Skocz do zawartości

AII tylna wycieraczka


jarecki76

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

sprawa od nowości u mnie, mianowicie tylna wycieraczka częściowo nie zbiera wody, a ruchowi powrotnemu towarzyszy pierdzenie wprowadzające mnie i moich pasażerów w konsternację a ostatnio zwyczajny śmiech i drwiny. Po lekkim dociśnięciu ramienia podczas pracy wycieraczka zbiera pięknie i nie wydaje wstydliwych odgłosów, panowie heeeeeeelp jak zwiększyć ten docisk.

pozdrawiam cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez problemu i długość i model corsy nawet ale... jutro wieczorem smile.gif

Bo asterix stoi w serwisie i właśnie jutro mam go odebrać.

Nawet jeżeli nie odbiorę to informację zdobyć mogę bez problemu.

Pozdrawiam

P.S. Z tego co mówili w serwisie to norma w AII i zawsze wymieniają pióra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kurna rzeczywiśćie jak Brat pisze corsy A i B mają taką samą długość pióra jak nasze astry II - to

> na czym polega ten myk (lepszego docisku)?

> w konstrukcji samego pióra ?

myślę że pióro nie ma tu znaczenia, powiedzieli koledze elephant80 że pasuje od corsy bo tak jest, GM zamienia numery wycieraczek na nowsze chociaż nie bardzo wiadomo po co,

jeżeli sprężyna dociskowa ramienia występuje odrębnie można ją wymienić, aczkolwiek myślę że rozwiązaniem skutecznym i prostym byłoby wymienić pióro ale na to płaskie - jednoczęściowe,

ja miałem tak z przodem, wycieraczka kierowcy wpadała w jakieś dziwne drgania, zmieniałem pióra na różne tradycyjne- bez skutku, zmieniłem mechanizm wycieraczek na całkiem nowy, też bez poprawy, zmieniłem ramię - chwila była spokoju po czym znów się zaczęły cyrki, założyłem wreszcie pióra Valeo Extreme i od 2 lat na nich jeżdżę i mam błogi spokój,

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to kupuję valeo na tył, mam nadzieję że nie będzie problemu z montażem.

czekaj, właśnie sobie uświadomiłem oczywistą oczywistość że doradziłem Ci głupotę mlot.gif

przecież tylne mocowanie pióra jest specyficzne w A-G,

chyba że są w ofercie takie pióra ale zwykłej wycieraczki tam się przecież nie założy, trzeba by zmienić jeszcze ramię np od F-ki o ile pasuje?

idea słuszna ale ciężka do zrealizowania, przepraszam za wprowadzenie w błąd,

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> myślę że pióro nie ma tu znaczenia, powiedzieli koledze elephant80 że pasuje od corsy bo tak

> jest, GM zamienia numery wycieraczek na nowsze chociaż nie bardzo wiadomo po co

Ja również nie wiem dlaczego tak jest, ale wierzcie lub nie jest różnica.

Corsa B, 400mm...

Fabryczna od początku nie zbierała w środku na długości 10cm oraz skakała na powrocie.

Po wymianie jest super smile.gif

Nie widzę różnicy w wykonaniu, nie wiem o co chodzi.

Wiem, że na bank jest inne pióro i nie mataczyli np ze zmianą ramienia.

Osobiście nie znalazłem płaskiego zamiennika.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie ma sprawy spróbuję najpierw wycieraczkę corsa oryginal - jak zadziała to będzie hit. oczywiście

> dam znać co i jak.

a ja tak dalej kombinuję i myślę że jednak mogło by się udać, skoro pióro tylne ma pręt na którym zatrzaskuje się szczelina ramienia wycieraczki - to przecież po zdjęciu adaptera pióra zostaje też taki pręt hmm.gif

zobaczę jak to fizycznie ma się w piórach Valeo Extereme które mam z przodu, gdy się okaże że średnice tych prętów są podobne będzie to oznaczało że da się płaskie pióro założyć również na tył palacz.gif

zbadam to i dam znać,

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy dobrze rozumiem, że pióro od Corsy B można z tyłu założyć na zasadzie plug&play?

> k.

pewnie tak, bo po usunięciu adaptera mocowania pióra wygląda to mniej więcej tak jak na popełnionym przeze mnie rysunku,

284233285-Mocowaniepiora.JPG

brat

post-98214-14352509872974_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie ma sprawy spróbuję najpierw wycieraczkę corsa oryginal - jak zadziała to będzie hit. oczywiście

> dam znać co i jak.

sprawdzałem i okazało się że jest inny problem, przetłoczenie ramienia powoduje że jego szerokość jest za duża do tego by go założyć do wycieraczki płaskiej Valeo no.gif

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

HUUUURRRRRAAAAAA yay.gifpodziękowania dla kolegi elephant80, dzisiaj zobaczyłęm na przecenie wycieraczki po 8 zł i wybrałem jak kolega zalecił tę dla starszych modeli m.in corsy z przełomu lat 80/90 oczywiście o takiej samej długości jak w AII czyli 40 cm.

Wycieraczki różnią się w zasadzie rozmieszczeniem tych docisków. A efekt CUD MALINA MIÓD zbiera wspaniale, nic nie trzeszczy, nic nie pierdzi są bezszelestne - jedyne co słyszę to mechanizm pracy tej wycieraczki, i odgłos pompki spryskiwacza. Tak na marginesie podszedł do mnie jak montowałem TO CUDO gościu z nowej octavi i żalił się że u niego od nowości też pierdziała do tego stopnia że zawsze ostrzegał pasażerów że usłyszą niezapomniane dźwięki.

Jeszcze raz wielkie podziękowania dla kolegi elephant80. waytogo.gif

szacunek za patent z corsą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.