Skocz do zawartości

Instalacja 1 generacji Autronic AL-700 problem


darrkus

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku chciałem się przywitać tutaj na kąciku bo jeszcze nie pisałem nigdy nic tutaj. ( nie było potrzeby biglaugh.gif). Auto o które chodzi to Cinquecento Sporting 1.1 instalacja Autronic AL-700. Wszystko chodziło pięknie do tej pory ok.gif Jednak zerwał mi się pasek rozrządu , auto stało 3 tygodnie, dopiero w sobotę je uruchomiłem ( założyłem nowy pasek itd). Do czasu naprawy wszystko było ok z gazem. Po naprawie nie działa icon_eek.gif. Dodam że auto stało te 3 tygodnie bez aku. Jakieś pomysły co mogło się albo co mogłem sam zepsuć ? zlosnik.gif W temacie gazu w aucie jestem kompletnym laikiem smile.gif

http://allegro.pl/interfejs-gazu-lpg-usb-bingo-stag-autronic-fvat-i1484149972.html

myślę już nad zakupem takiego czegoś zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do czasu naprawy

> wszystko było ok z gazem. Po naprawie nie działa . Dodam że auto stało te 3 tygodnie bez aku.

"wszystko było ok z gazem. Po naprawie nie działa . " - to znaczy ...? Może coś więcej na temat objawów - brak zasilania centralki, nie przełącza się na LPG itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "wszystko było ok z gazem. Po naprawie nie działa . " - to znaczy ...? Może coś więcej na temat

> objawów - brak zasilania centralki, nie przełącza się na LPG itp.

panowie więc tak: czy brak zasilania centralki hm ? światełko przy przełączniku mruga sobie jak zawsze zlosnik.gif wyczytałem że można odpalić awaryjnie poprzez wciśnięcie na 3 sekundy przycisku. w ten sposób zapala i jeździ ( tylko nie ma wolnych obrotów prawie wcale). podczas jazdy przełączało się zwykle przy 2000 obr/min teraz nie chce wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> al-700 to chyba II generacja

> warto sprawdzić zasilanie centralki( tam na bezpiecznikach od gazu) częsta bolączka tej instalacji

> to kiepski styk w tych gniazdach.