darrkus Napisano 5 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2011 UP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2011 > Temat powraca, w międzyczasie padło mi UPG i auto stało. Na gaz znowu się nie przełącza jak zimny > Parownik to jest zużyty swoją drogą a co do tego silniczka krokowego to jeżeli byłby zacięty, > uszkodzony to jeśli go odłącze to powinno działać ? Tzn przełączyć się na gaz od razu po > odpaleniu? jak odłączysz silniczek krokowy to w ogóle ci LPG nie będzie działał. to tak jak byś w silniku o wtrysku jedno punktowym odłączył wtyczkę wtryskiwacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 6 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2011 > jak odłączysz silniczek krokowy to w ogóle ci LPG nie będzie działał. > to tak jak byś w silniku o wtrysku jedno punktowym odłączył wtyczkę wtryskiwacza a kiedyś miałem śrubę i banglało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2011 > a kiedyś miałem śrubę i banglało a jak odłączysz krokowy to śruba nagle zmaterializuje się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 > a jak odłączysz krokowy to śruba nagle zmaterializuje się? Nooo nie Kiedyś jak rok temu bylem na regulacji ( wtedy jeszcze nie miałem interfejsu ) to panowie powiedzieli że parownik do wymiany. Te problemy gaśnięcie, duże spalanie itd.... , chciałbym zregenerować sobie parownik. Mam parownik jak niżej na zdjęciu w tej aukcji. http://allegro.pl/oryginal-emmegas-elpigaz-ml-94-zestaw-naprawczy-i1739584332.html Pytanie czy taki zestaw naprawczy nada się na coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 Zestaw naprawczy za 67 zł i niewielkie szanse, że reduktor będzie miał 100% sprawności? Nie lepiej dołożyć 130 zł i kupić nowy reduktor? Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 > Zestaw naprawczy za 67 zł i niewielkie szanse, że reduktor będzie miał 100% sprawności? Nie lepiej > dołożyć 130 zł i kupić nowy reduktor? > Pozdr. Nie mam pojęcia dlatego pytam Czyli te zestawy do regeneracji to shit? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 Poczytaj opinie o regeneracji: jest 50%za/50%przeciw. 10 zł mozna zaryzykować, choćby dla sportu, ale 1/3 ceny nowego, na gwarancji, fabrycznie wyregulowanego? IMO nie warto. Ja kiedyś kupiłem nowy, a stary potem rozebrałem z ciekawości: gnój, rdza, kamień, skorodowane sprężyny itd, jednym słowem: shit! Chyba musiałbym go ręcznie kilka godzin skrobać, aby wyglądał jak nowy. I NIGDY nie uzyskałbym potwierdzenia, że działa prawidłowo, bo niby jak? Podczas regulacji ok, ale potem, w drodze? No i w końcu refleksja: czy raz na kilka lat nie warto wydać 200 zł na coś porządnego do ukochanego autka? Na coś, co w końcu generuje nam oszczędności 100-150 zł miesięcznie, i na coś, co dobrze działające nie zniszczy nam silnika i naszych nerwów? Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 Ja tam jestem młody i się nie znam. Przekonałeś mnie Czy taki nowy parownik jest fabrycznie wyregulowany i nie trzeba nic ustawiać? Bo nie rozwiązałem problemu połączenia AMON - PC, coś się sknociło, albo wyświetla się niepodłączony albo nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 Parownik jest wstępnie wyregulowany, mogą być potrzebne niewielkie korekty, albo i nie. Instalację trzeba regulować KONIECZNIE, jest to dopasowanie do konkretnego silnika. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > ... Instalację trzeba regulować KONIECZNIE, jest to dopasowanie do konkretnego silnika. I to niezależenie czy wymieniasz tylko membrany, czy cały parownik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 Wystarczy pokręcić lekutko tylko jedną śrubką na parowniku, to już trzeba regulować. Generalnie sterownik kalibrujemy po każdej jakiejkolwiek zmianie fizycznej układu dostarczania LPG i powietrza do silnika. Ja robię kalibrację raz w roku po wymianie filtrów: powietrza i LPG, tak dla zasady. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > ... Ja robię kalibrację raz w roku po wymianie filtrów: powietrza i LPG, tak dla zasady. Pozdr. I to jest najlepszy moment na kalibrację - też tak robiłem jak miałem instalację 2 gen. Teraz nie robię, bo mam wtrysk - sprawdzam tylko czy wszystko jest ok. Ale za to muszę bulić na wymianę wtrysków. Valteki wytrzymały jakieś 20 tys. km, ciekawe ile wytrzymają REGi (na razie mają jakieś 10-12 tys.km) ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.