Skocz do zawartości

Uno 1.0 benzyna a chodzi jak diesel


worms77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem otóż posiadam Uno 1.0 w benzynie 94r. na wolnych obortach slychać go jakby był w dieslu, albo naprzykład jak wyjezdzam pod górkę to też coś zaczyna stukać w silniku nie wiem czy to źle ustawiony zapłon nie znam się na tym. Proszę o wyrozumiałość jeśli coś schrzaniłem w opisie mojego problemu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak moc? normalna czy muli?

No kumpel ma też uno 1.0 no tylko że nowsze bo z 99r. i czuje różnice w mocy on lekko 100 km/h a ja nie kiedy nie mogę wykręcić setki

auto mam od roku a teraz zacząłem interesować się nim:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No kumpel ma też uno 1.0 no tylko że nowsze bo z 99r. i czuje różnice w mocy on lekko 100 km/h a ja

> nie kiedy nie mogę wykręcić setki

> auto mam od roku a teraz zacząłem interesować się nim:D

sprawdź czy jest iskra na każdym cylindrze, czy rozrząd nie przeskoczył, sprawdź styki w kopułce, palec rozdzielacza i zmierz kompresję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No kumpel ma też uno 1.0 no tylko że nowsze bo z 99r. i czuje różnice w mocy on lekko 100 km/h a ja

> nie kiedy nie mogę wykręcić setki

> auto mam od roku a teraz zacząłem interesować się nim:D

Obstawiam, że masz silnik z gaźnikiem?

1. Kąt ustawienia zapłonu?

2. UFO (podciśnieniowy regulator wyprzedzacza zapłonu)

3. Może gaźnik trza wyregulować i wyczyścić?

+ to co Trisikalion napisał

na razie tylko to przychodzi mi do łba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawdź czy jest iskra na każdym cylindrze, czy rozrząd nie przeskoczył, sprawdź styki w kopułce,

> palec rozdzielacza i zmierz kompresję