Skocz do zawartości

wyniki testów Kubicy !


GoRbI

Rekomendowane odpowiedzi

za stroną F1

Barcelona* - 01/12/2005 AM

1 . J. Button - BAR Honda V10 - 1:14.547 (+ 0.000 ) - 44 laps

2 . P. de la Rosa - McLaren Mercedes MP4-21B V8 - 1:17.449 (+ 2.902 ) - 37 laps

3 . M. Webber - Williams Cosworth V8 - 1:17.604 (+ 3.057 ) - 28 laps

4 . J. P. Montoya - McLaren Mercedes MP4-21B V8 - 1:17.763 (+ 3.216 ) - 28 laps

5 . R. Schumacher - Toyota TF106 V8 - 1:17.982 (+ 3.435 ) - 36 laps

6 . R. Kubica - Renault R25 V10 - 1:17.997 (+ 3.450 ) - 41 laps

7 . R. Zonta - Toyota TF106 V8 - 1:18.034 (+ 3.487 ) - 32 laps

8 . F. Montagny - Renault R25 V10 - 1:18.094 (+ 3.547 ) - 31 laps

9 . D. Coulthard - Red Bull Cosworth V10 - 1:18.318 (+ 3.771 ) - 30 laps

10 . R. Doornbos - Red Bull Cosworth V10 - 1:19.522 (+ 4.975 ) - 35 laps

11 . A. Davidson - BAR Honda V8 - 1:19.632 (+ 5.085 ) - 30 laps

12 . N. Rosberg - Williams Cosworth V8 - 1:19.811 (+ 5.264 ) - 26 laps

13 . S. Speed - Scuderia Toro Rosso RB1 V10 - 1:19.995 (+ 5.448 ) - 38 laps.

Chyba nieźle - tuż za Ralfem, przed Zontą, Coulthardem smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem nieźle jednak trzeba patrzeć na to,że Robert jechał V10 a najlepsi czołowi zawodnicy mistrzostw świata V8(czyli już na początku zmniejszył do nich dystans).No, ale idąc tym tropem był szybszy od Coultharda grinser006.gif

Aha Robert nie tylko jechał V10 ale po raz pierwszy V10 w F1 zakrecony.gifDla mnie gicior!! busted.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> za stroną F1

> Barcelona* - 01/12/2005 AM

> 1 . J. Button - BAR Honda V10 - 1:14.547 (+ 0.000 ) - 44 laps

> 2 . P. de la Rosa - McLaren Mercedes MP4-21B V8 - 1:17.449 (+ 2.902 )

> - 37 laps

> 3 . M. Webber - Williams Cosworth V8 - 1:17.604 (+ 3.057 ) - 28 laps

> 4 . J. P. Montoya - McLaren Mercedes MP4-21B V8 - 1:17.763 (+ 3.216 )

> - 28 laps

> 5 . R. Schumacher - Toyota TF106 V8 - 1:17.982 (+ 3.435 ) - 36 laps

> 6 . R. Kubica - Renault R25 V10 - 1:17.997 (+ 3.450 ) - 41 laps

> 7 . R. Zonta - Toyota TF106 V8 - 1:18.034 (+ 3.487 ) - 32 laps

> 8 . F. Montagny - Renault R25 V10 - 1:18.094 (+ 3.547 ) - 31 laps

> 9 . D. Coulthard - Red Bull Cosworth V10 - 1:18.318 (+ 3.771 ) - 30

> laps

> 10 . R. Doornbos - Red Bull Cosworth V10 - 1:19.522 (+ 4.975 ) - 35

> laps

> 11 . A. Davidson - BAR Honda V8 - 1:19.632 (+ 5.085 ) - 30 laps

> 12 . N. Rosberg - Williams Cosworth V8 - 1:19.811 (+ 5.264 ) - 26

> laps

> 13 . S. Speed - Scuderia Toro Rosso RB1 V10 - 1:19.995 (+ 5.448 ) -

> 38 laps.

> Chyba nieźle - tuż za Ralfem, przed Zontą, Coulthardem

Ma chlopak talenta cool.gif

Na wawelskim calkiem fajnie popierniczal ta swoja zerowa playstation impreza (no poza tym rowem na 1 OS zlosnik.gif)

Wie do czego sluzy samochod.

A w wyscigach to juz w ogole wymiata winner.gif

Oby zawital do F1 bananaevil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Całkiem nieźle jednak trzeba patrzeć na to,że Robert jechał V10 a

> najlepsi czołowi zawodnicy mistrzostw świata V8(czyli już na

> początku zmniejszył do nich dystans).No, ale idąc tym tropem był

> szybszy od Coultharda

Tak, ale z tego, co wiem, było to już V10 przystosowane do wymogów nowego sezonu (czyli zdławione nieco). Tak więc, przynajmniej teoretycznie, nie powinno to być przewagą. ok.gif

> Aha Robert nie tylko jechał V10 ale po raz pierwszy V10 w F1 Dla mnie

> gicior!!

No ba! smile.gif Ja jeszcze tylko dodam, że różnica czasów pomiędzy pierwszym jego okrążeniem, a najlepszym, jakie wykręcił wynosiła niemal... 20 sekund. spineyes.gifyikes.gifclaps.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No ba! Ja jeszcze tylko dodam, że różnica czasów pomiędzy pierwszym

> jego okršżeniem, a najlepszym, jakie wykręcił wynosiła niemal...

> 20 sekund.

najbardziej podobal mi sie teks "dziekuje za wyrozumialy set'up poprosze cos agresywniejszego" zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif normalnie big respect dla tego pana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INTERIA

Quote:

Robert Kubica ma za sobą pierwsze 40 okrążeń toru przejechanych bolidem Formuły 1. Był to najszybszy samochód zakończonego sezonu - Renault R25.

Moc jego 10-cylindrowego silnika została ograniczona o około 200 KM, by zasymulować osiągi przyszłorocznych samochodów, które będą napędzane jednostkami V8.

Kubica spisał się bardzo dobrze. W gronie 14 kierowców Polak uzyskał szósty czas. Oto co Kubica powiedział po zakończeniu jazd:

- Na tor Catalunya przyjechał dwa dni przed sesją treningową. Czas ten wykorzystałem na spotkania z członkami ekipy Renault, obserwowanie ich pracy, podsłuchiwanie rozmów radiowych z kierowcami. Oglądałem również bolidy w akcji i chociaż nie był to pierwszy raz, to byłem pod wrażeniem ich prędkości w zakrętach.

- Dzisiaj rozpocząłem jazdy wcześnie rano, gdy było jeszcze zimno. Mimo tego musiałem od razu zacząć szybko jeździć, aby rozgrzać opony i hamulce. Jeśli mam być szczery nie spodziewałem się, że są aż takie różnice w osiągach między samochodami F1, a Formułą Renault. W końcu bolidy World Series by Renault są wolniejsze jeszcze tylko od samochodów GP2.

Z sesji jestem bardzo zadowolony. Cały czas poprawiałem wyniki, a dla teamu progres był nawet ważniejszy od samych czasów. Zespół mógł w ten sposób obserwować jak pracuję, uczę się samochodu i sygnałów od niego płynących. A ja starałem się jechać coraz szybciej i nie robić błędów. I z tego punktu widzenia wszystko poszło bardzo dobrze.

Niestety, moja jazda nie była częścią większych testów. Jeździłem samochodem z silnikiem V10 o ograniczonej mocy, a nie z nową jednostką V8. Bolid był ustawiony w ten sposób, by był łatwiejszy w prowadzeniu, w trakcie jazd robiliśmy drobne poprawki setupu, ale jest jeszcze tyle rzeczy do nauki, że nie poszliśmy daleko w tym kierunku.

Kończacy się rok był dla mnie bardzo udany. Siódmego grudnia kończę 21 lat i zamierzam kontynuować moją karierę w Europie. Myślę, że GP2 będzie najlepszym rozwiązaniem bowiem przybliża mnie do świata F1.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> za stroną F1

> Barcelona* - 01/12/2005 AM

> 1 . J. Button - BAR Honda V10 - 1:14.547 (+ 0.000 ) - 44 laps

> 2 . P. de la Rosa - McLaren Mercedes MP4-21B V8 - 1:17.449 (+ 2.902 )

> - 37 laps

> 3 . M. Webber - Williams Cosworth V8 - 1:17.604 (+ 3.057 ) - 28 laps

> 4 . J. P. Montoya - McLaren Mercedes MP4-21B V8 - 1:17.763 (+ 3.216 )

> - 28 laps

> 5 . R. Schumacher - Toyota TF106 V8 - 1:17.982 (+ 3.435 ) - 36 laps

> 6 . R. Kubica - Renault R25 V10 - 1:17.997 (+ 3.450 ) - 41 laps

> 7 . R. Zonta - Toyota TF106 V8 - 1:18.034 (+ 3.487 ) - 32 laps

> 8 . F. Montagny - Renault R25 V10 - 1:18.094 (+ 3.547 ) - 31 laps

> 9 . D. Coulthard - Red Bull Cosworth V10 - 1:18.318 (+ 3.771 ) - 30

> laps

> 10 . R. Doornbos - Red Bull Cosworth V10 - 1:19.522 (+ 4.975 ) - 35

> laps

> 11 . A. Davidson - BAR Honda V8 - 1:19.632 (+ 5.085 ) - 30 laps

> 12 . N. Rosberg - Williams Cosworth V8 - 1:19.811 (+ 5.264 ) - 26

> laps

> 13 . S. Speed - Scuderia Toro Rosso RB1 V10 - 1:19.995 (+ 5.448 ) -

> 38 laps.

> Chyba nieźle - tuż za Ralfem, przed Zontą, Coulthardem

1 raz, za sterami f1. Taki wynik w gronie doswiadczonych kierowcow. Coz powiedziec, jest niesamowity...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> za stroną F1

> Barcelona* - 01/12/2005 AM

> 1 . J. Button - BAR Honda V10 - 1:14.547 (+ 0.000 ) - 44 laps

> 6 . R. Kubica - Renault R25 V10 - 1:17.997 (+ 3.450 ) - 41 laps

IMO to jest przepasc... Button mial inny samochod (nieograniczona o te 200KM moc) czy zaczelo padac ? Dziwi mnie to bo rowniez miedzy 1-2 jest duza odstawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMO to jest przepasc... Button mial inny samochod (nieograniczona o

> te 200KM moc) czy zaczelo padac ? Dziwi mnie to bo rowniez

> miedzy 1-2 jest duza odstawa.

Mnie się wydaje, że (z całym szacunkiem dla Roberta) Button to już jakaś-tam marka w F1 jest. Ma kupę doświadczenia i jest naprawdę szybki. Więc nie przejmowałbym się specjalnie taką różnicą... ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mnie się wydaje, że (z całym szacunkiem dla Roberta) Button to już

> jakaś-tam marka w F1 jest. Ma kupę doświadczenia i jest naprawdę

> szybki. Więc nie przejmowałbym się specjalnie taką różnicą...

Na F1Ultra napisali, ze Button jechal starym silnikiem V10 - bez zadnych ogranicznen, wiec ~ 200KM wiecej itp. itd. - stad taka roznica miedzy 1 m-cem, a reszta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na F1Ultra napisali, ze Button jechal starym silnikiem V10 - bez

> zadnych ogranicznen, wiec ~ 200KM wiecej itp. itd. - stad taka

> roznica miedzy 1 m-cem, a reszta.

A, widzisz... To miałem lewe informacje. zlosnik.gif

No, to w takim razie wszystko jest jasne. Tym większy RESPECT dla Roberta. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.