Skocz do zawartości

hamulce - czy ten typ tak ma?


BOGUS

Rekomendowane odpowiedzi

witam

czy uno mają w serii kiepskie hamulce? niby wszystko oki, jak depne to nawet zablokuję jednak są słabe i dłuuga droga hamowania. czy może to być wina klocków? klocki są prawie nowe, rozbierałem dziś wieczorem przód i niby wszystko oki poskładane. na klockach jest napis RH lub HR nic więcej nie odczytałem, zna ktoś takie klocki? zastanawiam się też czy pompa nie przepuszcza?

poza tym podczas inspekcji wyszło że osłona przegubu mówi papa, zastanowię się czy wymieniać czy poczekać i wymienić cały przegub. no i usunąłem wku...cą dolegliwość a mianowicie tłukącą się tylną półkę- przykleiłem pod nią dodatkowo uszczelkę do drzwi zlosnik.gif podskakiwać nie podskakuje , tłuc się nie tłucze ale zaczęła trzeszczeć- jak znajdę czas a znajdę to to usunę.

ma ktoś jakieś sugestie co do hampli? a może uno tak ma? a może przyzwyczaiłem się do tych z punto ciut lepsiejszych niż seria? acha, auto na zimówkach 145/70/13

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam

> ciach

RH to pewnie ROADHOUSE zlosnik.gif na MK dzisiaj o nich pisali link

Miałem kiedyś 1,0 i hamulce to nie była rewelacja.

Po zimie stan zacisków z przodu sprawdzić trzeba - cofanie się tłoczka + obowiązkowo stan przewodów elastycznych - może już pora na nie hmm.gif

Z tyłu standard rozpieraki i wypadało by podejrzeć pod samochodem korektor siły hamowania.

Teraz na dworze jest cieplej wiec zimówka może miec lekki poślizg przy hamowaniu.

Osłonę wymieniaj jak najszybciej - lepiej zainwestować w manszetę niż w przegub ( o ile objawów zużycia przegubu nie ma już teraz - przy jeździe ze skręconymi kołami chrobotanie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 1.4 nie tak dawno temu miałem wymieniane z przodu klocki + tarcze i hamuje teraz jak żyleta, lekkie naciśnięcie pedału i głowa na szybie, w turbo za to mam zapowietrzony abs i nie hamuje już tak dobrze pomimo 240mm wentylowanych z przodu i tarcz z tyłu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dzięki

> zapowietrzony nie jest.

> pozdro

a głowę za to dasz? Niedawno naprawiałem pompę i przed naprawą z zapowietrzonymi przewodami (bombelki były na tym zgięciu w najwyższym punkcie) efekt hamowania był taki jak opisujesz, po naprawie i poprawnym złozeniu bez zapowietrzenia mam teraz żyletę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w 1.4 nie tak dawno temu miałem wymieniane z przodu klocki + tarcze i hamuje teraz jak żyleta,

> lekkie naciśnięcie pedału i głowa na szybie, w turbo za to mam zapowietrzony abs i nie hamuje

> już tak dobrze pomimo 240mm wentylowanych z przodu i tarcz z tyłu

Zapowietrzony ABS? Możesz coś więcej napisać? Ja u siebie robiłem przednie i tylne zaciski, ale hamulce nadal mnie nie zadowalają... Odpowietrzałem je solidnie kilka razy i poprawy nie było crazy.gif Antiskid może mieć z tym coś wspólnego? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zapowietrzony ABS? Możesz coś więcej napisać? Ja u siebie robiłem przednie i tylne zaciski, ale

> hamulce nadal mnie nie zadowalają... Odpowietrzałem je solidnie kilka razy i poprawy nie było

> Antiskid może mieć z tym coś wspólnego?

widziałeś jak dziwnie idą przewody hamulcowe w antiskidzie ?

z pompy hamulcowej lecą na te dwie pompy pod błotnikami, dopiero z tamtąd oddzielnie od siebie lecą na hamulce przednie i na tył - z tyłu znów są dwa oddzielne korektory siły hamowania

index.98.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widziałeś jak dziwnie idą przewody hamulcowe w antiskidzie ?

> z pompy hamulcowej lecą na te dwie pompy pod błotnikami, dopiero z tamtąd oddzielnie od siebie lecą

> na hamulce przednie i na tył - z tyłu znów są dwa oddzielne korektory siły hamowania

Widziałem, z resztą rozbierałem część tego układu, bo musiałem wymienić jeden sztywny przewód hamulcowy z przodu. To w takim razie jak odpowietrzać ten system żeby było dobrze? hmm.gif Czy to w ogóle wina Antiskida, że hamuje tak a nie inaczej (skoro piszesz, że u ciebie też są problemy)? Bo ja mam wrażenie, że u mnie działa tak jakby był trochę zapowietrzony, ale jak odpowietrzałem, to dużo płynu przepuściłem przez układ (~0,75 l) i żadne bąbelki już nie leciały... niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widziałem, z resztą rozbierałem część tego układu, bo musiałem wymienić jeden sztywny przewód

> hamulcowy z przodu. To w takim razie jak odpowietrzać ten system żeby było dobrze? Czy to w

> ogóle wina Antiskida, że hamuje tak a nie inaczej (skoro piszesz, że u ciebie też są

> problemy)? Bo ja mam wrażenie, że u mnie działa tak jakby był trochę zapowietrzony, ale jak

> odpowietrzałem, to dużo płynu przepuściłem przez układ (~0,75 l) i żadne bąbelki już nie

> leciały...

no właśnie u mnie też a jak się naciska pedał hamulca to dalej czuć jak by był zapowietrzony :|

mam dziwne wrażenie że trzeba będzie podjechać na jakiś warsztat gdzie odpowietrzają abs z rysunkiem i zapytać się o co kaman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no właśnie u mnie też a jak się naciska pedał hamulca to dalej czuć jak by był zapowietrzony :|

> mam dziwne wrażenie że trzeba będzie podjechać na jakiś warsztat gdzie odpowietrzają abs z

> rysunkiem i zapytać się o co kaman

ja miałem zapowietrzone hamulce pedał szedł aż do końca a koła się nie sunęły i przyczyną było zapowietrzone prawe tylne koło i od tamtej pory spokój mam z hamulcami jedynie od czasu do czasu wymieniam klocki i szczęki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.