fenix8 Napisano 25 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2010 jak w temacie. dużo z tym zabawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 25 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2010 > jak w temacie. dużo z tym zabawy? ulokowanie takiego kształtu wkładu pompy w tym = dużo rzeźby z plastikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 25 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2010 A to musi być koniecznie ta pompa? Uno Turbo ma pompę zewnętrzną, sądzę, że i tu jak najbardziej dałoby się to zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 25 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2010 > A to musi być koniecznie ta pompa? Uno Turbo ma pompę zewnętrzną, sądzę, że i tu jak najbardziej > dałoby się to zrobić oczywiście, zewnętrzną pompę podłączyć pod tą i gra. pytanie po co fenix chce wsadzać plastik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 25 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2010 > oczywiście, zewnętrzną pompę podłączyć pod tą i gra. pytanie po co fenix chce wsadzać plastik Po to, żeby łatwiej przedziurawić jeżdżąc w takich miejscach jak jeździ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 25 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2010 > A to musi być koniecznie ta pompa? Uno Turbo ma pompę zewnętrzną, sądzę, że i tu jak najbardziej > dałoby się to zrobić U siebie mam zbiornik z gaźnika i pompkę zewnętrzną od poldka trucka pod maską w miejscu filtra paliwa a filtr poleciał wyżej na przewodzie, a i przed pompką założony filtr wstępny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 25 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2010 > Po to, żeby łatwiej przedziurawić jeżdżąc w takich miejscach jak jeździ... tz wiesz, u mnie przy obniżonym jeszcze nie uszkodziłem ale też omijam wertepy, jedyne co fajne to to że nie przegnije, ale wsadzając nowy blaszak starczy na 10 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 26 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2010 > tz wiesz, u mnie przy obniżonym jeszcze nie uszkodziłem ale też omijam wertepy, jedyne co fajne to > to że nie przegnije, ale wsadzając nowy blaszak starczy na 10 lat Ale Ty nie jeździsz w miejscach gdzie o kamień albo wystający pieniek można urwać mało to wydech, można ubić misę olejową czy ubić kawałek skrzyni (Fenix już ma ubitą). Nawet istnieje prawdopodobieństwo, że wjedzie w coś gdzie zahaczy tylną belką, a od tego już tylko mały krok do rozprucia baku plastikowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 26 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2010 > nowy blaszak starczy na 10 lat mój ma 14 i nic mu nie dolega, więc ta teoria się nie sprawdza a myślałeś nad "kompozytowym" bakiem? weź nowy z blachy i oblej go żywicą... albo wysmaruj 12x bitexem i też będzie taki lśniący i błyszczący Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 26 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2010 > tz wiesz, u mnie przy obniżonym jeszcze nie uszkodziłem ale też omijam wertepy, jedyne co fajne to > to że nie przegnije, ale wsadzając nowy blaszak starczy na 10 lat na 10 lat to nie zakonserwowany starczył zakonserwowałem więc przeżyje uno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.