Emil_86 Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 Jakiś czas temu zauważyłem, że gumowa osłona przekładni kierowniczej od strony pasażera poszła się Trza było to wymienić, bo później jak piachu by naleciało to i całą maglownicę mógłby szlag trafić. Po demontażu starej gumy, okazało się, że ta którą kupiłem ma 9 żeberek a nie 11 jak oryginał i jest trochę przykrótka. Niestety w całym Olsztynie nie mieli tej wersji oryginalnej, także zadecydowałem założyć tą co kupiłem. Narazie się trzyma i nie przesuwa po drążku (zaciśnięta guma opaskami). Koszt takiej części 7,90 PLN. Czy ktoś z was miał już taki problem? Da się pojeździć na czymś takim, co założyłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > Czy ktoś z was miał już taki problem? Da się pojeździć na czymś takim, co założyłem? będzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 Pamiętam ile się męczyłem, żeby nałożyć tą pier****** gumę na magiel. Swoją drogą to normalnie masakrycznie dużo miejsca pod maską masz. Ja za chulerę nie zobaczę prawej osłony magla spod maski. PS Guma powinna pochodzić kilka lat, fakt dosyć mocno się rozciąga, ale jeśli nie sparcieje po roku to będzie trzymać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Emil_86 Napisano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 Jest jeszcze inna kwestia - robiliśmy to samemu bez ustawiania zbieżności, czyli mierzenie gwintu suwmiarka po odkręceniu nakrętki kontrującej. Może nie będzie darło kapcia bo wyszło tak samo jak przed rozkręceniem wszystkiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 żeby wymienić prawą stronę, najłatwiej chyba zrobić to na wyjętym drążku, dostęp jest sakramencko kiepski i mało miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Emil_86 Napisano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 > żeby wymienić prawą stronę, najłatwiej chyba zrobić to na wyjętym drążku, dostęp jest sakramencko > kiepski i mało miejsca W dziewięćsecie dostęp jest bardzo dobry zarówno od góry jak i od spodu, także z założeniem tej gumy nie było wielkiego problemu, wystarczył śrubokręt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 7 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2010 bez odpowiednich narzędzi nie da sięnic zrobić prawy drążek wyjąć jeszcze nie jest źle, ale do lewego trzeba specjalny klucz płaski, a raczej jego końcówkę z możliwością założenia przedłużki i pokrętła gedore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matti89 Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 > bez odpowiednich narzędzi nie da sięnic zrobić > prawy drążek wyjąć jeszcze nie jest źle, ale do lewego trzeba specjalny klucz płaski, a raczej jego > końcówkę z możliwością założenia przedłużki i pokrętła gedore Masz rację, ale tylko w przypadku, kiedy drążek ma nacięcie, niestety mój nie miał i jedynym wyjściem, aby wymienić lewy drążek (bez specjalnego klucza do drążków ) było wyjęcie przekładni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 8 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2010 każdy drążek ma dwa 'spiłowania' na klucz płaski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matti89 Napisano 11 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2010 > każdy drążek ma dwa 'spiłowania' na klucz płaski Niestety, ale nie każdy mój oryginalny (trw) nie miał (miał tylko nacięcia do uchwytu drążka przy kontrowaniu nakrętki do końcówki) a zamiennik już tak. Np. ten nie ma: http://moto.allegro.pl/febi-drazek-kierowniczy-fiat-uno-tipo-tempra-l-p-i1305885259.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtu1989 Napisano 11 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2010 > Jest jeszcze inna kwestia - robiliśmy to samemu bez ustawiania zbieżności, czyli mierzenie gwintu > suwmiarka po odkręceniu nakrętki kontrującej. Może nie będzie darło kapcia bo wyszło tak samo > jak przed rozkręceniem wszystkiego. Sprawdzić zbieżność nie zaszkodzi, a opon szkoda. Podjedz na stacje kontroli pojazdów powinni ci za darmo sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.