Skocz do zawartości

[H] 2,0 T + LPG ma ktoś z tym jakieś doświadczenia?


przemek80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, piszę z sąsiedniego kącika ponieważ od pewnego czasu przymierzam sie do zmiany auta. Byłoby miło gdyby miało rozsądny rozstaw osi, łatwy dostęp do bagażnika no i trochę mocy. Jedną z ciekawszych opcji jest H 2,0 T np 170 km. Jak widzę jest tego troche na allegro ceny bywają znośne ale zależy mi żeby auto które kupie można było przerbic na gaz. Czy ktoś ma doświadczenia z tym motorem? nie licze na jakies szczególy bo i sam nie zadaje konkretnych pytan, chodzi mi tylko o to czy nie ma w tym silniku jakis szczegolnych przeslanek zeby nie zakladac tak jak to ma miejsce w silnikach forda, hondy czy toyoty.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak spalanie wypada bp i lpg?

hmm.gifPowiem tak ,silnik lubi wypić sporo ,10l pb to takie minimum ,gazu około 2l więcej grinser006.giftyle że moje auto było prawdopodobnie modyfikowane programowo i 304Nm i jakieś 182Km.Średnio pije między 14-16litra z tym że dostaje but.gifi prędkości ponad 200 znosi całkiem spokojnie zlosnik.gifprzy 4 tyś auto licznikowo śmiga 210.Aha i moje kręci się do 7.5 tyś alien.gif .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli masz czas to napisz coś więcej o tym aucie, jak spisuje się na codzień, chodzi mi o

> awaryjność bo to już skomplikowana maszynka jest nie to co astra 2...

Jesli chodzi o silnik to w AG były takie same o oznaczeniu LET ,a w AH występują - LEL,LER,LEH .Różnica miedzy tymi z AG polega na sprzęgle i kole zamachowym ,w AH jest dwumasa .Sam silnik poza drobnymi zmianami wywodzi się jeszcze z kadeta .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam silnik

> poza drobnymi zmianami wywodzi się jeszcze z kadeta .

Czyli powinien byc juz sprawdzony i wolny od powtarzalnych awarii. Jeśli możesz to podziel sie informacjami na temat całego auta, w sumie to dość nietuzinkowa astra, czy kupno auta z rocznika 2004-2005 z 2,0 T wiąże sie z jakimis ponadprzecietnie drogimi w stosunku np do 1,7 cdti kosztami utrzymania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy kupno auta z

> rocznika 2004-2005 z 2,0 T wiąże sie z jakimis ponadprzecietnie drogimi w stosunku np do 1,7

> cdti kosztami utrzymania?

jak myślisz?

czy 2.0T kupowały "starsze kobiety na dojazdy do kościoła/na zakupy"...?

zlosnik.gif

fakt, czaaasem zdażają się wyjątki smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak myślisz?

> czy 2.0T kupowały "starsze kobiety na dojazdy do kościoła/na zakupy"...?

> fakt, czaaasem zdażają się wyjątki

pewnie racja ale np w wersji kombi może jakis niemiec potrzebował miec trochę mocy na autobanie i jakas sie uchowala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ogarniętego gazmajstra musisz znaleźć bo turbo benzyna to jest powiedzmy wyzwanie , potrzeba wydajnego reduktora , precyzyjnych wtryskiwaczy i dobrego sterownika, ciekaw jestem czy Stag 300 Premium dał by radę to obsłużyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak myślisz?

> czy 2.0T kupowały "starsze kobiety na dojazdy do kościoła/na zakupy"...?

> fakt, czaaasem zdażają się wyjątki

Ja kupiłem 1.6T i jeżdżę nawet trochę bo ca. 24kkm rocznie ale... nie sprawdzam osiągów silnika na każdym rogu, w zasadzie bardzo rzadko - najczęściej w trasie przy wyprzedzaniu... smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.