Skocz do zawartości

Ciężko działająca dźwignia sprzęgła - przyczyny ?


marcin44

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam!

> Co może byc przyczyną ciężko działającej dźwigni sprzęgła ?

> Trzeba mieć stalowy uścisk żeby je wcisnąć.

> Czy to może być objaw zużytego sprzęgła itp.?

Na linke, czy hydrauliczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie olej w silniku jest gęsty i zimny i to jest przyczyna cieżko dzialajacego sprzegła, ewentualnie tak jak piszesz- linka mowi papa.

Ale stawiam na pierwsze. Jak odpalałem swoje suzuki w listopadzie ( stalo pod chmurka 2 tygodnie) to też nie moglem wcisnac klamki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!

> Co może byc przyczyną ciężko działającej dźwigni sprzęgła ?

> Trzeba mieć stalowy uścisk żeby je wcisnąć.

> Czy to może być objaw zużytego sprzęgła itp.?

1.jaki moto

2. wciskasz na odpalonym moto?

3. a moze przez zime para z lewej reki Ci uszla wiec stad te spostrzezenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1.jaki moto

> 2. wciskasz na odpalonym moto?

> 3. a moze przez zime para z lewej reki Ci uszla wiec stad te spostrzezenia

wink.gif

1.Suzuki Bandit 600 - zastanawiam się własnie nad jego kupnem.

2. Motocykl był odpalony.

3. Wątpie, ostro ćwiczę wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co może byc przyczyną ciężko działającej dźwigni sprzęgła ?

jedno z trojga, zazwyczaj wszystkie trzy:

zaczynamy od samej dźwigni - nic nie obciera, lub luz nie jest za duży, tulejka czysta i nasmarowana ?

dalej jest linka - nigdzie nie zagięta, pancerz czysty i nasmarowany ?

potem jest mechanizm popychający - czy czysty nasmarowany i niezużyty ?

dalej już jest popychacz i docisk ale one oporu nie robią.(zazwyczaj)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jedno z trojga, zazwyczaj wszystkie trzy:

> zaczynamy od samej dźwigni - nic nie obciera, lub luz nie jest za duży, tulejka czysta i

> nasmarowana ?

> dalej jest linka - nigdzie nie zagięta, pancerz czysty i nasmarowany ?

> potem jest mechanizm popychający - czy czysty nasmarowany i niezużyty ?

> dalej już jest popychacz i docisk ale one oporu nie robią.(zazwyczaj)

Widzisz jak by był to mój motor to bym raz dwa to sprawdził. Linka nie była zagięta, sama klamka też wyglądała dobrze. Prawdopodobnie to może być uszkodzenie tego mechanizmu wewnątrz korpusu silnika(przekładni).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widzisz. Mam suzuki GSX600f. I mówię Ci, że ciężko chodzi dźwignia sprzęgła. Jak zimno-mróz to nie

> mogłem wcisnąć przez kilka chwil do momentu, aż się troszkę rozgrzał.

Masz GSX a to chyba troche coś innego niż GSF Bandit chociaż nie wiem do konca jak to jest z silnikami i przekładnią (mogły być te same).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz GSX a to chyba troche coś innego niż GSF Bandit chociaż nie wiem do konca jak to jest z

> silnikami i przekładnią (mogły być te same).

w mój bandit stoi od połowy listopada i dzisiaj zauważyłem, że

sprzęgło chodzi bardzo ciężko - imho nie ma się czym przejmować grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.