czachabrava Napisano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 Panowie mam małe pytanie. Otoż mam fajne autko na oku(rover 216) silnik 16V na wtrysku,tylko jednym mankamentem jest gaz 1 generacji...pakować się w to ,czy odpuścić?Wiem,ze najlepiej sekwencja...czy chociaż 2 gen,ale auto jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 > Panowie mam małe pytanie. > Otoż mam fajne autko na oku(rover 216) silnik 16V na wtrysku,tylko jednym mankamentem jest gaz 1 > generacji...pakować się w to ,czy odpuścić?Wiem,ze najlepiej sekwencja...czy chociaż 2 gen,ale > auto jezdzi skoro do tej pory jezdziło na tej I-gen to znaczy ze dalej bedzie jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misi3k Napisano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 > Panowie mam małe pytanie. > Otoż mam fajne autko na oku(rover 216) silnik 16V na wtrysku,tylko jednym mankamentem jest gaz 1 > generacji...pakować się w to ,czy odpuścić?Wiem,ze najlepiej sekwencja...czy chociaż 2 gen,ale > auto jezdzi tak naprawdę w 2 gen dąży się do tego aby attuator był w stałym położeniu, ew. niewielkie ruchy miał, więc sobie sam odpowiedz jaka jest różnica między 1-gen a 2;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 20 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 Rozumiem,czyli zbytnio różnicy nie ma...A auto jak dobrze ustawione na analizatorze nie straci na dynamice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 Oby tylko nikt wcześniej nie ustawiał instalacji, żeby jak najmniej auto paliło gazu, bo może się okazać, że gniazda zaworowe się ponadpalały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 > tak naprawdę w 2 gen dąży się do tego aby attuator był w stałym położeniu, ew. niewielkie ruchy > miał, więc sobie sam odpowiedz jaka jest różnica między 1-gen a 2;) zbyt duże uproszczenie i wychodzi bzdura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smigiel Napisano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2010 Ktoś pojechał po całości I gen jest dobra do starego poloneza albo łady. Ja bym takiego auta nie brał, bo właściciel albo jest bardzo oszczędny (czyli oszczędza na wszystkim, na naprawach również) albo zupełnie nie ma pojęcia i równie durny gaziarz mu taka instalację do auta z wtryskiem polecił .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2010 > tak naprawdę w 2 gen dąży się do tego aby attuator był w stałym położeniu, ew. niewielkie ruchy miał, więc sobie sam odpowiedz jaka jest różnica między 1-gen a 2;) Tyle że w jednych warunkach będzie to np. 90, a w innych 110 i komputer lpg zrobi to sam, a w 1 gen. musiałbyś często jeździć na analizator spalin ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2010 > Rozumiem,czyli zbytnio różnicy nie ma...A auto jak dobrze ustawione na analizatorze nie straci na dynamice? Straci, bo mikser dławi dolot ... Według mnie trzebaby s[radzić silnik (stopień sprężania, może ogląd zaworów), a po zakupie przerobić na 2 gen. (koszt ok. 300-400zł). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2010 > Ktoś pojechał po całości I gen jest dobra do starego poloneza albo łady. Ja bym takiego auta nie > brał, bo właściciel albo jest bardzo oszczędny (czyli oszczędza na wszystkim, na naprawach > również) albo zupełnie nie ma pojęcia i równie durny gaziarz mu taka instalację do auta z > wtryskiem polecił .... może siadła elektronika i ktoś wywalił krokowca ? ciekawe co było na I montażu, bo teoretycznie powinna być min IIgen jeśli chodzi o jazdę, to ja wielkiej różnicy nie widziałem (miedzy I u IIgen) spalnie, osiągi, różnice prawie niezauważalne w MPI różnica w mocy będzie taka sama w IIgen jak i Igen - mikser=zwężka na dolocie, można się pokusić o dołożenie BLOSa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.