zwykłej wycieraczki tam się przecież nie założy, trzeba by zmienić jeszcze ramię np od F-ki o ile pasuje? idea słuszna ale ciężka do zrealizowania, przepraszam za wprowadzenie w błąd, brat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elephant80 Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 > myślę że pióro nie ma tu znaczenia, powiedzieli koledze elephant80 że pasuje od corsy bo tak > jest, GM zamienia numery wycieraczek na nowsze chociaż nie bardzo wiadomo po co Ja również nie wiem dlaczego tak jest, ale wierzcie lub nie jest różnica. Corsa B, 400mm... Fabryczna od początku nie zbierała w środku na długości 10cm oraz skakała na powrocie. Po wymianie jest super Nie widzę różnicy w wykonaniu, nie wiem o co chodzi. Wiem, że na bank jest inne pióro i nie mataczyli np ze zmianą ramienia. Osobiście nie znalazłem płaskiego zamiennika. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2010 nie ma sprawy spróbuję najpierw wycieraczkę corsa oryginal - jak zadziała to będzie hit. oczywiście dam znać co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > nie ma sprawy spróbuję najpierw wycieraczkę corsa oryginal - jak zadziała to będzie hit. oczywiście > dam znać co i jak. a ja tak dalej kombinuję i myślę że jednak mogło by się udać, skoro pióro tylne ma pręt na którym zatrzaskuje się szczelina ramienia wycieraczki - to przecież po zdjęciu adaptera pióra zostaje też taki pręt zobaczę jak to fizycznie ma się w piórach Valeo Extereme które mam z przodu, gdy się okaże że średnice tych prętów są podobne będzie to oznaczało że da się płaskie pióro założyć również na tył zbadam to i dam znać, brat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcd1234 Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > ...to przecież po zdjęciu adaptera pióra zostaje > też taki pręt Już dwa lata mam motguma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Już dwa lata mam motguma. cenna uwaga, zatem można założyć płaskie pióro jeżeli tylko da się zdjąć jego adapter aby zostawić sam pręt, sprawdzę to jeszcze na wspomnianych wyżej Valeo, brat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjk Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Ja również nie wiem dlaczego tak jest, ale wierzcie lub nie jest różnica. > Corsa B, 400mm... Czy dobrze rozumiem, że pióro od Corsy B można z tyłu założyć na zasadzie plug&play? k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 30 Września 2010 Udostępnij Napisano 30 Września 2010 > Czy dobrze rozumiem, że pióro od Corsy B można z tyłu założyć na zasadzie plug&play? > k. pewnie tak, bo po usunięciu adaptera mocowania pióra wygląda to mniej więcej tak jak na popełnionym przeze mnie rysunku, brat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 1 Października 2010 Udostępnij Napisano 1 Października 2010 > nie ma sprawy spróbuję najpierw wycieraczkę corsa oryginal - jak zadziała to będzie hit. oczywiście > dam znać co i jak. sprawdzałem i okazało się że jest inny problem, przetłoczenie ramienia powoduje że jego szerokość jest za duża do tego by go założyć do wycieraczki płaskiej Valeo brat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 1 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2010 Corsa A, B, Tigra B, Combo B, Astra I kombi, Sintra długość pióra 400 mm nr kat. 12 72 206, jest to najtańsza wycieraczka w ASO OPEL bo kosztuje 23,76 zł pytanie czy zamonowałeś ją bez problemu do AII? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 20 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2010 HUUUURRRRRAAAAAA podziękowania dla kolegi elephant80, dzisiaj zobaczyłęm na przecenie wycieraczki po 8 zł i wybrałem jak kolega zalecił tę dla starszych modeli m.in corsy z przełomu lat 80/90 oczywiście o takiej samej długości jak w AII czyli 40 cm. Wycieraczki różnią się w zasadzie rozmieszczeniem tych docisków. A efekt CUD MALINA MIÓD zbiera wspaniale, nic nie trzeszczy, nic nie pierdzi są bezszelestne - jedyne co słyszę to mechanizm pracy tej wycieraczki, i odgłos pompki spryskiwacza. Tak na marginesie podszedł do mnie jak montowałem TO CUDO gościu z nowej octavi i żalił się że u niego od nowości też pierdziała do tego stopnia że zawsze ostrzegał pasażerów że usłyszą niezapomniane dźwięki. Jeszcze raz wielkie podziękowania dla kolegi elephant80. szacunek za patent z corsą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.