BOGUS Napisano 11 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 witam czy uno mają w serii kiepskie hamulce? niby wszystko oki, jak depne to nawet zablokuję jednak są słabe i dłuuga droga hamowania. czy może to być wina klocków? klocki są prawie nowe, rozbierałem dziś wieczorem przód i niby wszystko oki poskładane. na klockach jest napis RH lub HR nic więcej nie odczytałem, zna ktoś takie klocki? zastanawiam się też czy pompa nie przepuszcza? poza tym podczas inspekcji wyszło że osłona przegubu mówi papa, zastanowię się czy wymieniać czy poczekać i wymienić cały przegub. no i usunąłem wku...cą dolegliwość a mianowicie tłukącą się tylną półkę- przykleiłem pod nią dodatkowo uszczelkę do drzwi podskakiwać nie podskakuje , tłuc się nie tłucze ale zaczęła trzeszczeć- jak znajdę czas a znajdę to to usunę. ma ktoś jakieś sugestie co do hampli? a może uno tak ma? a może przyzwyczaiłem się do tych z punto ciut lepsiejszych niż seria? acha, auto na zimówkach 145/70/13 pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaczek Napisano 11 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2011 > witam > ciach RH to pewnie ROADHOUSE na MK dzisiaj o nich pisali link Miałem kiedyś 1,0 i hamulce to nie była rewelacja. Po zimie stan zacisków z przodu sprawdzić trzeba - cofanie się tłoczka + obowiązkowo stan przewodów elastycznych - może już pora na nie Z tyłu standard rozpieraki i wypadało by podejrzeć pod samochodem korektor siły hamowania. Teraz na dworze jest cieplej wiec zimówka może miec lekki poślizg przy hamowaniu. Osłonę wymieniaj jak najszybciej - lepiej zainwestować w manszetę niż w przegub ( o ile objawów zużycia przegubu nie ma już teraz - przy jeździe ze skręconymi kołami chrobotanie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 12 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2011 w 1.4 nie tak dawno temu miałem wymieniane z przodu klocki + tarcze i hamuje teraz jak żyleta, lekkie naciśnięcie pedału i głowa na szybie, w turbo za to mam zapowietrzony abs i nie hamuje już tak dobrze pomimo 240mm wentylowanych z przodu i tarcz z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 12 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2011 czyli to może być pompa...albo subiektywne odczucie że to auto chce mnie zabić pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 12 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2011 dzięki zapowietrzony nie jest. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 12 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2011 > dzięki > zapowietrzony nie jest. > pozdro a głowę za to dasz? Niedawno naprawiałem pompę i przed naprawą z zapowietrzonymi przewodami (bombelki były na tym zgięciu w najwyższym punkcie) efekt hamowania był taki jak opisujesz, po naprawie i poprawnym złozeniu bez zapowietrzenia mam teraz żyletę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 12 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2011 nie było to hamowanie na granicy przyczepności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 12 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2011 > w 1.4 nie tak dawno temu miałem wymieniane z przodu klocki + tarcze i hamuje teraz jak żyleta, > lekkie naciśnięcie pedału i głowa na szybie, w turbo za to mam zapowietrzony abs i nie hamuje > już tak dobrze pomimo 240mm wentylowanych z przodu i tarcz z tyłu Zapowietrzony ABS? Możesz coś więcej napisać? Ja u siebie robiłem przednie i tylne zaciski, ale hamulce nadal mnie nie zadowalają... Odpowietrzałem je solidnie kilka razy i poprawy nie było Antiskid może mieć z tym coś wspólnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 12 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2011 > Zapowietrzony ABS? Możesz coś więcej napisać? Ja u siebie robiłem przednie i tylne zaciski, ale > hamulce nadal mnie nie zadowalają... Odpowietrzałem je solidnie kilka razy i poprawy nie było > Antiskid może mieć z tym coś wspólnego? widziałeś jak dziwnie idą przewody hamulcowe w antiskidzie ? z pompy hamulcowej lecą na te dwie pompy pod błotnikami, dopiero z tamtąd oddzielnie od siebie lecą na hamulce przednie i na tył - z tyłu znów są dwa oddzielne korektory siły hamowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 12 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2011 witaj no to jest jakiś trop, zwłaszcza że poprzednik niedługo przed sprzedażą wymieniał przewody elastyczne. z drugiej strony, pedał nie rośnie jak hamuję na 3 razy... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 12 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2011 > widziałeś jak dziwnie idą przewody hamulcowe w antiskidzie ? > z pompy hamulcowej lecą na te dwie pompy pod błotnikami, dopiero z tamtąd oddzielnie od siebie lecą > na hamulce przednie i na tył - z tyłu znów są dwa oddzielne korektory siły hamowania Widziałem, z resztą rozbierałem część tego układu, bo musiałem wymienić jeden sztywny przewód hamulcowy z przodu. To w takim razie jak odpowietrzać ten system żeby było dobrze? Czy to w ogóle wina Antiskida, że hamuje tak a nie inaczej (skoro piszesz, że u ciebie też są problemy)? Bo ja mam wrażenie, że u mnie działa tak jakby był trochę zapowietrzony, ale jak odpowietrzałem, to dużo płynu przepuściłem przez układ (~0,75 l) i żadne bąbelki już nie leciały... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 12 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2011 Jak to odpowietrzyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 12 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2011 > Widziałem, z resztą rozbierałem część tego układu, bo musiałem wymienić jeden sztywny przewód > hamulcowy z przodu. To w takim razie jak odpowietrzać ten system żeby było dobrze? Czy to w > ogóle wina Antiskida, że hamuje tak a nie inaczej (skoro piszesz, że u ciebie też są > problemy)? Bo ja mam wrażenie, że u mnie działa tak jakby był trochę zapowietrzony, ale jak > odpowietrzałem, to dużo płynu przepuściłem przez układ (~0,75 l) i żadne bąbelki już nie > leciały... no właśnie u mnie też a jak się naciska pedał hamulca to dalej czuć jak by był zapowietrzony :| mam dziwne wrażenie że trzeba będzie podjechać na jakiś warsztat gdzie odpowietrzają abs z rysunkiem i zapytać się o co kaman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinqqq Napisano 12 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2011 > no właśnie u mnie też a jak się naciska pedał hamulca to dalej czuć jak by był zapowietrzony :| > mam dziwne wrażenie że trzeba będzie podjechać na jakiś warsztat gdzie odpowietrzają abs z > rysunkiem i zapytać się o co kaman ja miałem zapowietrzone hamulce pedał szedł aż do końca a koła się nie sunęły i przyczyną było zapowietrzone prawe tylne koło i od tamtej pory spokój mam z hamulcami jedynie od czasu do czasu wymieniam klocki i szczęki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Impalla Napisano 17 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2011 http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=282808463&page=0&fpart=1&vc=1 Tamat odświeżam, bo warto przeczytać zanim będzie za późno żeby cokolwiek naprawiać... Pozdrawiam i życzę udanych hamowań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.