Skocz do zawartości

I generacja LPG


czachabrava

Rekomendowane odpowiedzi

> Panowie mam małe pytanie.

> Otoż mam fajne autko na oku(rover 216) silnik 16V na wtrysku,tylko jednym mankamentem jest gaz 1

> generacji...pakować się w to ,czy odpuścić?Wiem,ze najlepiej sekwencja...czy chociaż 2 gen,ale

> auto jezdzi

skoro do tej pory jezdziło na tej I-gen to znaczy ze dalej bedzie jezdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie mam małe pytanie.

> Otoż mam fajne autko na oku(rover 216) silnik 16V na wtrysku,tylko jednym mankamentem jest gaz 1

> generacji...pakować się w to ,czy odpuścić?Wiem,ze najlepiej sekwencja...czy chociaż 2 gen,ale

> auto jezdzi

tak naprawdę w 2 gen dąży się do tego aby attuator był w stałym położeniu, ew. niewielkie ruchy miał, więc sobie sam odpowiedz jaka jest różnica między 1-gen a 2;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak naprawdę w 2 gen dąży się do tego aby attuator był w stałym położeniu, ew. niewielkie ruchy

> miał, więc sobie sam odpowiedz jaka jest różnica między 1-gen a 2;)

zbyt duże uproszczenie i wychodzi bzdura

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś pojechał po całości smile.gif I gen jest dobra do starego poloneza albo łady. Ja bym takiego auta nie brał, bo właściciel albo jest bardzo oszczędny (czyli oszczędza na wszystkim, na naprawach również) albo zupełnie nie ma pojęcia i równie durny gaziarz mu taka instalację do auta z wtryskiem polecił ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak naprawdę w 2 gen dąży się do tego aby attuator był w stałym położeniu, ew. niewielkie ruchy miał, więc sobie sam odpowiedz jaka jest różnica między 1-gen a 2;)

Tyle że w jednych warunkach będzie to np. 90, a w innych 110 i komputer lpg zrobi to sam, a w 1 gen. musiałbyś często jeździć na analizator spalin ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozumiem,czyli zbytnio różnicy nie ma...A auto jak dobrze ustawione na analizatorze nie straci na dynamice?

Straci, bo mikser dławi dolot ...

Według mnie trzebaby s[radzić silnik (stopień sprężania, może ogląd zaworów), a po zakupie przerobić na 2 gen. (koszt ok. 300-400zł).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś pojechał po całości I gen jest dobra do starego poloneza albo łady. Ja bym takiego auta nie

> brał, bo właściciel albo jest bardzo oszczędny (czyli oszczędza na wszystkim, na naprawach

> również) albo zupełnie nie ma pojęcia i równie durny gaziarz mu taka instalację do auta z

> wtryskiem polecił ....

może siadła elektronika i ktoś wywalił krokowca ?

ciekawe co było na I montażu, bo teoretycznie powinna być min IIgen

jeśli chodzi o jazdę, to ja wielkiej różnicy nie widziałem (miedzy I u IIgen)

spalnie, osiągi, różnice prawie niezauważalne

w MPI różnica w mocy będzie taka sama w IIgen jak i Igen - mikser=zwężka na dolocie, można się pokusić o dołożenie BLOSa icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.