Skocz do zawartości

Instalacja 1 generacji Autronic AL-700 problem


darrkus

Rekomendowane odpowiedzi

> Temat powraca, w międzyczasie padło mi UPG i auto stało. Na gaz znowu się nie przełącza jak zimny

> Parownik to jest zużyty swoją drogą a co do tego silniczka krokowego to jeżeli byłby zacięty,

> uszkodzony to jeśli go odłącze to powinno działać ? Tzn przełączyć się na gaz od razu po

> odpaleniu?

jak odłączysz silniczek krokowy to w ogóle ci LPG nie będzie działał.

to tak jak byś w silniku o wtrysku jedno punktowym odłączył wtyczkę wtryskiwacza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak odłączysz silniczek krokowy to w ogóle ci LPG nie będzie działał.

> to tak jak byś w silniku o wtrysku jedno punktowym odłączył wtyczkę wtryskiwacza

a kiedyś miałem śrubę i banglało ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak odłączysz krokowy to śruba nagle zmaterializuje się?

Nooo nie wink.gif Kiedyś jak rok temu bylem na regulacji ( wtedy jeszcze nie miałem interfejsu grinser006.gif) to panowie powiedzieli że parownik do wymiany. Te problemy gaśnięcie, duże spalanie itd.... , chciałbym zregenerować sobie parownik. Mam parownik jak niżej na zdjęciu w tej aukcji.

http://allegro.pl/oryginal-emmegas-elpigaz-ml-94-zestaw-naprawczy-i1739584332.html

Pytanie czy taki zestaw naprawczy nada się na coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zestaw naprawczy za 67 zł i niewielkie szanse, że reduktor będzie miał 100% sprawności? Nie lepiej

> dołożyć 130 zł i kupić nowy reduktor?

> Pozdr.

Nie mam pojęcia dlatego pytam wink.gif Czyli te zestawy do regeneracji to shit? sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj opinie o regeneracji: jest 50%za/50%przeciw. 10 zł mozna zaryzykować, choćby dla sportu, ale 1/3 ceny nowego, na gwarancji, fabrycznie wyregulowanego? IMO nie warto. Ja kiedyś kupiłem nowy, a stary potem rozebrałem z ciekawości: gnój, rdza, kamień, skorodowane sprężyny itd, jednym słowem: shit! Chyba musiałbym go ręcznie kilka godzin skrobać, aby wyglądał jak nowy. I NIGDY nie uzyskałbym potwierdzenia, że działa prawidłowo, bo niby jak? Podczas regulacji ok, ale potem, w drodze?

No i w końcu refleksja: czy raz na kilka lat nie warto wydać 200 zł na coś porządnego do ukochanego autka? Na coś, co w końcu generuje nam oszczędności 100-150 zł miesięcznie, i na coś, co dobrze działające nie zniszczy nam silnika i naszych nerwów?

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam jestem młody i się nie znam. Przekonałeś mnie ok.gif Czy taki nowy parownik jest fabrycznie wyregulowany i nie trzeba nic ustawiać? Bo nie rozwiązałem problemu połączenia AMON - PC, coś się sknociło, albo wyświetla się niepodłączony albo nic sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... Instalację trzeba regulować KONIECZNIE, jest to dopasowanie do konkretnego silnika.

I to niezależenie czy wymieniasz tylko membrany, czy cały parownik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy pokręcić lekutko tylko jedną śrubką na parowniku, to już trzeba regulować. Generalnie sterownik kalibrujemy po każdej jakiejkolwiek zmianie fizycznej układu dostarczania LPG i powietrza do silnika. Ja robię kalibrację raz w roku po wymianie filtrów: powietrza i LPG, tak dla zasady. Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... Ja robię kalibrację raz w roku po wymianie filtrów: powietrza i LPG, tak dla zasady. Pozdr.

I to jest najlepszy moment na kalibrację - też tak robiłem jak miałem instalację 2 gen.

Teraz nie robię, bo mam wtrysk - sprawdzam tylko czy wszystko jest ok. Ale za to muszę bulić na wymianę wtrysków. Valteki wytrzymały jakieś 20 tys. km, ciekawe ile wytrzymają REGi (na razie mają jakieś 10-12 tys.km) ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.