Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zakup suzuki jimmy 99rok 1.3 benzyna 4x4

Featured Replies

Napisano

witajcie

na dniach będę oglądał takie auto, rocznik 99 klimatyzacja, elektryczne szyby silnik benzynowy 1.3. Nie znam się na samochodach terenowych. Proszę więc o porady jak zabrać się do oglądania takiego auta, od czego zacząć, jak sprawdzić napędy? Jak gazuje się ten silnik? Przebiegi będą znaczne więc gaz będzie koniecznością. Czy rama koroduje, bo taką opinię słyszałem, że potrafi tak skorodować,że zawieszenie się nie ma czego trzymać. Z góry dzięki za wszelkie sugestie.

Napisano

> witajcie

> na dniach będę oglądał takie auto, rocznik 99 klimatyzacja, elektryczne szyby silnik benzynowy 1.3.

> Nie znam się na samochodach terenowych. Proszę więc o porady jak zabrać się do oglądania

> takiego auta, od czego zacząć, jak sprawdzić napędy? Jak gazuje się ten silnik? Przebiegi będą

> znaczne więc gaz będzie koniecznością. Czy rama koroduje, bo taką opinię słyszałem, że potrafi

> tak skorodować,że zawieszenie się nie ma czego trzymać. Z góry dzięki za wszelkie sugestie.

A jeździłeś kiedykolwiek tym autem ? hmm.gif

Bo jeśli masz robić znaczne przebiegi, to zapewne po asfalcie, a do tego Jimny się baaaaardzo mocno średnio nadaje...

Napisano
  • Autor

> A jeździłeś kiedykolwiek tym autem ?

nie

> Bo jeśli masz robić znaczne przebiegi, to zapewne po asfalcie, a do tego Jimny się baaaaardzo mocno

> średnio nadaje...